Nyt sitten 33-v neitsytnainen (ei horoskooppi) puhuu iltasanomissa
Ei ole koskaan edes suudellut. Sanoo, että se on normaalia. Ajatuksia?
Kommentit (72)
En viitsinyt edes klikata koko juttua auki kun otsikkokin oli niin typerä. Mikä tarve on omalla nimellä ja naamalla kertoa julkisesti ettei ole harrastanut seksiä? Ja miksi siitä tehdään vielä juttu?
Jäi vähän epäselväksi, onko neitsyt. Sanoi, ettei ole kokenut "kumpppanisuitelua", mutta voihan sitä yksittäisiä kokemuksia suudelmista olla.
Tuli ilmi myös, ettei ole hetero. Ei kai neitsyyttä enää mitata sillä, onko joku kalu käynyt vaginassa?
Vierailija kirjoitti:
Ideologisista syistä neitsyt.
Eikä ole.
No jaa, itse olin neitsyt 31-vuotiaaksi asti. Nyt olen 33v. ja raskaana. Ei vaan tullut harrastettua seksiä aiemmin. Mutta mitä sitten?
Viisas ihminen, kun ei ole turhan päiten vaikeuttanut elämäänsä.
T. Lapseton sinkku
Ps. Kyllä kannatti!
Vierailija kirjoitti:
Olettaakohan tuo Johanna, että tuon asian julistamisesta koituu jotain hyvää??
On kirjoittanut asiasta kirjan. Eli kyllä, sai sille julkisuutta
Oon pannut neitsyt naisia. Kerran baarissa tapasin naisen joka sanoi suoraan että on neitsyt, se oli 32 vuotias. Leikillään sanoin että joko lähdetään minun luokse ja nainen oli täysin tosissaan etsimässä miestä sieltä baarissa. Lopulta parin tunnon juttelun jälkeen lähdin naisen mukaan sen luokse kun se pyysi. Jäin naisen luokse viikonlopuksi koska se pyysi ja seksiä harrastettin. Tapailin naista 8 kuukautta.
Se, että ei ole hetero, ei tarkoita suoraan, etteikö olisi kiinnostunut miehistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ideologisista syistä neitsyt.
Eikä ole.
Lähteekö neitsyys jos kaksi naista hieroo toisiaan? Ei se neitsyys vähän sormettamalla tai nuolemisella lähde heteroillakaan. Siinähän ollaan vasta kakkospesällä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin, kuin yleinen kuntopyörä, jota kaikki polkee.
Itse olisin kyllä mieluummin yleinen kuntopyörä kuin neitsyt.
En tykkää, neitsyet on sellaisia pikkutarkkoja niuhottajia. Me leijonat ollaan paljon rennompia!
Ydinperhe on paras malli aikuisille ja lapsille.