Ei meillä ollut koulussa mitään kuraattoria
Kun kuulin niistä, ajattelin että ne ovat ongelmakouluja varten. Olen yhä vähän sitä mieltä.
80-luku.
Kommentit (7)
Ette te iältään parasta ennen päiväyksen ylittäneet muutenkaan ymmärrä nykymenosta yhtään mitään joten ei kannata niitä harmaita aivoja laittaa miettimään nyky ajan koulu asioita.
Olen itse syntynyt 80-luvun lopussa ja muistan omilta peruskouluajoiltani jo koulukuraattorin. En itse koskaan käynyt hänen luonaan, kai siellä kävi sellaiset oppilaat, joilla oli ongelmakäyttäytymistä tai muita vaikeuksia elämässä. Ja kyllä, jo silloin oppilailla oli ongelmakäyttäytymistä.
"Ei meillä ollut koulussa mitään kuraattoria"
Vaikuttaa siltä, että olisit tarvinnut kuraattorin apua. Vai mikä on tämän aloituksen tarkoitus? Tuntea paremmuutta vanhemmalla iällä ymmärtämättä maailman menosta yhtään mitään?
Kyllä melko varmaan oli kuraattori. Et vain tiennyt siitä. Siinä kyllä olet oikeassa, että hänen vastaanotollaan kävivät ne, joilla oli avuntarvetta.
Olen syntynyt 70-luvulla ja muistan yläasteella oli kuraattori. Siitä liikkui hurjia huhuja oppilaiden keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 70-luvulla ja muistan yläasteella oli kuraattori. Siitä liikkui hurjia huhuja oppilaiden keskuudessa.
kerro huhuja pliis
Ei ollut meilläkään eikä myöskään koulunkäynti avustajia. Ekaluokalta asti luokkatoverilla oli 1. tyypin diabetes, ihan itse hän sitä hoiti, ei kukaan aikuinen vahtinut vierestä kuten nykyään.