Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi syyllisti tytärtään raiskatuksi tulemisesta, mitä ihmettä?

Vierailija
12.01.2024 |

Vaimoni on joutunut nuoruudessaan muutamia vuosia sitten raiskauksen uhriksi. Asia on luonnollisesti ollut tosi arka, vielä terapian jälkeenkin hänellä on traumaoireita ja asia painaa häntä. Olen kuunnellut parhaani mukaan. Nyt hän pitkän harkinnan jälkeen uskaltautui kertomaan asiasta äidilleen, koska koki että se auttaisi häntä ja heillä on luottamukselliset välit. Itsekin rohkaisin häntä kertomaan jos haluaa. Oon kuitenkin järkyttynyt anopin reaktiosta. Kun vaimo itkua tihrustaen sai asiansa kerrottua, niin anoppi huvittuneesti hymähti ja sanoi "niin, no sun kannattaa miettiä tota asiaa niin että olet varmaan houkutellut toista, ei ne oo niin mustavalkoisia asioita. Kannattaa miettiä vähän tarkemmin omaa käytöstä jos sitten tulee paha mieli jäljestä päin, sillä hetkellä oot kyllä kuitenkin halunnut.". Kyseessä oli siis väkivaltainen yllättävä teko ja tämän vaimo sanoikin. 

Olin niin järkyttynyt kuulemastani että haistatin anopille veetut, sanoin että luulin hänen olevan nainen joka tukee toista naista ja että olisi parempi ettemme näe vähään aikaan. Tuntui niin hirveältä toisen puolesta. Olinko vaan tunteiden vallassa riehuva hölmö vai oliko tuo oikeasti tahditonta häneltä? Kyseessä 60-luvulla syntynyt ihminen. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti pidit naisesi puolia! Anopillasi on todella synkkä ja naisvihamielinen ajatusmaailma. Pieni, heikko ihminen. Defenssit päällä. Et ole tehnyt mitään väärää, päinvastoin. Vaimollesi toivon kovasti voimia, on traumatisoivaa kuulla tuollaista syyllistämistä omalta äidiltään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi