Syke, kausi 16
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulle tuli oikosulku tai joku jakso on jäänyt katsomatta: mitä tapahtui Kaiukselle ja Elsille?? Poistuivatko rytinällä vai onko heidät vain jätetty elämään elämäänsä jonnekin kulisseihin?
Eivätkös molemmat poistuneet kuvioista sen jälkeen, kun Elsille selvisi Ainon ja Kaiuksen suhde. Elsi taisi todeta, että ei pysty enää työskentelemään Ainon kanssa ja vaihtoi työpaikkaa, Elsin hahmo taisi kadota siinä samalla. Ainon ja Kaiuksen suhdekin päättyi vissiin siinä rytäkässä ja Kaiuksesta ei myöskään ole enää kuultu. Varmaan nämä molemmat näyttelijät poistuivat sarjasta.
Miksiköhän nuo jaksokuvaukset on julkaistu noin, että viimeinen tuli ensin nuo 20-23 tiputtelee yksitellen?
Eka osa Kahden kerroksen väkeä-jaksosta katottu. Hauska ja tapahtumarikas! Tuntui että nyt kausi starttas vasta kunnolla käyntiin ja taso nousi. Se Sonjan työtaistelukin sai ihan uusia kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Eka osa Kahden kerroksen väkeä-jaksosta katottu. Hauska ja tapahtumarikas! Tuntui että nyt kausi starttas vasta kunnolla käyntiin ja taso nousi. Se Sonjan työtaistelukin sai ihan uusia kierroksia.
Joo, toivotaan että hyvä meno jatkuu.
Ilmeisesti todellakin toinen rooli vaati Johannan näyttelijältä tätä nyt nähtävää hiustyyliä. Ylellä alkaa huhtikuussa Sekunnit, jossa on pääosassa.
Ai ettien että... Johanna Johanna Johanna, toivon että hän ja miehensä saa ansionsa mukaan. Johannasta tullu iha hirvee hoitajia kohtaan, vaikka itsekin sellainen on ollu :(
Lauri on kamala. Ja Johanna kyl sais kans avata silmiään.
Vierailija kirjoitti:
Lauri on kamala. Ja Johanna kyl sais kans avata silmiään.
Eiköhän Johannan silmät vielä avaudukin. Ja Lauri tässä tosiaan on se pahis, menee oma etu edellä asiassa kuin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai ettien että... Johanna Johanna Johanna, toivon että hän ja miehensä saa ansionsa mukaan. Johannasta tullu iha hirvee hoitajia kohtaan, vaikka itsekin sellainen on ollu :(
Itse koen, ettei Johanna varsinaisesti itse ole se pahis tässä, vaan kulkee nyt liian kietoutuneesti ja sinisilmäiseksi Laurin ympärillä. Johanna oikeasti itse parempi ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koen, ettei Johanna varsinaisesti itse ole se pahis tässä, vaan kulkee nyt liian kietoutuneesti ja sinisilmäiseksi Laurin ympärillä. Johanna oikeasti itse parempi ihminen
Johanna ei varmasti näe tai halua vielä nähdä Laurin todellista luonnetta, mutta ei Johannakaan mikään hyvis ole. Johannalle tärkeintä on oma napa. Puhuu todella alentavasti hoitajille/hoitajista ja pitää itseään parempana kuin muut. Esim. kommentti Jannicasta köyhänä yksinhuoltajana ltä-Helsingissä oli aivan järkyttävän alentava ja kertoo paljon Johannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ei varmasti näe tai halua vielä nähdä Laurin todellista luonnetta, mutta ei Johannakaan mikään hyvis ole. Johannalle tärkeintä on oma napa. Puhuu todella alentavasti hoitajille/hoitajista ja pitää itseään parempana kuin muut. Esim. kommentti Jannicasta köyhänä yksinhuoltajana ltä-Helsingissä oli aivan järkyttävän alentava ja kertoo paljon Johannasta.
joo ja ei myönnä omia virheitään, mutta toisten virheistä on kyllä heti huomauttelemassa
Ja Johanna saa kaiken anteeksi ja ei myönnä mitään, syyttää muita omista virheistään ja kohtelee hoitajia hirveällä tavalla vaikka itse hoitajana ylitti aina valtuudensa ja leikki lääkäriä.
Lauri on itse piru, mutta Johanna oli ilkeä ihan itsenäisestikin.
Keitä teidän mielestä parodioi elokuvaohjaaja Snadi nuoren vaimonsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Keitä teidän mielestä parodioi elokuvaohjaaja Snadi nuoren vaimonsa kanssa?
Ekana tulee mieleen Iso-D, eli Danny Helminsä kanssa. Saman oloinen blondi tämä Snadin tyttöystävä (ei ihan vaimo kait kuitenkaan, hänhän kertoi että me seurustellaan..)
Ja koska elokuvaohjaaja, niin tuli mieleen myös Renny
Lauri on muuttunut julmasti myös ulkonäöllisesti. Mitenköhän ilkeäksi vielä vallankäyttö menee?
Nyt oli tullut myös 23 jakson kuvaus. Max pohtii sopiiko Jannica lääkärin edustus vaimoksi.
Vereni kiehuu Lauria kohtaan jakso jaksolta kuumempana.
Vierailija kirjoitti:
Vereni kiehuu Lauria kohtaan jakso jaksolta kuumempana.
No eiköhän totuus Laurista valkene jossain kohtaa kaikille ja siinä vaiheessa hänestä varmaan päästään!
Hei, mulle tuli oikosulku tai joku jakso on jäänyt katsomatta: mitä tapahtui Kaiukselle ja Elsille?? Poistuivatko rytinällä vai onko heidät vain jätetty elämään elämäänsä jonnekin kulisseihin?