Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka hotelliin, mukaan lähtijöitä???

Vierailija
06.01.2024 |

Silloin, kun teimme av-matkan raccoon Cityyn joku ehdotti matkaa hostelliin.

Lupasinkin järjestää sen silloisen reissun jälkeen, jos mukaan lähtijöitä riittää.

Eli Slovakiassa olisi pääkaupungin lähellä ihastuttava hostelli, johon meillä(kin) av-matkoilla on varaa.

Mukaan lähtijöitä?????

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias ilmottautuu. Johan kyllästytti kotona olo. Onhan offiiciaall kans?

Tuon piparkakkuja ja punajuuripiparjuurisalaattia

Ja aroniahyydekakkua

Ps kinkataanko tauolla?

Voitko lohdutella minua koko matkan ajan? Saimaassa et pyyhkinyt kyyneliäni ollenkaan tarpeeksi! Ja viime reissulla sain pikkujouluista tautimieheltä sydänsuruja...

Nyyhkyttää.... Jos siis etsit nenäliinan, niin voimme ainakin menomatkan käsitellä traumojani. Kuivailet kyyneleeni, silittelet päätäni ja lohduttelet minua.

Sopiihan?

Vierailija
62/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias Utelias ilmottautuu. Johan kyllästytti kotona olo. Onhan offiiciaall kans?

Ja aroniahyydekakkua

Ps kinkataanko tauolla?

Voitko lohdutella minua koko matkan ajan? Saimaassa et pyyhkinyt kyyneliäni ollenkaan tarpeeksi! Ja viime reissulla sain pikkujouluista tautimieheltä sydänsuruja...

Nyyhkyttää.... Jos siis etsit nenäliinan, niin voimme ainakin menomatkan käsitellä traumojani. Kuivailet kyyneleeni, silittelet päätäni ja lohduttelet minua.

Sopiihan?

Otan 3 isävainaan ruudullista puuvillaista vastasilitettyä nenäliinaa mukaan. Silitän niitä juuri. Kuivaan kyyneleitä ja lohdutan tasapuolisesti kaikkia, minua ei voi varata! 

ja sinä yksi, joka suunnittelet  t a a s pyörtyväsi lattialle niin, että kaikki joutuvat väistämään toivoen, että joskus joku herrasmies nostaisi sinut ylös: Ä L Ä!!! (hullunkurinen lause, mutten jaska krjata...eihän nyt väistäjät toivo, vaan sinä...)

Sii juu ool

J.U.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aroniahyydekakkua

Ps kinkataanko tauolla?

Sopiihan?

Eihän sydänmiehesi tauti ole  t a r t t u v a a ??? -> porttikielto!!!

Vierailija
64/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä kaikki mahdolliset katastrofit kattava matkavakuutus? Ihan vain Raccoon Cityn reissumme tapahtumien jälkeen kyselen...

Vierailija
65/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä kaikki mahdolliset katastrofit kattava matkavakuutus? Ihan vain Raccoon Cityn reissumme tapahtumien jälkeen kyselen...

Samaa mietin, onko Juuli Juristi tai Lauri Lakimies ilmoittautuneet?

Vierailija
66/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia slovenialaiset miehet ovat? Komeita/rikkaita/laatikkoleukaisia? Ja kai siellä kylpylässä on myös k 18 osasto?

Vierailija
67/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalta voisi kysellä

Vierailija
68/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aroniahyydekakkua

Ps kinkataanko tauolla?

Sopiihan?

Otan 3 isävainaan ruudullista puuvillaista vastasilitettyä nenäliinaa mukaan. Silitän niitä juuri. Kuivaan kyyneleitä ja lohdutan tasapuolisesti kaikkia, minua ei voi varata! 

ja sinä yksi, joka suunnit

Eikö pyörtyjällä olenporttikieltoa???? Mä en jaksa, jos se taas vuorokausitolkulla makaa odottamassa herrasmiehiä!!! 

Ja mitä me lauletaan matkalla? Kannattaako juomat ostaa vasta perillä? Varmaan halvempaa kuin Suomessa? Varsinkin kun meillä on näin pska budjetti..

Vierailija
69/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamponinnarukoru:

- Slovakian lipun värit

Matkavaatteet:

ÄÄNESTYS.

Esim tämän tyylinen pukeutuminen on tuollapäin normaalia, kävisikö nämä tai toinen näistä:

https://www.yourprops.com/Complete-Torturer-s-costume-original-movie-co…

https://villains.fandom.com/wiki/Masked_Woman

Käy, mutta voidaanko pukeutua niinkuin tuo mies? Olisi mukavampaa. Tai sitten saa itse päättää, haluaako mustan naamion... Vai mitä muut sanoo?

Öh, olisiko mitään muita vaihtoehtoja?

Vierailija
70/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko paikalliset ystävällisiä? Eivät esim työskentele millekään mafialle tms oudolle taholle? Kaverini väitti niin, mutta se varmaan on vain kateellinen?

Vierailija
71/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia slovenialaiset miehet ovat? Komeita/rikkaita/laatikkoleukaisia? Ja kai siellä kylpylässä on myös k 18 osasto?

Sä menit väärään bussiin! Me muut ollaan Slovakian bussissa.

Vierailija
72/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea noi mustat huput, eiks vaa? Kun kuiteski dokataan ja sekoillaan, ei haittaa välttis et kenen kaa, kun ei kuiteskaa muista ja nyt ei ees nää, et kenen kaa... tiätteks?

Mut kumman kaa: Heimo Huima/joku muu???

Blondie

Vierailija
73/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon et Latino tulis

Odotan🍸

Vierailija
74/164 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi tässä.

En hoida lapsenruokkojuttuja, talousasiat voin hoitaa - ymmärrärrehän oheisen hinnastoni🧮

📋€$$~~~

Vierailija
75/164 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauletaan:

J.Karjalainen, Doris

Matti Esko🎶... onko Doris vielä hyvännäköinen? 

Ja sit se yksi daa daa da daa terveisin Doris

terveisin arvatkaa kuka?

Vierailija
76/164 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä luksushuoneet? Vai onko tämä joku halpa hostelli?

Vierailija
77/164 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä luksushuoneet? Vai onko tämä joku halpa hostelli?

Mä haluas stiivin... sviitsin.... sviitin

Vierailija
78/164 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärevä Emäntä hooooi!

Ethän jää tältä reissulta pois, maalaisjärkeäsi kaivataan. Todella. Viime reissu meni... kun puutuit joukosta

Vierailija
79/164 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Pohojammaan painijat mukana? Vai onko viime reissun elatusmaksut vieneet matkakassan miinukselle???

Vierailija
80/164 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii apua!!! Lähdin viime tauolla kinkkaamaan, enkä enää muista miten käännytään... oon nyt edelliseltä apsilta noin 7km kilometripaasien mukaan menosuuntaan...

Ottakaaha kyytiin, kun täällä vilkuttelen tienposkessa... jookos

Bl8ndie

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi