Olisipa lääke, joka saisi sokerin maistumaan pahalta
En pysty hillitsemään itseäni. Luulen kärsiväni sokeriaddiktiosta :( Pelkään olevani tätä menoa piankin ylipainoinen, olen ahminut viime aikoina kamalasti suklaata ja muuta roskaa.
Kommentit (19)
Naurattaa kun taas itse oon reippaasti yli 100kg ja inhoan sokeria! Oon kyllä aikoinaan ollut siihen riippuvainen, mutta muutama vuosi sitten kiintiö tuli täyteen ja lopetin sokerin kokonaan. Rasvanen ruoka sen sijaan maistuu senkin edestä onneks vielä toistaseks on veriarvot priimakunnossa yms.
Vierailija kirjoitti:
Syöpälääkkeet, mutta älä toivo.
En ollut tietoinen tästä sivuvaikutuksesta. Ja en uskaltaisikaan toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös syöpälääke tällä hetkellä käytössä (ei tosin syöpään) ja ihmettelinkin miksi sokeri ei enää samalla tavalla maistu! Tai mikään muukaan epäterveellinen. En osannut lainkaan yhdistää sitä tohon mun lääkitykseen.
KUN syö kunnollista ruokaa sopivan määrän, ei tee mieli makeaa!
Tavallaan onkin. Pidättäydy jonkun aikaa väkisin sokerista. Sen jälkeen se ei enää maistu hyvältä.
Pidättäytyminen on helppoa, kun syö tarpeeksi oikeaa ruokaa, liikkuu ja nukkuu hyvin.
Sokerin syöminen ylläpitää sokerin himoa.
Sokerit ovat alkoholin sukua, joka voi koukuttaa.
Ai luoja näitä märisijöitä täällä. Älä osta niitä herkkuja, se on niin yksinkertaista
Otapa koiranpaskaa suuhusi ja syö samalla jotain makeaa. Ei varmaan maistu niin hyvältä.
Jokavitun asiaan pitää nykyään saada lääkkeet.
Kärsi viikon ilman ja sen jälkeen alkaa maistua liian makealta.
Vierailija kirjoitti:
Jokavitun asiaan pitää nykyään saada lääkkeet.
Ehkei tätäkään tarkoitettu niin vakavasti.
Karppaaminen auttaa, tosin se ei ole kysymäsi lääke.
Kyllähän se on, nimeltään ozempig. Ei se siitä toki pahanmakuista tee, mutta ällöttää pelkkä herkkujen katselu.
Jos ei pysy itsekuri niin kaikki herkut pois kaapeista, etkä hankkiudu niistä eroon syömällä niitä!! Ole kokonaan ilman pari viiikkoa niin jo helpottaa. Ei ole tehnyt aikoihin mieli suklaata ja ne kerrat kun sitä tulee syötyä, se maistuu paremmalta kuin ennen. Ja sen pitäisikin olla harva herkku, joten sopii hyvin.
OzemPIG/) hauska!!
brintellix toimii.
Riippuvuus loppuu kun maltat olla pari viikkoa ilman. Vieroitusoireet toki tulee, mutta makea ei maistu enää kun on hetken aikaa ilman.