Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen ja kadehdin karismaattisia, hauskoja ihmisiä

Vierailija
07.01.2024 |

Olin tänään juhlissa, missä suuri osa oli tuntemattomia toisilleen. Siellä kuitenkin ne karismaattisimmat tyypit löysivät heti toisensa, vaikkei koskaan olleet tavanneetkaan. 

Saivat juhlat eloon. Nokkela tilannetaju, mahtava huumorintaju, ja ihmeelliset vitsi/tarinankerrontataidot. Naurukin oli sellaista, että sai kaikki muutkin nauramaan ja oli kuitenkin kaikessa hurttiudessaan hyväntahtoista ja fiksua. Tietynlainen karisma.

Itse huomaan siten aina olevani seinäruusu. Hidas tilannetaju, ja huumorintajuni tulee oikeuksiinsa vain harvoin. En yleensä hakeudu juhliin/ihmispaljouksiin, joten seinäruusumaisuuteni ei suurimmaksi osaksi elämääni haittaa. Mutta sitten kun haittaa, niin haittaa kunnolla. 

Ihailen vaan tuollaisia karismaattisia ihmisiä. Ensin ihailen, ja sitten jopa kadehdin. 

Millaisia tuntemuksia sellaiset ihmiset teissä herättää vai herättääkö oikestaan mitään? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatteria elämä on enimmäkseen    oo itsesi aina

Vierailija
2/2 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sellaisten ihmisten kanssa viihtyy. Jokaiselta voi löytyä karismaa, kun saa vaan itsetuntoaan kohotettua. Olen itse huomannut olevani toisinaan aika hauska ihminen, kun olen iän myötä rohkaistunut ihmisten seurassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi