Miksi isä vähättelee jälkeläistään
Isä lienee jotenkin sairas, äiti hyväksyy ja puolustaa kaikkea mitä isä päättää. Jotenkin sairasta että isän pitää olla parempi kaikessa ja äiti hiljaisuudessa on samaa mieltä. Eikö ihminen halua jälkeläisen saavuttavan parempaa ja iloitse jos hän saavuttaa sen. Oma isä lyö aina maahan ja äiti puoltaa kaikkia hänen päätöksiä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Keskustelkaa.
Olen kyllä yrittänyt ja ei toimi. Vika on vain minussa.
Hyväksy että se on hänen luonteensa. Sä voit etsiä hyväksyntää ja kannustusta muista ihmisistä, ystävät, sukulaiset. Omaa perhettä vaan ei saa valita...
Sairas isä, kummallinen äiti. Olen pahoilleni.
Narsisti sydän läheisriippa
Suomalainen parisuhde kauneimmillaan.
Oletko isäsi biologinen lapsi? Äitisi myötäilee isää ettei salaisuus paljastu. Omassa lähipiirissä tullut ilmi kolme poikaa, jotka ovat kokeneet isän kohdelleen heitä huonosti. Myöhemmin selvinnyt, että ei ollut biologinen isä. Käy miehen kunnian päälle.
Näin minunkin vanhempani tekivät, kunnes estin sen. Joko fyysinen etäisyys tai keskustelun ohjaaminen toiseen aiheeseen.
Yleensä omilta vanhemmilta opittu vanhemmuuden malli. Isän isä vähätellyt omaa poikaansa ettei ns. ylpisty, mutta tehnytkin valtavaa vahinkoa, jota isäsi nyt kostaa omille lapsilleen. Ja äitisi oppinut onalta äidiltään että naisen kuuluu olla joku tohveli, vaikka se tarkoittaisi sitä että joutuu katsomaan sivusta kun mies pahoinpitelee lasta henkisesti, jos ei jopa fyysisesti. Voi myös olla ettei äitisi uskalla sanoa vastaan viimeiseksi mainitun uhan takia, oli sitä hänen omassa parisuhteessaan tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oletko isäsi biologinen lapsi? Äitisi myötäilee isää ettei salaisuus paljastu. Omassa lähipiirissä tullut ilmi kolme poikaa, jotka ovat kokeneet isän kohdelleen heitä huonosti. Myöhemmin selvinnyt, että ei ollut biologinen isä. Käy miehen kunnian päälle.
Ei sellaisella miehellä ole kunniaa joka kohtelee omaa tai kenenkään muun lasta huonosti.
also, paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti sydän läheisriippa
Suomalainen parisuhde kauneimmillaan.
Huom! Heterotyypillinen parisuhde.
Narsisti faijani juuri tuollainen: vähättelee aivan kaikkea
pitää olla kunnon työmies. no mun äiti oli samallainen. onneksi on kuollut.
Keskustelkaa.