Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusattiin 9 vuotta koulussa

Vierailija
11.01.2024 |

Eipä se mitään haitannut. Keskustelin siitä aikanaan luokkakaverin kanssa, hänestä tuli opettajien kouluttaja ja oltiin yhtä mieltä siitä, että se oli ihan oikein.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns kiusatut ovat aina sellaisia 👧🏻vitun kielikelloja ja itkupillejä joille kuuluu antaa opetus ryhmädynamiikan takia. 

Sulle pitää antaa kunnon opetus.

Vierailija
22/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YYYHYYY ISOT TYTÖT KIIIUUSAAA😩😫

Ei ole leikin asia! Jotkut ovat tappaneet itsensä kiusaamisen takia.  

Usassa poika ampui opettajansa ja luokkakaverinsa. Systemaattista kiusaamista vuosikausia. Lopullinen niitti oli, kun kiusaaminen siirtyi tämän pikkusiskoon. Päätyi tragediaan.

Voi kyynel 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns kiusatut ovat aina sellaisia 👧🏻vitun kielikelloja ja itkupillejä joille kuuluu antaa opetus ryhmädynamiikan takia. 

Tämä. Uhriutujia ja s a a t a n a n lumihiutaleita!👊🏻

Vierailija
24/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime munaa kuspää.

Vierailija
25/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YYYHYYY ISOT TYTÖT KIIIUUSAAA😩😫

Ei ole leikin asia! Jotkut ovat tappaneet itsensä kiusaamisen takia.  

Usassa poika ampui opettajansa ja luokkakaverinsa. Systemaattista kiusaamista vuosikausia. Lopullinen niitti oli, kun kiusaaminen siirtyi tämän pikkusiskoon. Päätyi tragediaan.

Useimmiten kouluampumisten taustat samat- ja jostain syystä niistä useimmiten vaietaan (kiusaaja/t jotain senaattorin kersoja tai vastaavia?)

Vierailija
26/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolustin kiusattuja. Vedin turpaan jokaista kiusaajaa.

Vierailija
27/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatulle: "rupeat nyt vain treenaamaan itseäsi sellaiseksi, joka paiskoo kiusaajia vasemmalle ja oikealle, mutta ennenkuin olet saanut itsesi siihen kondikseen, sinun on vain otettava päivittäin turpaasi."

Hyvä ja realistinen neuvo?

Vierailija
28/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tämä: 3 isompaa hakkaa päivittäin, joten senkun vain treenaat itses sellaiseksi joka voittaa ne kaikki kerralla- ei mitään paineita jo valmiiksi hakatulle hissukalle!

Viksuja neuvoja vai urpojen voimafantasioita?

Vierailija
29/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiusaaja on periaatteessa pelkuri. Hän ei pärjää yksin, vaan haalii muita jeesaamaan kiusaamisessa. 

Vierailija
30/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiusaaja on periaatteessa pelkuri. Hän ei pärjää yksin, vaan haalii muita jeesaamaan kiusaamisessa. 

Vierailija
31/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
32/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian saamme KOULUKIUSAAJAN pressaksi. On turha väittää sen jälkeen, etteikö muka kiusaaminen kannata.

Vierailija
33/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
34/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos havaitsette merkkejä että lastanne kiusataan niin laittakaa itsepuolutuskursseille, oli sama onko tyttö vai poika. Siellä oppii itsevarmuutta ja pitämään puolensa. Tietenkään kenenkään pieksentään ei tule yllyttää.

Lisäksi on fyysisesti hyvää treeniä ja opettaa koordinaatikykyä. Omasta lapsuudesta muista että tätä porukkaa ei kiusattu todellakaan.

Ja kun kiusaajatkin osaavat samat lajit ja monta yhtä vastaan, niin kättäpitempääkö seuraavaksi?

Vai laitetaanko lapsi turboninja-yli-ihmiskurssille?

Minulla loppui nälviminen kuin seinään kun hakkasin paksulla kepillä yhden kiusaajan maahan ala-asteella. Sen jälkeen karttivat eivätkä nälvineet. Ja olin vielä pieni tyttö.

Vierailija
35/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä kiusasi yksi hullu ihan yksin. Ei sillä mitään kavereita ollutkaan, kun oli ihan täysi kilipää.

Vierailija
36/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua harmittaa niin kovasti että pitää muille kiukutella?

Vierailija
37/39 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel 😢

Vierailija
38/39 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin 5 ja itse kiusasin 3. Ysillä tuli järki päähän.

M49

Vierailija
39/39 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiusattiin vähän aikaa. Sanoin siitä opettajalle mutta se ei tehnyt mitään. Sitten hermostuin ja hakkasin sen kiusaajan niin että se joutu kuukaudeksi sairaalaan. Löin sitä monta kertaa ja otin sen päästä kiinni ja heitin betoniseinää vasten. Siltä meni taju ja se sai kuulemma aivovamman eikä tullut kouluun enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi