Av-matka hotelliin, mukaan lähtijöitä???
Silloin, kun teimme av-matkan raccoon Cityyn joku ehdotti matkaa hostelliin.
Lupasinkin järjestää sen silloisen reissun jälkeen, jos mukaan lähtijöitä riittää.
Eli Slovakiassa olisi pääkaupungin lähellä ihastuttava hostelli, johon meillä(kin) av-matkoilla on varaa.
Mukaan lähtijöitä?????
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Munsalaan mennään sit juhannuksena!
Laittakaa ompelukoneet surisemaan, jos puku puuttuu.
Sen voi ommella vain Vantaalla.
Tekiskö joku kaakun?
Mä tilasin 20 tunkkaista voileipää ja 10 samanmoista voileipäkaakkua, ihan pitopalvelusta kuulkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kai konetta ohjaa laatikkoleukakirurgi, muuten en lähde.
Ritke Forresteri ohjaa!
Ei ole kirurgi, mutta leukaa senkin edestä...
Ja ainahan se voi näytellä kirurgia.
Vierailija kirjoitti:
Tekiskö joku kaakun?
Mä tilasin 20 tunkkaista voileipää ja 10 samanmoista voileipäkaakkua, ihan pitopalvelusta kuulkaa!
Voivoi, voileipien piti olla raikkaita.
Jos haluaa raikkaita leipiä, niitä voi virkistää laittamalla Wunderbaumin väliin🌲
Nää on jo tilattu ja maksettu.
Kuka ne syö, jos ei kelpaa?????
Pitääkö leipien ja loodankin olla Vantaalla tehtyjä?
Meneepä vaikeeksi...
Pian joku sanoo, että matkalle pääsee vaan vantaalaiset🤦
Hei apua auttakaa joku: menkat alkoi, en löydä mistään tamponinnarukorujani. Olen ihan vissi, että pakkasin johonkin näistä viidestä pinkustä kassistani. Iiikkk! En voi olla ilman, en ehdi askarrella!(osaan kyllä🙃)
Apuja, pliiz
Blondie
Ps toisaalta ihan välttis, et alko, en siis oo raskautunu, ainaska viel, tällä reissulla. Oon kuullu tilastot...
No suuresti anteeks vaa kaikillen, myö notta poikettiin vaalistusreissulle Heimo Huiman kanssa, näet kun olemme vanhan kansan ihmisiä, nin että oikiana päivänä pittää äänestää, ei mittää ennakkoo. Nin sit myö aateltii äänestää toinen kierros samoin tein, kun kert hollilla ollaan. Vajaa kaks viikkoo, ja sit vaalikahvien jäläkee myö palattaa.
Nin et eläkää huolestua, jos nyt joku ees sattui huomaamaan, notta pois oomma. Myö molemmat liikututtiin niin, kun juhlavasti siniristilippu liehui, minä sit isävainaan sinivalkoruutuisella nenäliinalla kostuneet kulmamme kuivasin.
J.U.
Heimo laettoo kans terveisii
Slovakki on ainoa virallinen kieli Slovakiassa, kai ootte kansalaisopiston kurssit käynä?
Vieläkö ollaan menossa vai joko se bussi meni?
Ollaan Ihmemiehen ja Ritken kanssa oltu täällä pysäkillä melkein vuorokausi, koska poikien Munsalan puvut piti suurentaa Vantaalla.
Olivat käyneet nafteiks molemmille🥵🥵
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ollaan menossa vai joko se bussi meni?
Ollaan Ihmemiehen ja Ritken kanssa oltu täällä pysäkillä melkein vuorokausi, koska poikien Munsalan puvut piti suurentaa Vantaalla.
Olivat käyneet nafteiks molemmille🥵🥵
Tais ajaa bussi toista reittiä: minoon murakassa tien varressa ollunna päiväkausia, ei näy bussia, ei.
No en olis nin ollukka mielelläni lährös, kuha kokkeilin
Olen nyt Bratislavan linnan pihalla, heilutan punaista iittala-viiriä, seuratkaa minua
Juuli Juristi
Heimo&Juttelias, yrittäkää löytää meidät äänestyksen jälkeen, puhelimet ei toimi, kun kaikki äly on keskittynyt äänten laskentaan
K e n e n mopo on linja-auton etupenkillä??.
Missä on siirrettävä naisluola?
Olen siis siellä sisällä, enkä tiedä missä olen.
Missä kaikki on?
Blondie
Doris, reissunainen: olethan tuon kasvonaamion takana sinä? Siis kauneushoidossa??? Ei sillä, että tarvitsisit moisia, olin reissukengistäsi tunnistavinani sinut...
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt Bratislavan linnan pihalla, heilutan punaista iittala-viiriä, seuratkaa minua
Juuli Juristi
Heimo&Juttelias, yrittäkää löytää meidät äänestyksen jälkeen, puhelimet ei toimi, kun kaikki äly on keskittynyt äänten laskentaan
Onhan viiri kopioitu, onhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuli Juristi
Onhan viiri kopioitu, onhan?
EI kun "oikea" punainen i- viiri, ei mikään keltainen tuulanpubmainos
Mä voin lähteä sitten kun mennään Turun omenahotelliin. T. nimimerkillä oltiin siellä perheen kanssa kerran ja sängyn alta löytyi puoliksi syöty pizza.
Mis kohtaa työ ootta?
Me matkustamme huomenissa takaisin reissuun
Juttelias U.& Heimo H.
Käykö asuksi tuulipuku ? Mulla on sellainen neonvihreä , kahisee myös mukavasti . Tää on mun ei paras mutta ainoa asu .
Kai konetta ohjaa laatikkoleukakirurgi, muuten en lähde.