Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö synnyinkuntaansa arvostaa?

Vierailija
13.01.2024 |

Minä olen Heinolasta enkä todellakaan ole ylpeä siitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/4 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi arvostaa kuntaa, josta olen muuttanut pois puolentoista vuoden iässä? Sen jälkeen on ollut useampikin muutto ennen aikuisikää,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi arvostaa. Itse arvostan ihan kaikkia paikkakuntia. Mielestäni olisi todella outoa kuulla, että joku ei arvostaisi synnyunkuntaansa. "olen syntynyt paikkakunnalla X, mutten kuitenkaan arvosta paikkaa." Tulisi heti mieleen, että henkilö on mielisairas joka kuvittelee, että hänen arvostamisillaan on joku erityisarvo, tai että hän on niin tyhmä, että luulee, että kaikesta annetaan jotain Google-arvosanoja, joilla olisi muka jotain väliä. 

Vierailija
4/4 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei voisi arvostaa. Itse arvostan ihan kaikkia paikkakuntia. Mielestäni olisi todella outoa kuulla, että joku ei arvostaisi synnyunkuntaansa. "olen syntynyt paikkakunnalla X, mutten kuitenkaan arvosta paikkaa." Tulisi heti mieleen, että henkilö on mielisairas joka kuvittelee, että hänen arvostamisillaan on joku erityisarvo, tai että hän on niin tyhmä, että luulee, että kaikesta annetaan jotain Google-arvosanoja, joilla olisi muka jotain väliä. 

Luepa edellinen kommentti. Luuletko, että mulle olisi ennättänyt tulla minkäänlaista käryä siitä, minkälainen syntymäkuntani on ollut. Puolentoista vuoden ikäinen tajuaa ehkä jotakin kotipihastaan ja muistot ovat yleensäkin hyvin hajanaisia, yksittäisiä tilanteita. Moni ei muista sitä vähääkään.