Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei minne voi ilmoittaa apteekista jossa ei ole mitään yksityisyyden suojaa

Vierailija
10.01.2024 |

Tosi pieni putiikki kyseessä, ja kaikki julkista tilaa. Ei liene ihan gdpr-asetusten mukaista? 

Epäilen että myös  ilman asiakkuutta katsellaan henkilötietoja. Mistä voi pyytää lokitiedot tällaiseen liittyen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos apteekilla on nettimyynti, sillä saattaa olla myös reseptilääkkeiden ostoon netti, tällöin pitää ostoa tehdessä tunnistautua asiakkuuteen. Lunastus eli lääkkeen nouto ymmärtääkseni kuitenkin apteekin myymälästä.

Yliopiston apteekilla netistä pystyy reseptilääkkeet ostamaan.

Vierailija
22/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollon yksityisyys ei toimi.  Erään pohjoisturussa sijaitsevan yrityksen johtajan muija on t sairaalan päivystyksessä töissä.  Eukko sieltä kertoo miehelleen onko sen ja sen niminen käynyt ...näin työntekijöitä valvotaan. Ettet vaa huijaa olevas kipeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi outoa miksi tätä apteekkien tietosuoja-asiaa ei oteta tosissaan, niin kuin tässäkin ketjussa huomaa. Kun reseptilääkkeitä hakee, kuulee väistämättä mitä vieressä puhutaan ja ohjeistetaan. Minä ainakin tiedän ja tunnistan lääkkeitä, tai viimeistään ohjeistuksesta ymmärtää mihin vaivaan ne otetaan. 

Vierailija
24/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on joskus jotain sairautta ja vaivaa. Tuskin sitä ventovierasta viereisessä loossissa kiinnostaa sinun lääkkeet kun on omatkin asiat hoidettavana.

Vierailija
25/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tosi outoa miksi tätä apteekkien tietosuoja-asiaa ei oteta tosissaan, niin kuin tässäkin ketjussa huomaa. Kun reseptilääkkeitä hakee, kuulee väistämättä mitä vieressä puhutaan ja ohjeistetaan. Minä ainakin tiedän ja tunnistan lääkkeitä, tai viimeistään ohjeistuksesta ymmärtää mihin vaivaan ne otetaan. 

Ai, farmaseutti ohjeistaa "kaksi tablettia veden kera ruokailun yhteydessä" tai "voidetta tulitikun kärjen verran sivellään iholle kolme kertaa päivässä"

Tuollaisia ne ohjeet ovat.

Ja mä olen ne harvat kerrat kun olen reseptolääkettä hakenut, saanut sen lääkkeen ja ohjeen ihan siinä reseptin lukeneen farmaseutin edessä ollen. Ei ole nimeltä huudeltu...

Vierailija
26/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa? Miksi kukaan kiinnostuisi sinun asioista?  Miten ne sun asioita pääsee tutkimaan, jos ei asiakkuutta? Mistä sun tiedot saavat? Kysymyksiä virtaa solkenaan, kun en ymmärrä! 

Vierailija
27/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sosterriblet jutskaa toisten asioista busseissa, kaupoissa, baareissa, siis yleisissä ja julkisissa paikoissa. 

Näitähän sitoo vaitiolovelvollisuus kaikesta työhön liittyvästä joten outoa on. Pitääkö jättää ihmiset hoitamatta kun ns ammattilaisilla ei ymmärrys riitä hyvään hoitoon? 

Vierailija
28/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo tiedot. Kiitos ja päivänjatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi