Käytiin katsomassa tuttavan mökkiä, joka oli pimeänä ja tyhjillään. Soitin tälle ja kysyin, voisinko lainata sitä sanomatta, että tiedän sen
olevan tyhjillään. Tämä tuttava kehitti nopeasti alhaisen valheen, että mökki on muka nyt oman väen käytössä. Kun konfronteerasin hänet ja sanoin, että olemme hänen mökkinsä pihan edessä nyt ja näemme, että mökki on tyhjillään, hän meni ihan hiljaiseksi. Sanoin, että hänen olisi nyt parasta antaa mökki lainaan, koska tiedän jo totuuden: mökki on vapaana. Lisäsin, että suostuisin unohtamaan hänen valheensa siinä tapauksessa. Äkkiä hän avasi kaukolukon meille ja kertoi avaimien sijainnin. Olimme lopulta kolmisen viikkoa tuolla mökillä.
Kommentit (34)
Minä en lainaisi mökkiäni kelle tahansa kaverille. Enolleni olen lainannut ja serkuilleni.
Nyt on niin paska trolli että turpiin sais vetää
Että ihan konfronteerasit🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hienoista sanoista huolimatta olet aika pösilö...
Moni kakku päältä kaunis jne.
Kuinkahan kauan meni sanan googlaamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi juttu ja meille tapahtunut.
AP
Ei ole.
Ap tuhlasit juuri meidän kaikkien elämää tekemällä tämän aloituksen
Jos ap olisi minun tuttuni ja toimisi noin, soittaisin poliisit ja hommaisin lähestymiskiellon. Mutta ap onkin satujen ja tarinoiden suoltaja.
Varsinainen provo. Sitten tietysti näit kotimatkalla kiinni olevan huoltoaseman ja soitit sen pitäjälle, et nyt ovet auki, tarttee lakupatukkaa ja purkkaa.
En lainaa tuttaville,en sukulaisille mökkiä.Muidenkaan ei kuulu.Tulee vaan heille tapa. Jos lainaatte ottakaa hotelli huoneiden hinta vuorokaus,se kallein hinta.Muten näistä vapaamatkustajista tulee ikuinen mökki lainaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi juttu ja meille tapahtunut.
AP
Ei nyt aivan näin, mutta hyvin tähän suuntaan on minulle oikeasti tapahtunut. Eli ei tämä niin kaukaa haettu idea ole, vaikka liioiteltu. Eri.
Auto jossain yleisessä parkkialueella lumen peittämänä, etsii rekkarin perusteella omistajaa, kun omistaja ei ilmeisesti autoa tartte, vaatii käyttöön. Heko heko.
Oletpa hävytön hyväksikäyttäjä. Et olisi minun mökkiäni saanut.
Lasku tulee perässä.