Naisten harrastus vaatimukset
Ja taas kun keskustelu lähti liikkeelle joku joka vaatii harrastamista poisti ketjun.
Noinko paljon jollain (naisella?) ottaa päähän se etteivät kaikki halua jatkuvasti harrastaa jotain.
Kommentit (26)
Tätä minäkin ihmettelen. Olisin halunnut kuulla mitä nuo harrastus intoilijat olisivat vastanneet kun sanoin aikani kuluvan arkiaskareisiin hoitaessani kotia ja lapsia.
Se nyt on vain autistista kyseenalaistaa harrastaminen. Jokaisella aikuisella on oltava harrastus ja sen on oltava urheiluharrastus, mielellään ohjattu jotta osallistuu seuratoimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne yhdys sanat taas
Nussi sinä pilkku
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Olisin halunnut kuulla mitä nuo harrastus intoilijat olisivat vastanneet kun sanoin aikani kuluvan arkiaskareisiin hoitaessani kotia ja lapsia.
Se on ymmärrettävää, että valtaosa ajasta kuluu töissä, kotitöissä ja lasten kanssa, mutta työn ja arkiaskereiden vastapainoksi olisi hyvä olla joku harrastus. Muuten elämä on todella yksitoikkoista.
Liikuntaa jossain muodossa täytyy jokaisen harrastaa, jos sitä ei arjessa hyötyliikuntana tai työn kautta tule riittävästi. Muuten aivan sama mitä muut puuhaa vapaa-ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vain autistista kyseenalaistaa harrastaminen. Jokaisella aikuisella on oltava harrastus ja sen on oltava urheiluharrastus, mielellään ohjattu jotta osallistuu seuratoimintaan.
Seuratoiminnassa saa myös ystäviä, mikä on positiivista henkiselle hyvinvoinnille. Suosittelen lämpimästi.
Elämän tärkein sääntö, sääntö numero yksi. Jos tätä ei ymmärrä pilaa elämänsä takuuvarmasti. Et voi muuttaa muita ihmisiä, vain itseäsi voit. Toisin sanoen, lopeta ulina ja päätä kumpi on tärkeämpi, löytää nainen vai olla harrastamatta mitään. Tai paras ratkaisu, etsi nainen joka ei myöskään harrasta mitään. Itkupotkurauvarit muiden mieltymyksistä ei toimi edes taaperona, saati aikuisena miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuratoiminnassa saa myös ystäviä, mikä on positiivista henkiselle hyvinvoinnille. Suosittelen lämpimästi.
Minulle introverttina kaikki ylimääräinen sosiaalisuus ottaa voimille. Töissä on ihan liikaakin jo sitä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei tartte harrastaa mitään 😃
Paitsi vuoristorata-ajelua
Vierailija kirjoitti:
Elämän tärkein sääntö, sääntö numero yksi. Jos tätä ei ymmärrä pilaa elämänsä takuuvarmasti. Et voi muuttaa muita ihmisiä, vain itseäsi voit. Toisin sanoen, lopeta ulina ja päätä kumpi on tärkeämpi, löytää nainen vai olla harrastamatta mitään. Tai paras ratkaisu, etsi nainen joka ei myöskään harrasta mitään. Itkupotkurauvarit muiden mieltymyksistä ei toimi edes taaperona, saati aikuisena miehenä.
Minä en harrasta mitään pääsääntöisesti mutta kyllä mun miehellä joku harrastus on oltava. Muutenhan se olisi kotona koko ajan.
Akka harrastaa vain kokkailua ja seksiä. Muuhun ei ole lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en harrasta mitään pääsääntöisesti mutta kyllä mun miehellä joku harrastus on oltava. Muutenhan se olisi kotona koko ajan.
Niin? Ja joku muu haluaa ettei miehellä ole harrastuksia niin että se on kotona. Kumpikin etsii itselleen sellaisen miehen joka soveltuu. Kumpaakaan ei auta ulina muiden mieltymyksistä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei tartte harrastaa mitään 😃
Paitsi vuoristorata-ajelua
Sitä oon monta kesää yrittäy, muttei hän ehdi 😅
Vierailija kirjoitti:
Me askarrellaan sulle lasten kanssa mitali ja laitetaan postiin
Apina
Vierailija kirjoitti:
Ei kelvannut kun harrastin seuratoimintaa. Meni kuulemma liikaa aikaa. Onneksi se on jo exä joka noin sanoi, nyt saa harrastaa niin paljon kuin huvittaa.
Eräs rouva paheksui poistetussa ketjussa mitä ihminen joka ei harrasta mitään tekee esim työpäivien jälkeen.
Saatan hyvinkin työpäivän päätteeksi ihan vain makoilla sohvalla ja kirjoitella aihe vapaalle. Myös tylsyyden sietäminen on hyve.
Ei mikään ihme, että jos väsyttää ja turvottaa, jos koko ajan pitää kohkata joka suuntaan.
Kyllähä senon enemmän sääntö kuin poikkeus että tusina pirkoilla on tinderissä jompi kumpi tai molemmat näistä "liikunta on minulle enemmän elämäntapa kuin harrastus", "tykkään matkustaa useita kertoja vuodessa". Ja ihan varmasti "vaativat" kumppanilta samaa vaikka kuvista päätellen ainakin toinen kohta on valetta.
Me askarrellaan sulle lasten kanssa mitali ja laitetaan postiin