Nyt sitten 33-v neitsytnainen (ei horoskooppi) puhuu iltasanomissa
Ei ole koskaan edes suudellut. Sanoo, että se on normaalia. Ajatuksia?
Kommentit (72)
No jos tää daami on vaan hiljaa neljän seinän sisällä ja odottaa sitä oikeaa, niin vaikea sen oikean on sitä löytää. Ja jos löytää, niin menee vamaan rikoksen puolelle.
Kuka haluaa lukea kirjan, jossa toitotetaan että on normaalia olla keski-ikäinen neitsyt? Tämähän on sellaisen kai kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa lukea kirjan, jossa toitotetaan että on normaalia olla keski-ikäinen neitsyt? Tämähän on sellaisen kai kirjoittanut.
Olisihan se univaikeuksista kärsivälle hyvää unilääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Tai kuka ylipäätään nykyään haluaa/osaa lukea kirjoja?
Näinkö oikein, vai oliko sillä sivusiilit? Miesmagneetti?
Vierailija kirjoitti:
No se keski-ikäinen neitsyt. En itse kyllä kuulu kohderyhmään.
Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…
Jotenkin surullinen tarina, kun hän kertoo 10 vuotta sitten toivoneen asian menevän toisin. Haluja siis olisi. Eri asia, jos ei kiinnosta.
Ilmiselvä lessu, näkeehän sen jo naamasta.
Tää vertaa jotain Disneyn prinsessa ja prinssi satuja tosielämään, kappas kumma kun on neitsyt.
Ei halunnut ainakaan lehtikuvissa olla miehiä viehättävä Outoa, tämähän olisi ollut hyvä tapa saada oma pieni treffi-ilmoitus samalla.
Sama täällä, vaikka olen miesvaltaisella alalla ja opiskelin miesvaltaisessa yliopistossa. Eivät kaikki ole helppoja.
N40kg
Onko tämä nyt sitten sellainen "voimaantunut"?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, vaikka olen miesvaltaisella alalla ja opiskelin miesvaltaisessa yliopistossa. Eivät kaikki ole helppoja.
N40kg
Oletko sä k ä ä p i ö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40kg
Oletko sä k ä ä p i ö ?
155cm
Olisivat voineet laittaa otsikoksi, että "Voimaantunut Johanna, 33: Olen neitsyt!"
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt alakaan kauhea, loputon incel- irviminen?
Kaksoisstandardeja pukkaa taas, no, naiset ja tasapuolisus...
Juu, naispuolinen inceli joka syyttää muita ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo normaalia. Tämäkin palsta on täynnä nais-inceleitä jootka haukkuu miehiä.
Kyllä pääsevät. Minut on astutettu joka vuosi sen jälkeen kun täytin 14v.