Miksette lue seksiohjeita redditistä?
Sieltä löytyy paljon hyviä, naisen nautintoon keskittyviä ketjuja tosi kunnioittavassa hengessä kirjoitettuna. :) Siellä selvästi moni mies haluaa olla hyvä rakastaja vaimolleen. On tavallaan vauva-foorumin englanninkielinen ja kansainvälinen vastine.
Kommentit (20)
Koska nekin on vain mielikuvituksen ja fantasioiden tuotetta.
Lukematta roskaa.
Kyllä minä olen ihan elävässä elämässä tavannut paljon miehiä, joille naisen nautinto on tärkeää. Tällä vauvapalstalla korostuu joku sukupuolten välinen veemäisyys monessa muodossa, jota elävässä elämässä ei onneksi oikein kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska nekin on vain mielikuvituksen ja fantasioiden tuotetta.
Lukematta roskaa.
Lukematta jo tiedät kaiken olevan roskaa? :D oletko sinä maailman ainoa ihminen joka on oikeassa?.. :)
Vierailija kirjoitti:
Laita niitä tänne.
Pitäisi nyt vaan tietää mistä aiheesta niitä kaivataan... Google löytää nämä kyllä helposti, kirjoittaa vaan "reddit" ja sitten englanniksi sen aiheen mikä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita niitä tänne.
Pitäisi nyt vaan tietää mistä aiheesta niitä kaivataan... Google löytää nämä kyllä helposti, kirjoittaa vaan "reddit" ja sitten englanniksi sen aiheen mikä kiinnostaa.
Pääasiassa klitoris orgasmista
Sieltä löytyy paljon hyviä, naisen nautintoon keskittyviä ketjuja tosi kunnioittavassa hengessä kirjoitettuna. :) Siellä selvästi moni mies haluaa olla hyvä rakastaja vaimolleen. On tavallaan vauva-foorumin englanninkielinen ja kansainvälinen vastine.
Hyvä kommentti toi kunnioittavassa hengessä, eikö vaan olekin.
Sellainen henki kun tänne palstalle kun saataisiin, niin tätä olisi mukava lukea ja tänne olisi mukava kommentoida.
Seksi-hakemiston alle kun luonnollisesti kuuluu paljon asioita joita rajoittuneet koettavat sinnikkäästi ja epäterveessä hengessä rajoittaa ja kahlita.
Koetetaan jättää sivistyneiden ihmisten lailla kaikki vttuilut ja nälvimiset vähemmälle ja jos joku teema on epämieluisa-ohita se ennemminkuin ryhdyt dissailemaan.
Meitä mahtuu moneen junaan ja vaunuun erilaisia ihmisiä ja siitä syntyy elämisen rikkaus
Ehkä siksi, etten tarvitse seksiohjeita. Jokainen kumppani on erilainen ja itseensä voi tutustua muutenkin kuin netin kautta.
Olispa kiva jos oliskin joku jossa ei mies vettuilis kaiken aikaa. Jäis oikeille asioille juttua.
Vanhanaikaista! Helpommalla pääsee kun kyselee tekoälyltä:
Millaisia seksiasentoja on?
gpt
Seksiasentoja on monenlaisia, ja ne voivat vaihdella pariskunnittain mieltymysten ja mukavuuden mukaan. Jotkut yleisiä seksiasentoja ovat koira-asento, lähetyssaarnaaja, lusikka-asento, ratsastusasento ja niin edelleen. Jokainen asento tarjoaa erilaisen kulman ja syvyyden, ja on tärkeää löytää ne, jotka sopivat sinulle ja kumppanillesi parhaiten. Jos etsit tiettyä asentoa tai haluat lisää tietoa jostain tietystä asennosta, voin auttaa!
millainen on tuo koira-asento ?
Koira-asento on seksiasento, jossa toinen kumppani on nelinkontin ja toinen kumppani on takana. Yleensä se, kumppani, joka on nelinkontin, voi tukea itsensä käsillään (kyynärpäillä) tai olla rentoutuneemmassa asennossa pään ollessa alempana. Tämä asento mahdollistaa syvemmän penetraation ja antaa kumppaneille mahdollisuuden säädellä kulmaa ja syvyyttä. Se voi olla intiimi ja antaa mahdollisuuden silmiin katsomiseen, jos halutaan. Tämä asento voi olla erityisen mieltä ylentävä, koska se tarjoaa intiimin yhteyden takaa päin.
Osataan tehdä asioita ihan ilman ohjeita. Meillä on kommunikaatio ja avoin asioista keskustelu käytössä.
Pitäiskö keskittyä empiiriseen tutkimukseen aiheesta, eikä jutella botin kanssa? En tiiä.
N47
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, etten tarvitse seksiohjeita. Jokainen kumppani on erilainen ja itseensä voi tutustua muutenkin kuin netin kautta.
No aika huono yleistieto aiheesta ainakin tässä maassa tuntuu vallitsevan. Ainakin mitä naisen seksuaalisuuteen tulee. Niistä vajavaisista käsityksistä kun lähdetään liikkeelle niin ei ihme ettei tule kesää. Esim juuri tämä lääketiedettä myöten vakuuttava tieto että emättimessä ei ole tuntoa. Jos tältä pohjalta lähdetään rakastelemaan niin mitä ihmettä siitä voikaan tulla... Siksi olen tiedon kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika huono yleistieto aiheesta ainakin tässä maassa tuntuu vallitsevan. Ainakin mitä naisen seksuaalisuuteen tulee. Niistä vajavaisista käsityksistä kun lähdetään liikkeelle niin ei ihme ettei tule kesää. Esim juuri tämä lääketiedettä myöten vakuuttava tieto että emättimessä ei ole tuntoa. Jos tältä pohjalta lähdetään rakastelemaan niin mitä ihmettä siitä voikaan tulla... Siksi olen tiedon kannalla.
No kyllä minulla ainakin on emättimessä tuntoa. Kerron miehelle minkälaisista asennoista ja yhdyntäliikkeistä tykkään. Olisi kyllä hullua, että joku mies olisi redditistä lukenut miten tyydyttää minut. Kerron kyllä itse.
"ilmiantaja" ne on kumminki kirjottanu niin imekään omaa persettään
Oma tyyli on kuitenkin aina oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulla ainakin on emättimessä tuntoa. Kerron miehelle minkälaisista asennoista ja yhdyntäliikkeistä tykkään. Olisi kyllä hullua, että joku mies olisi redditistä lukenut miten tyydyttää minut. Kerron kyllä itse.
&n
No hienoa että sinulla on homma hanskassa mutta monilla ei ole. Jos lukee aina vain varoituksia kuinka vaginan pohjaan tökkiminen osuu kohdunkaulaan ja sitten sattuu ja sattuu ja tulee kipua ja kipua ja tulehduksia niin siihen tulee sellainen angsti että ei koskaan löydy ne kivat paikat. Varsinkaan jos niistä ei ole mitään tietoa niin eivät helposti löydy ellei mies sitten ole aivan erinomainen rakastaja. Mutta läheskään aina ei ole sen sijaan on hyvä että molemmilla on joku käsitys siitä mitä kohti mennä ja miten. Itse ainakin alan kiihottua ja syttyä oikeaan mielentilaan jo lukiessani onnistuneita kertomuksia tästä.
Olen aika varma jopa tästä että kovinkaan moni ei edes tiedä että vagina muuttaa muotoon ja laajenee naisen kiihottuessa. Että siellä vähän muuttuu ne paikat. Tämäkin on tosi tärkeä tieto, ja rentouttava naiselle. Tuntuu että monilla ei ole edes oikeaa anatomista käsitystä siitä miten ne jutut siellä naisen pillussa menee ja on pelko että esim pitkä muna menee kohtuun asti. Vaikka siinähän on sellainen mutka että tämä ei ole mahdollista.
Laita niitä tänne.