Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes tulee extemporee-seksiä uuden/tuntemattoman kanssa ja alapää on pesemättä sekä karvainen?

Vierailija
08.01.2024 |

Lähdettekö silti seksiin ja miten se ehkä vaikuttaa tunnelmaanne? Jos kunnolla haisee pillu kun vaatteet vähenee ja karvoitus on muutenkin luomuna kuin karpon karvalakki niin mitkä on omat fiiliksenne?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden ilman hetken epäröintiä, mutta myös muistan jälkikäteen sen tuoksuvan karpon karvalakin

Vierailija
2/28 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa meni ensitreffeillä panemikseksi. "Anna mä pesen pillun ensin" sanoi tyttö mutta mä kyllä mieluusti nuolin pesemättömän.

Vierailija
4/28 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaisen tyttöystävän kanssa meni ensitreffeillä panemikseksi. "Anna mä pesen pillun ensin" sanoi tyttö mutta mä kyllä mieluusti nuolin pesemättömän.

Taitaa hapansilakka olla kiinteä osa sun ruokavaliossa??

Vierailija
5/28 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuoksu pahalle pesemättömänä, kiitos sen karvalakin. Suojaa alapäätä. Kynityt kalkkunapimpsat kai yleesä haisee herkemmin kun on viety luontainen suoja ja huonot bakteerit lisääntyy.

Vierailija
6/28 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itse ehdottaisin että menisimme yhdessä suihkuun. Mies saisi päättää että kestääkö ilman suihkua. Luomukarvat ei ole ketään koskaan haitanneet, tämmöiset posliinivaatijat eivät varmaan minusta kiinnostuisikaan. 

Vierailija
7/28 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan joka päivä suihkussa niin tuskin on karvat huonossa kuosissa.

Alapesusuihkukin on yleensä lähettyvillä, jos näyttää että tilanne on kohta päällä.

Täysin spontaania seksiä täysin uuden ihmisen kanssa en ole tullut koskaan harrastaneeksi.

Vierailija
8/28 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan, haluaisin kyllä suihkuun & siistiksi ennen ekan kerran seksiä, varsinkin jos toivoisin suhdetta henkilön kanssa.. itseäkin inhottaa jos pitkä sänki. pystyisin myös keskittymään nautintoon, kun pimppi esittelykunnossa :).

Vierailija
9/28 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta on kun kuuman kesäillan päätteeksi saa naisen baarista mukaan. Nuuhkin ja nuolen hikistä ja huumaavan kiihottavan tuoksuista persettä estoitta

Vierailija
10/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut koskaan haistaa tai maistaa hapansilakkaa, jos vertaat sitä pillunhajuihin/-makuihin.

Kannattaa kokeilla, niin ei tarvi tällaisia typeriä vertauskuvia keksiä. Vaikka pillua ei pesisi koskaan, se ei haise hapansilakalta.

Vierailija
11/28 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut koskaan haistaa tai maistaa hapansilakkaa, jos vertaat sitä pillunhajuihin/-makuihin.

Kannattaa kokeilla, niin ei tarvi tällaisia typeriä vertauskuvia keksiä. Vaikka pillua ei pesisi koskaan, se ei haise hapansilakalta.

Et vaan koskaan ole törmännyt pesemättömään pilluun!

Vierailija
12/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan koskaan ole törmännyt pesemättömään pilluun!

Jatketaan juttua sitten, kun olet itse ensin nuollut pillua ja peppua, jota ei ole pesty neljään päivään, eikä edes pyyhitty parina viimeisenä päivänä. Itse kiihotun, kun nainen on oikein likainen, mutta nekään hajut eivät ole lähelläkään hapansilakan hajuja.

Vierailija
13/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaisenkaan alapään ei pitäisi haista hapansilakalle. Mikäli haisee, kannattaa hoidattaa bakteerivaginoosi pois.

Vierailija
14/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuoksu pahalle pesemättömänä, kiitos sen karvalakin. Suojaa alapäätä. Kynityt kalkkunapimpsat kai yleesä haisee herkemmin kun on viety luontainen suoja ja huonot bakteerit lisääntyy.

T: Selma "Just sain munaa juhannuksena 1972" 63v

Vierailija
15/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin käy, niin sitten käyt pesemässä alapään. Ei siinä kauaa mene.

Vierailija
16/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin päinvastoin tyytyväinen jos nainen ilmoittaa että hän ei kehtaa nyt harrastaa seksiä kun on niin likainen että karvatkin ovat ajamatta.

Sehän tarkoittaisi sitä että naisen itsensä mielestä puhdas posliinipillu on itsestäänselvyys suhteessa jossa harrastetaan seksiäkin.

Nikäs se hauskempaa esileikkiä kuin mennä sitten yhdessä suihkuun pesulle ja sheivaamaan niin molemmilla paikat maistivat mansikalta ja karvat päätyvät sinne minne kuuluvatkin eli lattiakaivoon.

Vierailija
17/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut miehet kuvittelevat, että karvallinen nainen ei saisi munaa?

Suurimman osan ajasta omaan karvallisen mallin, jos olen ollut laiska tai hyvin kiireinen, niin se kasvaa vapaasti, useimmiten vähän siistin. En ole kohdannut vielä miestä, jolla olisi ollut ehdton posliinivaatimus.

Ai.. anteeksi.. olen... hän oli erään yhdistyksen perustajajäsen, ego paisunut varsin suureksi. Hän päätti sitten kerran, että minä olen hänen seuraava seurustelukumppaninsa ja aloitti deittipyynnön, että olethan posliini, haluan sinun kanssasi treffeille, kaikki naiseni ovat kehuneet munaani (sattumalta tiesin, että ei ole ihan niin...).  Kieltäydyin kohteliaasti ihan vain, että "ei kiitos", koska koin tuon miehen kaikin tavoin luotaantyöntävänä. Ei auttanut, hän alkoi lähettelemään minulle monia viestejä päivittäin. Tuossa vaiheessa kerroin, että käytän itse asiassa karvojen kasvua kiihdyttävää ainetta, koska haluan alapäähäni oikean viidakon ötököineen. Ei auttanut. Hän alkoi jakamaan neuvoja sheivaukseen, kertoi, että minun pitää myös tehdä päivittäin emätinpesuja, koska hän ei muuten nuole. Kerroin hänelle, että sinä et muutenkaan tule nuolemaan minua, että mene hoitoon ja valistin häntä käymään gynekologilla, niin voi kuulla miksi emätintä ei pestä. Ei auttanut. Häirintä jatkui ja tein siitä poliisiasian.

Että sellainen kokemus minulla posliinien rakastajasta. Ne miehet, joiden kanssa olen sitten käynyt treffeilläkin ovatkin olleet fiksumpia eikä ketään ole häirinnyt karvat. Joidenkin kanssa olen ollut posliininakin - esim. kesällä tykkään posliinista, koska kuumalla kelillä on joskus mukavampaa sillä lailla. Noille tapaamilleni miehille koko karva-asia on aina ollut se ja sama. ehkä siksi pidänkin heitä hyvin miehekkäinä ja aikuisina. Ja ne miehet ovat olleet samanlaisia, että toisinaan on ja toisinaan ei. Koskaan ei ole taidettu etukäteen edes puhua siitä, että onko karvaa vai ei. Ehkä siitä tunnistaakin posliinifetisistit, että he yleensä sitten kysyvät jo etukäteen, että onko posliini; ne joilla asia on se ja sama eivät vaivaudu edes kysymään - koska asia on se ja sama.

Vierailija
18/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelevat seksiä keskimäärin kahden minuutin välein mutta ne eivät kuvittele harrastavansa seksiä epäkiihottavien tai suorastaan vastenmielisten partnerien kanssa joten kukaan ei kuvittele vapaaehtoisesti juuri sinua missään yhteydessä.

Vierailija
19/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin käy, niin sitten käyt pesemässä alapään. Ei siinä kauaa mene.

Jep. Pikainen vessareissu ja samalla alapesu, niin on kivempi puuhastella. Karvat ei haittaa. 

Vierailija
20/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelevat seksiä keskimäärin kahden minuutin välein mutta ne eivät kuvittele harrastavansa seksiä epäkiihottavien tai suorastaan vastenmielisten partnerien kanssa joten kukaan ei kuvittele vapaaehtoisesti juuri sinua missään yhteydessä.

Koet siis tietäväsi toisten ihmisten ajatukset minua kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi