Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"

Vierailija
13.01.2024 |

"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."

Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Kommentit (1033)

Vierailija
321/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK

Vierailija
322/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Kokemukset olivat tärkeitä, jotta opin ymmärtämään, kuka minä olen naisena ja mistä minä pidän."

Voi jeesus, mitä paskaa. Tuolla tyhjällä lauseella voi perustella ihan mitä tahansa itselleen.

Himoa voi tietenkin perustella tuollakin tavalla.

Ooh, nainen haluaa (himoaa) seksiä. Hirveää ja ennenkuulumatonta. 

Vain parisuhteessa ja rakastamansa miehen kanssa. Nainen tarvitsee tunteita ja turvaa seksin harrastamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen keski-ikäinen kertoilee moisia juttuja ja vielä retostelee niillä niin kuin se olisi joku saavutus? Vau, ihmiset panevat. Toisekseen, en jaksa uskoa että "aasialaiset miljonäärit" näkisivät vaivaa pannakseen tuota. Ne kun saavat oikeasti tasokkaitakin naisia. 

Kun ei ole elämässään muuta mainitsemisen arvoisia saavuttanut. Yleensä näillä parisuhde ja p*noasioillaan julkisesti revittelevät ovat henkisesti hyvin epästabiileja yksilöitä. Jääneet elämän reunamille. Ovat erittäin kateellisia vakaille ihmisille. Osalla voimakasta narsisimia jopa sadistisuuteen saakka.

Vierailija
324/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan  sama, tuntuu pahalta  hänen  lastensa  puolesta. Ei   kiusata  asian  tiimoilta. Ovatko  jo  teinejä  nyt ? 

Vierailija
325/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni nainen haluaa sellaista elämää, että voi deittailla varakkaita miehiä, lentää ympäri maailmaa ja saada miehiltä Chanelin laukkuja. Se voi olla kivaa hetken, mutta saako siitä mitään?"

Niinkö? Kuinka moni? En tunne yhtään. Ja harvalla on Chanelin laukkuja, vaikka aika keskiluokkaisessa ympäristössä liikun. Pitääpä alkaa töissäkin kiinnittää enemmän huomioita naisten laukkuihin, jotta tiedän ketkä deittailevat varakkaita miehiä ja lentävät ympäri maailmaa. En kyllä tiedä, mitä mä sillä tiedolla teen. 

Kyllä Suomessakin on naisia jotka pröystäilevät kalliilla laukuilla, ja ainakin meillä keskipalkkaisissa töissä kallit naisten merkkilaukut on aina miesten ostamia. Eikä ne sellaiset naiset malta olla hiljaa. Pakko kertoa muille, kuinka laukku oli saatu lahjaksi 30 vuotta vanhemmalta varakkaalta aviomieheltä tai ruinattu köyhältä puolisolta, joka raukka oli saanut painaa ylitöitä oikein kunnolla, että vaimolle saatiin tämän kovasti toivoma merkkilaukku. Naisen käsilaukkuhan symbolisoi tunnetusti naisen pimperoa, niin kalliin laukun esittely on kuin kertoisi, kuinka arvokasta tavaraa kantaa. Ylentää itsensä muiden naisten joukossa niin kuin olisi jotenkin ihmeellinen ja kaunotar, kun on saanut panemisesta palkkion.

Vierailija
326/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä tyhjänpäiväinen juttu herättää näin vilkasta keskustelua?

Koska on syvästi paheksuttavaa, että ÄITI harrastaa seksiä, vieläpä muitten kuin lastensa isän kanssa. 

Äiti myy itseään pukukopeissa jotain rytkyjä vastaan.

Vierailija
327/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan ,kokemuksen takia. Kai nyt aikuiset ymmärtää että suhteeseen kuuluu seksi, mutta se missä sitä harrastetaan, olkoot edelleen yksityisasia. Nuo Loirin lapset sanoivat ettei Loiri olisi tätä elämänkertaa halunnut edes kirjoittaa, missä liukasteli spermaansa ja pani koko ajan, mutta Loiri oli alkoholisti ja viinalla sai miehen puhumaan. No nyt nämä yksinkertaiset sitten jatkavat tämän miehen viitoittamaa tietä, milloin pannaan keskellä moottoritietä auton päällä kuten Kaija Kooma tai sitten tämä motellinainen jossain pukukopissa.Onko sukua formula-häkkiselle?

Vierailija
328/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kun tulee ja markkina-arvo menee vähiin, niin jo Savokin taas maistuu. Kyllä kirjalla voi taskurahaa saada, kyllä naisia kiinnostaa lukea toisten naisten uskallus heittäytyä "rahamiesten rakkauden kohteeksi". Kielletyn hedelmän maku kiinnostaa, en voi kieltää. Mutta pikkuisen kiusallista varmaan entiselle mieskaverille nyt viimeistään huomata puolisonsa luonne. 

Että pitääkö, täytyykö näiden aina huutaa julkisuuteen kaikki, ihan kaikki. Seuraavaksi alastonkuviin, jos joku vielä huolisi, olisi "vapauttavaa". Mutta siitä olen samaa mieltä: kyllä lysti on aina mukavaa, mut kurja kamalaa! Sen kun voisi myös pitää omana tietonaan.

T. Sirpa Salosta

Tässä olisi ollut hyvä kirjan nimi.

Vierailija
329/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moni nainen haluaa sellaista elämää, että voi deittailla varakkaita miehiä, lentää ympäri maailmaa ja saada miehiltä Chanelin laukkuja. Se voi olla kivaa hetken, mutta saako siitä mitään?"

Niinkö? Kuinka moni? En tunne yhtään. Ja harvalla on Chanelin laukkuja, vaikka aika keskiluokkaisessa ympäristössä liikun. Pitääpä alkaa töissäkin kiinnittää enemmän huomioita naisten laukkuihin, jotta tiedän ketkä deittailevat varakkaita miehiä ja lentävät ympäri maailmaa. En kyllä tiedä, mitä mä sillä tiedolla teen. 

Kyllä Suomessakin on naisia jotka pröystäilevät kalliilla laukuilla, ja ainakin meillä keskipalkkaisissa töissä kallit naisten merkkilaukut on aina miesten ostamia. Eikä ne sellaiset naiset malta olla hiljaa. Pakko kertoa muille, kuinka laukku oli saatu lahjaksi 30 vuotta vanhemmalta varakkaalta aviomieheltä tai ruinattu köyhältä puolisolta, j

No ei kyllä kuulosta varakkaalta sellainen aviomies, joka joutuu yhden laukun takia painamaan hiki päässä ylitöitä. Itse tunnen varastoduunissa olevan yksin asuvan naisen, ja kyllä hän on ihan ilman ylitöitäkin pystynyt ostamaan itselleen merkkituotteita.

Vierailija
330/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen keski-ikäinen kertoilee moisia juttuja ja vielä retostelee niillä niin kuin se olisi joku saavutus? Vau, ihmiset panevat. Toisekseen, en jaksa uskoa että "aasialaiset miljonäärit" näkisivät vaivaa pannakseen tuota. Ne kun saavat oikeasti tasokkaitakin naisia. 

Se että näyttää joka kohdasta jo keski-ikäiseltä, ei tarkoita että on keski-ikäinen. Keski-ikä on 45-65.

Vierailija
331/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen koki henkisen romahduksen toisen kerran Suomessa koronapandemian aikana, kun "jäi yksin", ei voinut tavata isovanhempiaan ja lastenhoitaja jäi Thaimaaseen.

Miksi hänellä ei ollut yhtään ystävää?

Vierailija
332/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvästi lopun aikoja eletään kun ihmisten mielestä on voimaannuttavaa harrastaa seksiä suunnilleen ihan kenen tahansa kanssa ja missä tahansa jopa julkisilla paikoilla. Ihmiset elävät surutonta elämää huoruu den himossa ja koiran ulvossa ja jos he eivät tee parannusta, niin Helvettiin joutuvat eikä siellä tuli sammu eikä mato kuole vaan siellä eletään ikuisesti synnin piinassa ja Pirujen kiduttaessa heitä ikuisesti.

No ennen vanhaan hoveissa  järjestettiin orgioita. 

ja luostareissa sun muissa nunnat, munkit ja papit pami ees taas keskenään.

Ei vaan munkkiluostareissa oli homppelit ja nunnaluostareissa lepsot.

Vierailija
333/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Kokemukset olivat tärkeitä, jotta opin ymmärtämään, kuka minä olen naisena ja mistä minä pidän."

Voi jeesus, mitä paskaa. Tuolla tyhjällä lauseella voi perustella ihan mitä tahansa itselleen.

Vain parisuhteessa ja rakastamansa miehen kanssa. Nainen tarvitsee tunteita ja turvaa seksin harrastamiseen.

Ja muunlaiset naiset on sitten vääränlaisia epänaisia niinkö? Aika väsynyttä. 

Vierailija
334/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi kiinnosta naisia vaan rakkaus.

Vierailija
335/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen koki henkisen romahduksen toisen kerran Suomessa koronapandemian aikana, kun "jäi yksin", ei voinut tavata isovanhempiaan ja lastenhoitaja jäi Thaimaaseen.

Miksi hänellä ei ollut yhtään ystävää?

Ei ole ihme että tuollaisella mitään ystäviä ole. Monesti nämä huomiohakuiset eivät omaa pitkäaikaisia ystäviä. Kannattaa jokaisen sellaisen miettiä asiaa ja katsoa syvälle peiliin.

Vierailija
336/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapset traumatisoituu kun äiti on eron jälkeen harrastanut seksiä. Huh huh. Isä on varmasti ollut kiltisti eron jälkeen. Kuten me kaikki muutkin.

Normaalit ja vastuulliset ihmiset eivät revittele seksikokemuksillaan julkisuudessa. Nythän siinä voimaannutaan, kun on ollut rikkaan miehen panopatjana sovituskopissa. Ja tämä "saavutus" on pakko kertoa julkisesti. Päässä vikaa...

Vierailija
337/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 300 viestiä aamupäivän aikana, vaikka ketään ei kiinnosta. :D

Vierailija
338/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta tulee mieleen pari asiaa.

1) Äitimyytti elää ja voi hyvin suomalaisten naisten keskuudessa ja ylläpitämänä.

2) Eniten teitä ärsyttää jutussa sattuva kohta: Suomessa ajatellaan pienesti. Ketju todistaa väitteen oikeaksi.

Noniin, alapeukuttakaa.

Eniten ihmetyttää miksi päälle nelikymppinen äiti matkustelee satunnaisten rahamiesten perässä ympäriinsä ja kertoilee yksityiskohtia deittiensä kanssa harrastamasta seksistä julkisuudessa.

Lisäksi äitiys ei ole mikään myytti, ja lapset tarvitsevat äitiään. Äidin kovin riskialtis elämäntapa on riskialtis myös lapsille. Saati näiden kuuluttaminen koko kansalle. 

Vierailija
339/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on kauheata toi pinnallinen elämäntapa. Mutta kyllä minäkin aikoinaan..

Vierailija
340/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 300 viestiä aamupäivän aikana, vaikka ketään ei kiinnosta. :D

Ootko kateellinen kun et itse saa huomiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme