Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusattiin 9 vuotta koulussa

Vierailija
11.01.2024 |

Eipä se mitään haitannut. Keskustelin siitä aikanaan luokkakaverin kanssa, hänestä tuli opettajien kouluttaja ja oltiin yhtä mieltä siitä, että se oli ihan oikein.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin myös. Siitä jäi päälle sellainen ohjelmointi, etten ole aikuisiällä välittänyt, mitä muut sanovat. En usko valheisiin, enkä yleisesti hyväksyttyihin totuuksiin, vaan pohdin kaikki itse. Kun enemmistö ei ole aina oikeassa.

Vierailija
2/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kiusaamista, kun ei vuosiakaan kestäneenä haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiusattiin myös. Siitä jäi päälle sellainen ohjelmointi, etten ole aikuisiällä välittänyt, mitä muut sanovat. En usko valheisiin, enkä yleisesti hyväksyttyihin totuuksiin, vaan pohdin kaikki itse. Kun enemmistö ei ole aina oikeassa.

Sama. 

Vierailija
4/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin 7vuotta fyysisesti ja psyykkisesti, kyllä haittaa . Kiusaaminen ei koskaan ole oikein.

Vierailija
5/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukuttiin,nimiteltiin, tönittiin, vedettiin hiuksista, heiteltiin vaatteita. Kaikkea tuollaista.

Vierailija
6/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Vierailija
7/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤍

Vierailija
8/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja joudun ongelmiin sen takia, mikä on väärin.

Vierailija
9/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos havaitsette merkkejä että lastanne kiusataan niin laittakaa itsepuolutuskursseille, oli sama onko tyttö vai poika. Siellä oppii itsevarmuutta ja pitämään puolensa. Tietenkään kenenkään pieksentään ei tule yllyttää.

Lisäksi on fyysisesti hyvää treeniä ja opettaa koordinaatikykyä. Omasta lapsuudesta muista että tätä porukkaa ei kiusattu todellakaan.

Vierailija
10/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos havaitsette merkkejä että lastanne kiusataan niin laittakaa itsepuolutuskursseille, oli sama onko tyttö vai poika. Siellä oppii itsevarmuutta ja pitämään puolensa. Tietenkään kenenkään pieksentään ei tule yllyttää.

Lisäksi on fyysisesti hyvää treeniä ja opettaa koordinaatikykyä. Omasta lapsuudesta muista että tätä porukkaa ei kiusattu todellakaan.

Ja kun kiusaajatkin osaavat samat lajit ja monta yhtä vastaan, niin kättäpitempääkö seuraavaksi?

Vai laitetaanko lapsi turboninja-yli-ihmiskurssille?

Vierailija
11/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukuttiin,nimiteltiin, tönittiin, vedettiin hiuksista, heiteltiin vaatteita. Kaikkea tuollaista.

Etkä sisuuntunut ja vetänyt kiusaajia turpaan?

Vierailija
12/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alistuit kiusaamiseen?

Vierailija
13/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo taas paljon ylläpidon maailmankatsomuksesta, että tällainen keskustelu saa roikkua palstalla kaiken muun rasismin ja ihmisten solvaamisen joukossa, mutta asialliset keskustelut poistetaan

Vierailija
14/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alistuit kiusaamiseen?

En osannut silloin puolustaa itseäni. Olin aivan liian ujo ja hiljainen. Oman lapseni olen osannut opettaa niin, ettei häntä ole kiusattu.

Vierailija
15/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo taas paljon ylläpidon maailmankatsomuksesta, että tällainen keskustelu saa roikkua palstalla kaiken muun rasismin ja ihmisten solvaamisen joukossa, mutta asialliset keskustelut poistetaan

Et viittsisi perustella miksi kiusaamisesta keskusteleminen on asiatonta?

Vierailija
16/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiusattiin 7vuotta fyysisesti ja psyykkisesti, kyllä haittaa . Kiusaaminen ei koskaan ole oikein.

YYYHYYY ISOT TYTÖT KIIIUUSAAA😩😫

Vierailija
17/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leikin asia! Jotkut ovat tappaneet itsensä kiusaamisen takia.  

Vierailija
18/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo, että lapsi itsepuolustuskurssille, yliarvioi raskaasti moisten kurssien tehokkuutta. Yleensä fyysisesti kiusaavat (varsinkin pojat) osaavat tapella, ja valita uhrinsa niin että voitto on varma.

Isompia, vahvempia, kovia tappelemaan ja monta yhtä vastaan.

Ei siinä hennommalla ja hissukammalla auta vaikka alooittaisikin budoharrastuksen, korkeintaan vuosien päästä muutamasta harvasta tulee jotain eliittitaistelijoita, eivätkä hekään sentään fysiikan lakeja osaa kumota.

Ja mites aikuisilla sama: ilmoitat poliisille tulleesi hakatuksi, poliisi sanoo että ala käymään salilla!

Vierailija
19/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leikin asia! Jotkut ovat tappaneet itsensä kiusaamisen takia.  

Usassa poika ampui opettajansa ja luokkakaverinsa. Systemaattista kiusaamista vuosikausia. Lopullinen niitti oli, kun kiusaaminen siirtyi tämän pikkusiskoon. Päätyi tragediaan.

Vierailija
20/39 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns kiusatut ovat aina sellaisia 👧🏻vitun kielikelloja ja itkupillejä joille kuuluu antaa opetus ryhmädynamiikan takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan