Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä masentunut, joka haluaa laihtua 3 kg. Vaikeeta!

Vierailija
08.01.2007 |

Paino vaikuttaa mielialaan. Olen lyhyt, joten 3 kg voi olla mulle paljon, vastaa ehkä 5-10 kg pitkällä ihmisellä.

Sinä samassa jamassa haluatko olla kontaktissa ja jakaa tukea toinen toisillemme tällä palstalla tai sähköpostilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 159 senttinen ja painoa 66 kiloa.

Kannattaisko vaikka ensin hoitaa masennus ennenkö alat laihduttaan?

Mua ainakin masentaa nopeesti paino jos se ei tipu, sitten loppuu laihdutus.

Nyt en enää varsinaisesti laihduta, seuraan vaan takavasemmalta että laihdun. Elämänmuutos käynnissä.

Vierailija
2/2 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaksi helppoa konstia päästä alkuun.

Itsellä myös lasillinen vettä aamulla ennen aamupalaa on oiva laihdutuskeino.

Masennuksesta voisi sanoa laihdutuksen parina, että vakava masennus voi laihduttaa tai lihottaa. Ymmärrän kyllä, että kovan paikan tullen laihtumattomuus voi masentaa.

Itse pulskana 65-72 jojona / 162cm ja masennuksen kokeneena sanoisin, että laihduin hujauksessa, kun aloitin masennuslääkkeen ja nukahtamislääkkeen, mutta vaikutus oli tilapäinen: 5kg lähti. Jälkikäteen uskon sen johtuneen paljosta nukkumisesta. Pahin kilojen takaisin tuoja minulla on kuitenkin viiniherkkä ja konjakkiherkkä ja camppariherkkä suuni ;) eli yksi varma tapa laihtua minulla on myös olla hetki totaalikeiltäytyjä. Olen aivopessyt itseni, että syömällä minä en lihoa, vaan kyllä minun kilot tulee juomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi