Millainen on mielestäsi hyvännäköinen mies?
Varmasti eri ihmisten näkemykset vaihtelee mutta mitkä ominaisuudet juuri sinusta tekevät miehestä hyvännäköisen?
Kommentit (18)
Tää onkin jännä juttu. Joku mies voi olla komea kuten David Peckham useimpien mielestä tai George Clooney. Mutta eihän se ihan niin mene. Luulen, että monella on "oma tyyppi", mikä on se jokin miehessä. tse tiedostan ainakin oman "tyyppini". Mun tyyppiä on enempi ristiveriset kuin ns tummat ja tuliset. Keskimittainen, ristiverinen, miehekäs, ei liian laiha, lihaksikas, mutta ei liian. Jamie Oliver, Liam Kauniista ja Rohkeista- sen tyylisiä. Mutta- nyt vähän aikaa sitten kävi niin, että ihastuin sellaiseen tummaan ja pidempää mieheen, jolla on viikset : d so not my type. Mutta siinä on jotain niin ihanan puoleesavetävää. Ikäväkyllä en ole ainoa joka ajattelee niin ja miehest käykin kova kilpailu.
Minä viehätyn miehistä seuraavilla spekseillä: pitkät hiukset tai kalju, parta (+viikset), keskimittainen, ennemmin rotevahko kuin laiha, tatuointeja (erityisesti full sleevet hienoja).
Harmi vain, ettei tuon näköiset miehet puolestaan niinkään viehäty itseni näköisistä naisista (= pienistä, söpöistä, elovena-blondeista).
Oon huomannut viime aikoina eri yhteyksissä, että todella monelle ihmiselle komeuden kokemukseen kuuluu absoluuttisesti voimakkaat tummat piirteet, kuten nyt vaikka Charlie Chaplinilla oli. Että vain silloin puhutaan komeudesta.
Tämä vain havainto, itse näen asian monipuolisemmin.
Leo sjöman on erittäin komea mies, vaikka on vaalea.
No jos sattuu näyttää Volodymyr Zelenskyiltä, ni siinä tiivistyy kaikki hyvännäköisen miehen piirteet.
Ei mun mielipiteellä ole väliä kun en semmoiselle kelpaa kumppaniksi. Kuten en muillekaan.
Tätä lukiessa huomasin, että mulla ei ole erityistä miestyyppiä, jonka vois luokitella komeaksi. Mä olen ollut suhteessa lyhyen tumman, pitkän tumman pitkähiuksisen ja sen jälkeen pitkän punapään kanssa ennen nykyistä miestäni, joka on kalju ja parrakas sekä isokokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa huomasin, että mulla ei ole erityistä miestyyppiä, jonka vois luokitella komeaksi. Mä olen ollut suhteessa lyhyen tumman, pitkän tumman pitkähiuksisen ja sen jälkeen pitkän punapään kanssa ennen nykyistä miestäni, joka on kalju ja parrakas sekä isokokoinen.
Nuoremmalla iällä ratkaisee jännittävyys, myöhemmin elatuskyky.
pää kaks kättä kaks jalkaa vartalo
Vaaleat hiukset, siniset tai vihreät silmät. Semmoinen vaeltajan ruumiinrakenne. Leveä hymy, joka ulottuu silmiin. Naururypyt. Hyvä ryhti.
Se on se jokin persoonallinen asia olemuksessa ja/tai ulkonäössä, mitä jaksaa katsella. Se ei kuitenkaan merkitse mitään, jos sisin on mätä.
Vierailija kirjoitti:
Minun vastakohta.
T: Mies
Jussi Halla-aho
Esim Jouni Hynynen on mun mielestä just semmonen mitä pidän hyvän näkösenä uroona. Kivat silmät ja kotoinen tyyli. Sellanen olisin itse jos olisin mies, toivottavasti. Ainaki mullaki on tommoset itäsuomalaiset killisilmät ja karvat rehottaisi myös naamassa.
Stubb on rumin ja vastenmielisin mies habitukseltaan, mikä mieleen nyt tulee, jokainen mies joka poikkeaa siitä on kivan näkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmalla iällä ratkaisee jännittävyys, myöhemmin elatuskyky.
Elatuskyky😆, mistähän kehitysmaasta siellä kirjotellaan taas.
Lyhyeksi leikattu pitkä tukka ja parraton kokoparta.
Ei liian jyrkät piirteet, sellaiset övermaskuliiniset mutta kuitenkin miehekäs; parta, harteikas, tummat, hiukset, vihreät silmät,
Punk tyyli viehättää ja lävistykset itseä