Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I don't care about my life.

Vierailija
08.01.2024 |

Kaikki on ympärillä valetta. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vaikeampaa on sietää olla osana tätä kaikkea. Myönnän myös, että saatan itse olla pahasti vinoutunut ja asenneongelmainen. 

Taas olen ollut koko päivän kotona, en halua nähdä ihmisiä. Wolttasin jälleen. Laskut menee ulosottoon, en pysty käymään töissä. 

Jotain ajattelussani on muututtava. Ennen minua kyllä vietiin oikein kunnolla ja olin malliesimerkki työntekijänä, aina niin joustava ja tunnollinen. Kiinnosti hyvyys ja empatia kanssaihmisiä kohtaan. 

No, kadotin sittemmin itseni. Nyt ollaan näin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa kanssasi enkä todellakaan halunnut nähdä yhtäkään ihmistä. Nyt olen saanut potkua taas elämään. Sairastuin bore outtiin ja sen jälkeen burn outtiin ja tämä ei ole mikään vitsi. On ottanut oman aikansa, että jaksaa taas motivoitua ja innostua asioista. Koita edes sen verran saada itseäsi ulos ja aktiiviseksi, ettei laskuja menisi ulosottoon enempää. 

Vierailija
2/5 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Googletin tänään aivan samat sanat. Oma ongelma identiteetin puute, ollut koko elämän. Kaikki tuntuu tyhjältä, ei ole elämää, ei itseä. Ei mitään merkitystä millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!