Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies, jolle koskettaminen on vaikeaa oppia nauttimaan siitä?

Vierailija
07.01.2024 |

Kysymys otsikossa. Miesystäväni on ollut elämänsä suhteissa, joissa ei ole tottunut kosketukseen ja olemaan itsekään läheinen.

Olemme seurustelleet muutaman kk:n ja tämä on minulle ongelma, koska koskettaminen ja läheisyys ovat itselleni ehdoton edellytys suhteessa, jotta muukin yhteys säilyy. Tunnen ja tiedän itseni, että se pitkällä aikavälillä muuttuu ongelmaksi, jos ne puuttuvat ja vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan.

Mies kertoo nauttivansa kosketuksestani ja haluavan olla itsekin niin, mutta kun ei ole tottunut siihen niin ei tule vielä luontevasti jne. Mutta onko todellista toivoa, että mies oppisi ajan myötä siihen luontevammin suhtautumaan, sekä antajana että saajana? Onko kellään kokemusta, että voisi muuttua, vai onko turha toivo? Muuten mies ja suhde on hyvä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykisty ensin miehesi tasolle ja tarjoa kämmentäsi haisteltavaksi. Muista tehdä hyvin rauhallisia liikkeitä, jottei hän herpaannu. Jos hän lähestyy, voit koittaa ropsuttaa varovasti korvan takaa.

Vierailija
22/23 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä vaivaksi saakka ole kyljessä kiehnäämässä, mutta myös pientä arjen läheisyyttä tarvitaan. Eikös se ole yksi tekijä, mikä erottaa parisuhteen muista suhteista?"

Minulle ja miehelleni se on seksi.  Kumpikaan ei muuten välitä läheisyydestä eikä kaipaa sitä. Ollaan molemmat introverttejä oman pään sisällä eläviä, jopa vähän erakkoluonteita. Älylliset keskustelut on se, mistä nautitaan eniten yhteytenä, ja tietysti seksi. Muuta "lääppimistä" tai muuten vaan jutustelua emme halua emmekä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27v yhdessä eikä mieheni pidä vieläkään kosketuksesta. Seksin aikana joo  muttei muuten. 

Vielä pahempaa on se ettei osaa koskettaa minua ollenkaan, halaamme kerran päivässä mutta silloinkin hyvin nopeasti koska muuten mies alkaa kiemurtelemaan ja lyö leikiksi mitä inhoan. Muuten ei fyysistä läheisyyttä, ehkä kerran vuodessa kierähtää vahingossa unissaan lusikkaan. 

Aivan hirveää 😕 Ja olen ihan tosissani. Olisi aivan kauheaa, jos havahtuisin muutaman vuoden päästä samaan tilanteeseen. Tämän välttääkseni haluaisin ennakoida tulevaisuutta ja jotenkin ymmärtää, voiko tämän tyylinen mies koskaan muuttua. Epäilen, että ei, jos ja kun on jo vuosikymmeniä elänyt näin. Siinäkö minulle vastaus?

Ruuhkavuosissa tähän ei kiinnittänyt huomiota, aika meni 4 lapsen, töiden ja taloraksojen puserruksessa. Seksiä kuitenkin oli pari kertaa viikossa ja silloin myös läheisyyttä.

Kun sitten 50v:nä omaa aikaa alkoi jäämään enemmän ja läheisyydellekin olisi ollut paremmin tilaisuuksia huomasin että olin aina se aloitteentekijä halaamiseen. Alkoihan se ärsyttämään muuten täydellisessä suhteessamme.

Eikä tilanne ole vanhemmiten (+/-60v) parantunut, päinvastoin kun miehen kyvyt terveydellisistä syistä on aika nollassa. Nyt sen huomaa miten läheisyyden merkitys kasvaa seksin puuttuessa. 

Jos kyse ei olisi myös parhaasta ystävästäni ja kumppanistani olisin varmaan tehnyt asialle jotain jo muutama vuosi sitten. 

ef

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan