Minkälainen isä lapselle kannattaa valita?
En halua raskautua/lisääntyä kus.päisen äijänretaleen kanssa vaan kunnollisen, rehellisen ja rakastavan miehen kanssa. Minkälainen mies on paras tähän elämänmittaiseen hommaan? Vaatimuksena minulla naisena, että lapsi syntyy avioliitossa ei ulkopuolella.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehistä on uutisten mukaan pelkkää riesaa tietää kertoa uutishakupalvelu https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=aviomies
Vai uutisten mukaan 🤭
Minkälaisia käytännön kokemuksia sulla on? En ole koskaan ollut itse avioliitossa miehen kanssa.
Kävim tuolla veksi sivustolla ja kyseessähän on selvästi joku seiskalehden tasoinen parisuhteisiin keskittyvä juorulehti. Ei ne ole uutisia.
Henkilö jota tuleva äiti rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti veikkaan, ettei sinulla juuri ole varaa valita.
Perustele väitteesi.
Koska olet itse sitä jännämiesmateriaalia.
Kannattaa kysyä myös lapsen mielipidettä.
Jos kyselee asiaa täällä niin kertoo jotain älykkyysosamäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehistä on uutisten mukaan pelkkää riesaa tietää kertoa uutishakupalvelu https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=aviomies
Vai uutisten mukaan 🤭
Minkälaisia käytännön kokemuksia sulla on? En ole koskaan ollut itse avioliitossa miehen kanssa.
Kävim tuolla veksi sivustolla ja kyseessähän on selvästi joku seiskalehden tasoinen parisuhteisiin keskittyvä juorulehti. Ei ne ole uutisia.
Veksi on hakukone. Se sisältää linkkejä uutisiin. Kokeile kirjoittaa hakukenttään vaikka Saulin Niinistä tai Sanna Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai uutisten mukaan 🤭
Veksi on hakukone. Se sisältää linkkejä uutisiin. Kokeile kirjoittaa hakukenttään vaikka Saulin Niinistä tai Sanna Marin.
Ahaa. No nyt mä ymmärrän.
Otat millaisen saat ja toivot parasta,ihminen muuttuu vuosien saatossa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein paras tae on miehen hyvä isäsuhde. Jos haluat olla varma, valitse mies, joka on hyvällä tavalla läheinen oman isänsä kanssa. Tällaiselle miehelle on itsestään selvää, miten oman lapsen kanssa ollaan ja että se on tärkeää. Hän on saanut mallin siihen ja haluaa antaa eteenpäin sitä hyvää, mitä on saanut, ja tietää, miten se tehdään käytännössä. Hän on saanut turvaa ja lohtua omalta isältään ja hänellä riittää ihania lapsuusmuistoja isän kanssa puuhaamisesta.
Kuka tuntee miehen, jolla on hyvä isäsuhde ja joka on kuitenkin itse hylännyt lapsensa tai on muuten huono isä? Sellaista ei ole.
Toki on poikkeuksia. On miehiä, jotka haluavat olla parempia kuin oma isä, ja osa heistä onnistuukin. Siitä ei ole kuitenkaan takeita. Miehellä voi olla heikko itsetuntemus. Hän fantasioi, miten hänellä on sitten oma lapsi ja ah ihanaa. Todellisuudessa lapsen tarvitsevuus voi olla hänelle liikaa ja isäksi tuleminen nostaa
Se, että onko aidosti vai näennäisesti hyvä isäsuhde, on hyvin eri asia. Monella isänsä kanssa läheisellä ja paljon tekemisissä olevalla ei siltikään ole terve suhde isäänsä. Tai äitiinsä, kummin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Motivoitunut. Lapsi perii äidiltään pääosin älykkyyden ja isältään motivaation.
Näin ollen suosittelisin esim. Kilpaurheilijaa. Lajilla ei väliä, voi olla mikä vain, kunhan motivaatiota on löytynyt edes jonkin asteiseen menestymiseen.
Aika ohkaset on markkinat nykyään. Kaikennäköinen kilpaurheilu on totaalisen out meidän kouluissamme.
Vierailija kirjoitti:
Näin ollen suosittelisin esim. Kilpaurheilijaa. Lajilla ei väliä, voi olla mikä vain, kunhan motivaatiota on löytynyt edes jonkin asteiseen menestymiseen.
Eli elämäntapatyötöntä kaljoittelijaa/pössyttelijää ei kannata valita. :D
Empaattinen. Pienentää todennäköisyyttä jäädä pulaan lapsen kanssa, millään tasolla.
Rauhallinen, tasapainoinen, tietysti työssäkäyvä (tai muuten varakas), kohtuullisen terve fyysisesti, kohtelee myös sinua hyvin aina, sitoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi niistä miehistä jotka haluavat perheen.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö jota tuleva äiti rakastaa.
Ja jota mies rakastaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti veikkaan, ettei sinulla juuri ole varaa valita.
Perustele väitteesi.
Koska olet itse sitä jännämiesmateriaalia.
Ei pidä paikkansa koska olen kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyselee asiaa täällä niin kertoo jotain älykkyysosamäärästä.
Noin vähä-älyisen kommentilla ei pitkälle pötkitä.
Ei mitään avioliittoja, niin last season. Eikä ne ole sitä paitsi kuin juridisia sopimuksia. Joo on tosi romanttinen ajatus, mutta monetko avioliitot päätyy eroon, se siitä romanttisuudesta.
Ota mies joka haluaa kumppanivanhemmuutta ja joka on sopiva eli olette ns. samalla aaltopituudella asioiden kanssa. Kirjallinen sopimus allekirjoituksineen. Sitten vaan lapsi puolet ja puolet vanhemmillaan.
Tämä järjestely on useimmiten paras siinäkin asiassa että poiketen erolapsista, yleensä kumppanuusvanhempien keskinäiset välit ovat hyvät. Joissakin ero perheissä vanhempien tulehtuneet välit voivat vaikuttaa myös lapsiin negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli elämäntapatyötöntä kaljoittelijaa/pössyttelijää ei kannata valita. :D
Eikö naisissakin ole vaikka kuinka paljon noita elämäntapatyöttömiä.
Rahaa nyt ainakin pitää olla. Ja elämänhallinta siinä kunnossa että kotelo kestää lapsiarkea.