Onko kellään enää puhelimen soittoäänenä Final countdown tai jokin musiikkikappale.
Tuossa otsikossa se kysymys. Nykyään kuulee vaan tavallisia soittoääniä.
Kommentit (33)
Minulla on Hocus Pocus leffasta i put spell on you.
Vierailija kirjoitti:
Soittoäänenä? Itselläni on ollut puhelin äänettömällä 5 vuotta. Siitä asti, kun ostin ensimmäisen apple watchini. Puhelut, viestit ja herätykset tärisee ranteessa. En edes tiedä mitä hälytysääniä nykyisin olisi tarjolla.
Mulla ei ole älykelloa mutta silti puhelin aina äänettömällä paitsi ne harvalukuiset hetket kun odotan jotain puhelua. Soittelen takaisin jos jaksan ja muistan. Ei kiinnosta olla jatkuvasti tavoitettavissa, joku ranteessa värisevä kello olisi ihan hirvitys.
Minulla on soittoäänenä Juha Tapion Kaksi vanhaa puuta, kun mieheni soittaa. Tiedän, olen nolo.
Nainen, 45 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittoäänenä? Itselläni on ollut puhelin äänettömällä 5 vuotta. Siitä asti, kun ostin ensimmäisen apple watchini. Puhelut, viestit ja herätykset tärisee ranteessa. En edes tiedä mitä hälytysääniä nykyisin olisi tarjolla.
Mulla ei ole älykelloa mutta silti puhelin aina äänettömällä paitsi ne harvalukuiset hetket kun odotan jotain puhelua. Soittelen takaisin jos jaksan ja muistan. Ei kiinnosta olla jatkuvasti tavoitettavissa, joku ranteessa värisevä kello olisi ihan hirvitys.
No joku sähköposti olisi ihan hirvitys. Kello kyllä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kello kyllä työpäivät ja iltaisin kahdeksasta alkaen sellaisessa tilassa, että hälytyksiä ei tule muuta kuin lapseltani. Muiden jutut eivät olen niin akuutteja.
Tiedän yhden, jonka soittoääni on YMCA
Vierailija kirjoitti:
Säkkijärven polkalla menty kohta 30 vuotta.
Ja nimenomaan Nokia-versio Säkkijärven polkasta?
Vierailija kirjoitti:
Latioin tän 19s alkaen. Työkaverit hiilenä kun puhelin soi.
Ellan ja Aleksin MC Koppakuoriainen on melkein yhtä hyvä :D
Mun vanhassa luurissa oli aidolta kuulostava kukkokiekuu ja kerran kaupungilla, yksi nainen pomppasi ilmaan, kun mun puhelin soi hänen kohdallaan😅
Miksi ei ole enää niitä nuotteja, että saisi itse näppäilä omanlaisensa musiikin soittoääneksi.
Tällä palstalla taisi olla joskus JSSAP-ketju, missä vaimo oli pahasti sydämistynyt kun huomasi että miehellä oli Imperial March vaimon henkkoht soittoäänenä.