Olen 49 vuotias työtön Helsinkiläinen
Olen hakenut töihin tehtaisiin, ravintoloihin tiskariksi, jopa hampurilaisravintolaan myyjäksi, ja kaupan myyjäksi. En ole töitä saanut, nyt opiskelen työttömänä koulunkäynnin avustajaksi jossa on lähes varma työpaikka.
Ärsyttää väite että töitä hakevalle on työpaikka! No ei ole, takana 2 vuotta työttömyyttä. Ikärasismi on jo tällä iällä realistisuutta vaikka työelämää edessä 20 vuotta
Kommentit (8)
Onneksi olkoon, että olet löytänyt työllistävän alan.
Pk seudulla olen hakenut töitä. Työpaikkoja on Helsingissä eniten mutta ongelma ei ole avoimet paikat, vaan se, ettei kukaan palkkaa minua.
Minulla on pitkä ja kokenut CV. Olen ollut töissä 16 vuotiaasta saakka. Olen terve ja urheilullinen, ja terveet elämäntavat. Siisti ulkoinen habitus. Puhun englantia ja ruotsia. Olen ollut myyjänä ja pankin tätinä. Pitkä ura takana. Yt käyty läpi.,
Koulunkäynnin ohjaajan työ on mukavaa, joskaan ei kovin hyvin palkattua. Ainakin meille otetaan mielellään myös vanhempia ohjaajia.
En tiedä tarkalleen mitä koulutuksessa opiskellaan, mutta toivottavasti edes hiukan kouluaineiden sisältöjä. Jos ei opiskella yhdessä, suosittelen kertaamaan. Otsikossa on 4 sanaa ja 2 niistä on kirjoitettu väärin.
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynnin ohjaajan työ on mukavaa, joskaan ei kovin hyvin palkattua. Ainakin meille otetaan mielellään myös vanhempia ohjaajia.
En tiedä tarkalleen mitä koulutuksessa opiskellaan, mutta toivottavasti edes hiukan kouluaineiden sisältöjä. Jos ei opiskella yhdessä, suosittelen kertaamaan. Otsikossa on 4 sanaa ja 2 niistä on kirjoitettu väärin.
Tässä on malliesimerkki ylimielisestä vastauksesta. Mukava ihminen ei olisi alentuvainen. Ketään ei kiinnosta kielipoliisille takakireät heitot
Takakireänä heittona: koulut on nykyään hirveitä työpaikkoja. Ei mitään kuria ja kauhea meteli!
Vierailija kirjoitti:
Pisti myös silmään virheet: Kirjoita 49 - vuotias ja helsinkiläinen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Jos hakemuksessa on kovasti virheitä, se vaikuttaa varmasti negatiivisesti työnantajan kiinnostukseen kutsua haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia wtf?
Kuinka kaukaa kyselit töitä?