Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmiset ottaa pörssisähköjä kun tietävät riskit?

Vierailija
07.01.2024 |

Sit itetään kun maksaa.

Kommentit (371)

Vierailija
341/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se on taas huomenna pilkkahintaan sähköauto latinkiin ja talon lämmitys sähköllä puun sijasta.

Vierailija
342/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3c/kWh taas huomenna, on se niin kallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, se on taas huomenna pilkkahintaan sähköauto latinkiin ja talon lämmitys sähköllä puun sijasta.

Mukavaa että voit elää taas huomenna. 

Mä elin jo tänään kuten joka pv.

Vierailija
344/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on pitkällä aikavälillä halvempaa kuin kiinteä. Tästä oli ylen artikkelista laskelma.

Miksi pörssisähkön omistajat on sitten laittamassa lämmitystä pois taloistaan, ym. tyhmää?

Eivät ole. Ainoastaan pörssisähkön käyttäjiä esittävät idioottitrollit kirjoittelevat lööperiä tänne. Sujutussopimusmyyjät keinonurmettavat palstaa ja katkerat sopimuksiin huijatut hölmöt laulavat mukana kuorossa.

Käytännössä noihin ilmoitettuihin keskihintoihin ei kuitenkaan pääse, ellei aktiivisesti keskitä sitä käyttöään keskiarvoa edullisemmille tunneille. Muutoin menee omat keskiarvot väkisinkin kalliimmiksi.

Mutta ei sen takia lämmitystä tarvitse sammuttaa, vaan lämmittää vähemmän sähköllä kalliilla tunneilla ja enemmän halvoilla tunneilla.

Vierailija
345/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pörssisähkössä. Tuoreimman sähkölaskun mukaan keskihintani  laskutuskaudelta oli 5,5 c/KWh.  Mitähän nuo kiinteähintaiset sopipmukset nykyään tarjoavat?

Vierailija
346/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että voit elää taas huomenna. 

Mä elin jo tänään kuten joka pv.

Voi kuule meillä on lämmitetty taloa sähköllä ja puulla silloin kun sähkö kallista. Jo 24 vuotta.

Vierailija
347/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pörssisähköilijänä laitan telkkarin ajastimella yöllä kolmelta päälle, koska sähkö silloin halvempaa. Pitää aina kuitenkin muistaa laittaa se äänettömälle, etten herää telkkarin pauhuun.

Vierailija
348/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, se on pörssi huomenna halvempaa kuin halvin määris. Vitututtelis maksaa kokoajan kallista määristä.

Vierailija
349/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pörssisähköilijänä laitan telkkarin ajastimella yöllä kolmelta päälle, koska sähkö silloin halvempaa. Pitää aina kuitenkin muistaa laittaa se äänettömälle, etten herää telkkarin pauhuun.

Lämmöksihän se telkkarin kuluttama energia muuttuu täysin. Hyvä lämmitin.

Vierailija
350/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, se on pörssi huomenna halvempaa kuin halvin määris. Vitututtelis maksaa kokoajan kallista määristä.

Eiks pörssisähkön idea ollut että se on halpaa pitkässä juoksussa? Miksi sitten kyttäät päivästä toiseen? Oletko tyhmä?

Vierailija
351/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelen senkin ajan, kun pörssiorjat kyttäävät hintoja.

Vierailija
352/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä napsahtaa automaagisesti lämmityksen vastukset päälle halvalla sähköllä. Viimevuosi 4,1c/kWh 22000kWh

Vierailija
353/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vastakkainasettelu sähkön käytöstä on menossa. Kaikki ottaa itselleen parhaiten sopivan sopimuksen parhaan arvionsa mukaan. Minä olen tyytyväinen pörssisähkön käyttäjä, en kadehdi tai ole kiinnostunut kiinteistä sopimuksista.

Vierailija
354/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vastakkainasettelu sähkön käytöstä on menossa. Kaikki ottaa itselleen parhaiten sopivan sopimuksen parhaan arvionsa mukaan. Minä olen tyytyväinen pörssisähkön käyttäjä, en kadehdi tai ole kiinnostunut kiinteistä sopimuksista.

Ei ole mitään vastakkainasettelua, määrissopparistit on vajaita.

Vierailija
355/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään vastakkainasettelua, määrissopparistit on vajaita.

AI sitä ollaan oikein porvoosta kotoisin.

Vierailija
356/371 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelen senkin ajan, kun pörssiorjat kyttäävät hintoja.

Eli minuutti iltapäivisin klo 14 jälkeen 👍😆

Vierailija
357/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytyy se pörssispeden vit tuilu kun huomisesta lähtien taas pakastuu ja kiristyy aina vaan taas sinne -30 saakka eikä loppua näy :D ei taida 3 sentin hintoja vähään aikaan näkyä.....

Vierailija
358/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyytyy se pörssispeden vit tuilu kun huomisesta lähtien taas pakastuu ja kiristyy aina vaan taas sinne -30 saakka eikä loppua näy :D ei taida 3 sentin hintoja vähään aikaan näkyä.....

Antaa nyt heidän iloita yhdestä halvasta päivästä tässä välissä.

Vierailija
359/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on pitkällä aikavälillä halvempaa kuin kiinteä. Tästä oli ylen artikkelista laskelma.

Miksi pörssisähkön omistajat on sitten laittamassa lämmitystä pois taloistaan, ym. tyhmää?

Eivät ole. Ainoastaan pörssisähkön käyttäjiä esittävät idioottitrollit kirjoittelevat lööperiä tänne. Sujutussopimusmyyjät keinonurmettavat palstaa ja katkerat sopimuksiin huijatut hölmöt laulavat mukana kuorossa.

Käytännössä noihin ilmoitettuihin keskihintoihin ei kuitenkaan pääse, ellei aktiivisesti keskitä sitä käyttöään keskiarvoa edullisemmille tunneille. Muutoin menee omat keskiarvot väkisinkin kalliimmiksi.

Mutta ei sen takia lämmi

Eli sä veivaat lämmitystä joka tunti isolle, pienelle, isolle, pienelle.

No jos sulla ei ole muuta tekemistä.

Vierailija
360/371 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah, pörssikset, mites nyt suu pannaan?

Terv. Määris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän