En vaan kykene enkä uskalla tutustua naisiin
En vaan yksikertaisesti kykene lähestymään naisia vaikka kuinka yritän. En ole koskaan seurustellut, poikuutta en ole menettänytm enkä ole edes halannut. Olen täysin estynyt, enkä edes kykene latamaan esimerkiksi tinderiä puhelimeen kun aivoissa tapahtuu heti hätäjarrutus. Sama juttu missä tahansa kun pitäisi tutustua naisiin ja edetä..
M28
Kommentit (45)
Naiset ei sua sitten ehkä kiinnosta edes. Saatat olla vaikka aseksuaali tai aromanttinen.
Mutta sähän inhoat suomalaisia naisia etkä edes halua niiden kanssa olla. Vai onko nyt mieli muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei sua sitten ehkä kiinnosta edes. Saatat olla vaikka aseksuaali tai aromanttinen.
Ei vaan en uskalla ja aivot alkavat heti ylianalysoimaan tilannetta.
AP, pysy piilossa, naiset on vaarallisia, ne saattaa purasta pippeliin.
Toiset isot pojat kertoi
Yritä tutustua naisiin ei-romanttisessa mielessä. Mene esim. kokkauskurssille. Uskoisin, että jännitys vähenee pikkuhiljaa, kun et koe painetta olla kiinnostava seurustelukumppani aina kun kohtaat naisia.
Eikös M28 lähtenyt Japaniin, kun siellä käy kuulemma Tinderissä niin kova flaksi hänellä. Mitäs nyt on tapahtunut, animeseksinukke mennyt rikki ja huoltoa saa odottaa pari viikkoa?
No, mutta monet naiset arvostavat miestä, joka ei ole heilunut villinä elimensä kanssa. Kunhan vain saisit "pään auki" ongelmasta. Mä olin ensimmäinen yhdelle itseäni nuoremmalle ja pidin sitä todella suurena kunniana.
Itse kykenen lähestymään mutten en ole jostain syystä kiinnostunut.
Enkä ole sen puoleen kiinnostunut miehistäkään.
Tai olen erittäin harvoin kiinnostunut joistain naisista, mutta en yleensä.
Olen varmaan ainakin lievästi aseksuaali.
Lähesty sitten ujompaa naista. Älä niitä pelottavia.
Minulla taas on liikaakin naisia. Ehkä annan yhden ap:lle, että pääsee kokeilemaan.
Sinä olet nuori vielä. Älä nyt vielä luovuta ja katkeroidu. Mitä teet päivisin, käytkö töissä? Jos et niin keskity ensin siihen, et saat työpaikan. Työ tuo rutiineja, sosiaalisia kontakteja jne.
Ulkoiletko, harrastatko liikuntaa? Jos et niin aloita vaikka kävely lenkeillä ja jatkat siitä.
Keskity nyt ensin itseesi ja itsetuntosi kehittämiseen. Robert Green on hyvä mentori, hänellä on hyviä vinkkejä itsensä kehittämiseen. Hänellä on oma youtube kanavakin.
Aloita jostain helposta siis vaikka harrastuksesta jossa tutustuu toisiin ihmisiin ilman mitään parisuhdetarvelatausta. Sitten kun se sujuu niin lataat vaan sen Tinderin ja alat jutella siellä niille mahdollisille matcheille. Sitten kun se sujuu niin pyydät jotain ulos jne.
Vierailija kirjoitti:
Aloita jostain helposta siis vaikka harrastuksesta jossa tutustuu toisiin ihmisiin ilman mitään parisuhdetarvelatausta. Sitten kun se sujuu niin lataat vaan sen Tinderin ja alat jutella siellä niille mahdollisille matcheille. Sitten kun se sujuu niin pyydät jotain ulos jne.
Et selvästikään tajua millaista miehenä on tinderissä.
Omat mielenterveysongelmat kannattaisi ensin yrittää hoitaa kuntoon, ennen kuin haaveilee parisuhteesta. Työpaikkakin olisi hyvä olla ja asua ihmisten ilmoilla, eikä jossain Perähikiän tuppukylässä.
Kauankohan menee, että ap tai joku kirjoittaa että tuo tilanne on yksin naisten syy, tasoteoria, vaatimukset, hypergamia, top-alfat ja hiusraja.
Viinaa vaan juot ja menet juttelee naisille baarissa kyllä se siitä. Pakotat itsesi naisten luokse. Maksulliset naiset on myös toinen vaihtoehto.