Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En harrasta koskaan aerobista liikuntaa, muita?

Vierailija
09.01.2024 |

Salilla käyn kaksi-kolme kertaa viikossa, tätä on jatkunut vuosia.

Aerobista en tee koskaan, en kesällä tai talvella. 

Ainoat aerobiset, mitä teen, on yhden kerran kesässä käyn pyöräilemässä. Syksyllä kerran sulkapalloa mutta olen niin huonokuntoinen, että siitä palautumiseen menee tuntikausia, niin korkealle sykkeet nousee. Samoin siinä pyöräilyssä, minkä teen kerran kesässä. 

Syksyllä saatan käydä yhden kerran puolison kanssa jossain metsälenkillä. 

En lenkkeile koskaan, koska se on niin tylsää. Oli kuulokkeet tai ei. En kertakaikkiaan keksi mitään hauskaa aerobista urheilulajia. Uinti ja hiihto ovat myös raskaita lajeja. 

Onko täällä muita, ketkä ei koskaan harrasta mitään aerobista, sykettä nostattavaa urheilua? Millainen kunto teillä siitä huolimatta on? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Lämpimällä säällä saatan käydä kävelyllä, mutta ei siinäkään sykkeet kauheasti nouse. Muuten treenaan painoilla 3-5 kertaa viikossa. En tiedä minkälainen kunto mulla on, kun ei ole tullut testattua :D

Vierailija
2/2 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastoin. En koskaan käy salilla, enkä juuri muutenkaan tee sen tapaista lihashuoltoa kuin salilla tulisi tehtyä. Saatan kyllä kantaa painavia asioita pidemmän matkan, mutta en juuri nostele painoja tai tee esim. mitään vatsalihasliikkeitä yms. Mutta lenkkeilen paljon, juoksen välillä ja nousen tarkoituksella portaita ja tykkään uimisesta sekä hiihtämisestä. Haluaisin tykätä edes jossain määrin kuntosaliliikunnasta, mutta jostain syystä se on minusta tosi ikävää ja tylsää. Mekaaninen toisto jossain huoneessa ja vielä muita siinä ympärillä ei yhtään inspiroi, enkä ikävä kyllä saa motivaatiota kotijumppiinkaan, vaikka ajoittain yritän sitä. Ulkoilu on niin paljon mukavampaa ja palauttavaa henkisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän