Parsakaalin myymisestä voi saada huumetuomion
Tällä hetkellä ihmetellään miten näin edes pääsi käymään ja mitä se tarkoittaa jatkossa: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/parsakaalin-myymisesta-huumetuomio-…
Kommentit (16)
Pitää varmaan ilmiantaa tuo lähiprisma, parsakaali on ihan hyllytavarana
Toinen luuli ostavansa huumeita joten naps. Toinen taas huijasi ostajaa joten naps sinnekin.
Vähän sama kuin ennen sai sakot poliisin harhauttamisesta, jos joi vettä kossupullosta yleisellä paikalla.
Iik parsakaalia! Eikö kukaan ajattele lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Toinen luuli ostavansa huumeita joten naps. Toinen taas huijasi ostajaa joten naps sinnekin.
Silloin on kyseessä petos, ei huumausainerikos. Mitään huumetta kun ei ollut olemassa, ja myyjä tiesi tämän.
Itse salakuljetan oman puutarhan kukkakaalia naapurille
Käräjäoikeus tekee välillä näitä aivopieruja. Hovi on ensimmäinen aste jossa alkaa vähän järkeä olemaan.
Mä olen siirtynyt parsakaalista kovempiin aineisiin eli ruusukaaliin.
Tuosta on niin lyhyt tie sellerin.
Aina kun olen odottamassa junaa joku hämärä tyyppi tulee myymään parsakaalia tai kukkakaalia. Missä on poliisi kun sitä tarvitsee.
Kohta lämmitän lounaaksi toissa iltana valmistamani sosekeiton jämät. Ette kuulkaa ikinä arvaa mistä vihanneksesta keitto on.
Ihan niinku länsimaissa alkais osaaminen ja älykkyys loppumaan. Tätäkö ne älypuhelimet aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku länsimaissa alkais osaaminen ja älykkyys loppumaan. Tätäkö ne älypuhelimet aiheuttaa?
No ootas kun nuo älypuhelin-somettaja-wokettajat valitaan eduskuntaan. Olemme jo käytännössä tuhoutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Oikikseen on aina päätynyt se Gaussin käyrä vasen puolisko. Tässä tuomiossa hyvä esimerkki siitä.
Ja tähänkin tuhlattiin poliisien ja oikeuden aikaa. Parsakaalin myymisestä huumetuomio. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tässä maassa tehdään paljon vakavampiakin rikoksia eikä niitä saada selvitettyä resurssien puutteen takia. Sitten käytetään aikaa tällaiseen ja annetaan vieläpä tuomio. Ei jumankauta. 🤣
Minä olen jo vuosia tykittänyt parsakaalta suoneen. Herneistä teen jauhoa, jotka vedän sieraimeen, ei mene niin helposti tukkoon kuin kokonaisista herneistä.