Yritykset kaatuu nyt ennätystahtia
Tavoite on tuhota kaikki mikä tekee ihmisistä omavaraisia, ohjata ihmiset pelkästään näiden isoimpien vallassa olevien yritysten asiakkaiksi ja entistä enemmän heidän tiukkaan syleilyynsä.
Olkaa tarkkoina. Meitä köyhdytetään tarkoituksella ja tätä tekee meidän "omat" ihmiset.
Kommentit (29)
Jee, taas saan uuden sulan hattuuni.
Olen onnistunut taas tehtävässäni
-Orpo the Destroyer-
Pakoitteista johtuu kaikki kärsimys. Mutta orporotta haluaa nälänhätää.
En voinut mä aavistaa
kun työpaikka jäi mun taa
mihin tiemme vei
sitä tiennyt ei
meistä ainutkaan
ettei pysty palaamaan
Firmat kaatuu
niitä nousemaan en saa
firmat kaatuu
Orpo naurahtaa
firmat kaatuu
Hyvin pian nähdään kuinka pahaksi sinimusta saa tulevan laman. Vähätkin rahat aikovat hassata junarataan. Oikein tollo lauma leikkimässä hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun työttömyskorvauksia ja sosiaaliturvaa leikataan, kulutus vähentyy kun säästetään sukan varteen pahan päivän varalle.
Sosiaalituilla elävät eivät paljon säästele rahojaan eli se ei näy kulutuksessa juuri mitenkään. Minkään maan talous ei voi pyöriä jakamalla joutoväelle rahaa määrättömästi vaan talouden pitää perustua työntekoon ja tuottavaan toimintaan.
Kulutuksessa säästävätkin nyt ne työssäkäyvät, joilla olisi varaa kuluttaa, mutta epävarmoina aikoina mieluummin laittavat rahansa säästöön pahan päivän varalle kuin kulutukseen. Ihan järkevää yksilön kannalta.
Marin ex viisikko hallinto tuhosi suomalaisten talouden ja ostovoiman 2020-2023 muualta annetun köyhdyttämisen agendan mukaisesti...
ja Orpon hallinto vain jatkaa tätä... ei ihme että kaikki kaatuu Suomessa...
Eihän nyt isot yritykset suomessa kaadu kun ne ovat iät ja ajat vaikka pärjäävät saaneet miljoonaluokan yritystukia. Tämä meininki jatkuu edelleen. Tämän lisäksi menestyvät maatalousyrittäjät Närpiössä saavat myös miljoonaluokan tukia ja omistajat ovat suomen rikkaiden listoilla. Näin täällä
Vieläkö näitä "luovan tuhon" saarnaajia löytyy? Liike - elämässä tärkeintä on ketä tuntee, erityisesti pitää tuntea virkamiehet ja poliitikot, joilta saa tarvittaessa lisää rahaa, mutta hyöty pitää aina olla molemmin puolinen.