Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisurinpoisto ja verihyytymä

Vierailija
10.01.2024 |

Kuuluuko sen parantavan hyytymän näkyä? Mulla ei näy kuin siisti tikattu haava, leikattiin siis eilen aamulla pois. Mitään verta ei kyllä näy.

En syönyt eilen enkä hörppinyt edes paljoa vettä, tein kaikkeni suojellakseni nimenomaan sitä hyytymää. Jota ei nyt edes näy???!! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmaan huomaat jos hyytymä lähtee? Sattuu niin saaa....

Vierailija
2/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on tikit päällä eli ien ummistettu niin hyytymähän on sen alla piilossa. Verihyytymä muodostuu hampaan jättämään kuoppaan. Ainahan ei tikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin kuulemma, pikkusen jyhmii vaan. Aamulla kasilta viimeks ottanut lääkkeen. 

Vierailija
4/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja jos niin käy, niin reippaasti hammaslääkäriin hakemaan jodipaikka. Helpottaa välittömästi.

Vierailija
5/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siinä on tikit päällä eli ien ummistettu niin hyytymähän on sen alla piilossa. Verihyytymä muodostuu hampaan jättämään kuoppaan. Ainahan ei tikata.

No tää käy järkeen hahah! Kokoajan vaan paasattiin että varo sit sitä hyytymää, ja mä oon ollu ihan ihmeissäni missä sellanen muka on.

Vierailija
6/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri antaa ohjeet jälkihoitoon. Jos on tikattu, ei ole ns. avohaava, joten tuskin avointa hyytymääkään.

Jos se hyytymä irtoaa liian aikaisin, kipu on sitä luokkaa, että nykyihminen hakeutuu päivystykseen. Jotkut sanovat, että on ollut pahempi kuin esim. synnytys. Itselläni ei sentään ollut lähelläkään niin paha, mutta nukkumaan ei kyllä pysty millään kipulääkkeellä. Päivystävä hlääkäri laittoi siihen jonkun tupon, ja kipu loppui seinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän