Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkupyöräilee vuodenajasta

Vierailija
07.01.2024 |

riippumatta työmatkansa. Tällaisista sankariteoista tehdään nyt (pakkasten aikaan) sanomalehtiin juttuja. Niin kuin just vaikka Turun Sanomiin.

Siinäkin, ihan kuin kuvan perusteella pyöränä näyttäisi olevan sähköpyörä.

No, henkilö on kuitenkin jo parikymmentä vuotta töihin pyörällä kulkenut, joten onhan siinä pyörätkin ehtineet vaihtua. Kovin pitkä se työmatkakaan ei ole.

No, ei ne sitten aikoinaan lehtijuttuihin päässeet, jotka vuosikymmeniä sitten vuosikymmenten ajan säästä ja vuodenajoista riippumatta polkupyörällä työmatkansa, kauppamatkansa, matonpesumatkansa ja jopa - hah - sairaalaan synnyttämään ajoivat.

On nää, nää nykyajan huippukuntoiset ja säönkestävät pyöräilijät kyllä sankareita!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, nostan kyllä katvahattuani tuolle sähköpyöräilijälle. Mitali rintaan ja fanfaarit soimaan!

Vierailija
2/2 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari vuotta ajanut 12km/suunta työmatkan pyörällä. Talvisin mulla on fatbike jossa nastat. Muutama hankala päivä ollut. Hyvää liikuntaa, sopiva matka. Itselle tuo alkaa olla maksimi matka mikä on mukava ajella. Jotkut aina ihmettelee miten jaksan kulkea. Ei oo itselle mikään ihmejuttu. Meillä töissä eräs mies kulkee ihan tavallisella fillarilla, liekkö edes nastoja on. Hänelle nostan hattua kun uskaltaa ja jaksaa taiteilla vuodesta toiseen. On varmaan 20 vuotta kulkenut eikä hänkään tee asiasta numeroa. Hänellä suunnilleen sama matka kuin itsellä.

Sähköpyörällä en lähtis lehtiin lesoilemaan.  Mutta tottakai on edullisempaa kuin autolla ajelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla