Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutussuunnittelijat! Miten päädyitte työhönne?

Vierailija
07.01.2024 |

Olen siis kiinnostunut koulutussuunnittelijan työstä, erityisesti kansalaisopistossa/vapaan sivistystyön oppilaitoksessa, ammatillisessa oppilaitoksessa tai amkissa. Olen suorittanut tradenomin amk- ja yamk-tutkinnot ja nyt harkinnassa olisi vaihtaa liiketalouden hommista yrityspuolelta opetusalalle. Koen että varsinaisesti opettajan työ ei olisi se juttuni vaan juuri suunnittelu-, kehitys- tai muut "tausta"tehtävät. Olen ajatellut edetä asiassa hakeutumalla ammatilliseen opettajakorkeakouluun suorittamaan opettajan pedagogisen pätevyyden. 

Minkälaisilla taustoilla/urakehityksillä te koulutussuunnittelijan työtä tekevät olette päätyneet työhönne ja minkälaista kouluttautumista suosittelisitte? Entä onko hyviä vinkkejä, miten tällaisia töitä voisi lähteä etsimään? Ovatko nämä aina sellaisia, jotka avataan julkiseen hakuun vai kannattaako kysellä suoraan oppilaitoksesta? Minkälaisia työnkuvia teillä on, mitä kaikkea käytännössä siis teette työssänne? Jos teette jotain muuta vastaavaa opetusalalla, kuin juuri koulutussuunnittelua, niin tällaisetkin kokemukset kiinnostaa! Kaikki neuvot ja vinkit ovat erittäin tervetulleita! 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla