Jahassoo, tällainen perjantai vapaaehtoisesti lapsettomalla:
Aamulla yrityksen pyörittämistä muutama tunti, sitten kuntosalille ja takaisin kotiin opiskelemaan kolmatta tutkintoa. Nyt miehen kanssa saunaottu, seuraavaksi leffa, sänkyyn ja sitten nukkumaan.
Miten siellä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
oliko tämä lanka siis vapaaehtoisesti lapsettomille, vai ei? Terveisin tänne jo vastannut
Langat on siellä jonnejen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset nukkuu ja minä rötväilen soffalla odottamassa miestä reissusta. Pönttöuunissa rätisee puut ja minttutee on juuri sopivan lämmintä.
Elämä on ihanaa <3
Minttutee :D
Vierailija kirjoitti:
oliko tämä lanka siis vapaaehtoisesti lapsettomille, vai ei? Terveisin tänne jo vastannut
ketju, ei lanka
Vierailija kirjoitti:
Lapset nukkuu ja minä rötväilen soffalla odottamassa miestä reissusta. Pönttöuunissa rätisee puut ja minttutee on juuri sopivan lämmintä.
Elämä on ihanaa <3
Otan osaa tylsyyteesi.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, ei ap:lla ole miestä. Vanha rupsahtanut ja katkera velavanhapiika.
Näyttää siltä tällä palstalla että nimenomaan perheelliset ovat kaikista katkerimpia.
Vierailija kirjoitti:
hiekkapilu?
Töitä. Söin keksejä väsymykseen ja nyt on paha olo. Taidan mennä nukkumaan.
Mä oonkin vapaaehtoisesti lapseton, vapaaehtoisesti tutkinnoton ja vapaaehtoisesti työtön. Mulla menee siis paremmin kun sulla.
Tänään olen lukenut kirjaa koko päivän
Perheelle tilasin pitsat päivälliseksi.
Kohta taas jatkan lukemista.
Ihan kiva päivä 🤓 En ole tehnyt mitään hyödyllistä tai tuottavaa.
Sairastuin vakavasti silloin kun suoritin ensimmäistä tutkintoani. Kovalla puurtamisella ja sinnikkyydellä sain tutkinnon suoritettua. Sen jälkeen olen suorittanut vain joitakin yksittäisiä kursseja vähän sieltä ja täältä. Alan töitäkin olen onnistunut tekemään osa-aikaisesti. Pakko on ollut totutella rauhalliseen, pieneen elämään kun ei voimat mihinkään muuhun enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiekkapilu?
Joo, ap on koska pillu ok kuivunut käytön puutteessa.
Tuleeko siitä pilu kun se kuivuu?
Töissä kahteen asti, hierontaan ja sieltä viemään koiraa ulos. Lapset olivat kavereillaan kyläilemässä, joten söin rauhassa, join viiniä ja kävin rauhassa saunassa. :) Aivan ihana perjantai!
Lapsi sanoi mä rakastan sua äiti, eikä milään maailmassa tunnu hienommalta. Voisin kuolla tähän paikkaan ja olla silti maailman onnellisin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kummempaa, aamulla vein äitini verikokeisiin ja syötiin aamupala hänen luona. Auton kävin katsastamassa ja sitten kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Iltapäivällä tein ison kattilallisen kaalipataa ja kävin illalla viihdyttämässä sisareni kolme pientä lasta. Sauna lämpiämässä tällä hetkellä.
Kotona puoliso ja kissa, ei lapsia eikä tule.
No, työttömällä voisi olla hankalasti varaa ne lapset ruokkia ja vaatettaa, isomman asunnonkin tarvitsisi. Joten ymmärrettäväähän tuo on.
Missä vaiheessa väitin olevani työtön? Miksi edes oletit että olen? Asuntoni on 110 m2 + 40m2 autotalli ja tontti 1300 m2, tilaa kyllä on ihan riittävästi meille.
Kirjoitit viestin perjantaina, unohditko jo? Ei kuulosta töissäkäyvän puuhilta, kuskata äitiä, autoa katsastella, nukkua ja iltapäivällä kaalipataa tehdä arkipäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Täällä monella lapset jo muuttaneet kotoa niin tulevat sitten tänne hakemaan tarkoitusta itselleen, vaikkei mitään heiltä taaskaan kysytty.
Kysymyksessä ei lukenut "mites siellä muilla veloilla?"
Luki vain " mites siellä?"
Iltavuoro lastenkodissa. Lapset on ihania. Kunhan ei oo omia. Ja niiden hoitamisesta maksetaan.
Otan osaa, taidat olla harvinaisen tyhmä yksilö ja todella vieraantunut työelämästä jos kuvittelet että ihmisillä on töitä vain ma-pe klo9-17. Et ilmeisesti ole koskaan kuullut vuorotyöstä etkä vapaapäivistä, et varmaan lomistakaan. Harvinaisen yksinkertainen ajattelutapa, varsin suppeilla tiedoilla olet työelämässä jos olet.