Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v. mies istuu koko päivän tietokoneella mielummin kuin hankkii lapsia

Vierailija
06.01.2024 |

Pelaa koko päivän. Edes ihanan vaimonsa  viesteihin ei ehdi vastata 

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen on kiva harrastus myös parisuhteessa. Minä olen juurikin kolmekymppinen mies (M37), joka harrastaa pelaamista, ja niin myös avovaimoni (N21). Mukava harrastus yhdessä. 

Olet nelikymppinen, et kolmekymppinen. Tuon ikäisellä pitäisi kyllä olla muutakin mielenkiintoa elämässä kuin jotkut nettipelit. Tosin vaikuttaa siltä, että olet jämähtänyt teini-ikään älyllisesti, joten unohda kommenttini.

Vierailija
42/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta seurustelu tai seksi

M31

No miksei kiinnosta? 

Oman ikäset näyttää paljon kypsemmiltä joltain 40 uranaisilta ja niillä on paljon elämän kokemusta lukuisista parisuhteista. Tulee ulkopuolinen olo.

No ehkä se johtuu siitä, että heillä on muutakin elämänkokemusta kuin pelituolilla istuskelu?

eri

Huoraaminen = elämänkokemus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen on kiva harrastus myös parisuhteessa. Minä olen juurikin kolmekymppinen mies (M37), joka harrastaa pelaamista, ja niin myös avovaimoni (N21). Mukava harrastus yhdessä. 

Miksi ihmiset, oletettavasti naiset, ovat niin pelivastaisia täällä? :D -sama

Koska enemmistö, on kiva saada peukkuja kun on suurin osa samaa mieltä. Koskee ihan jokaista keskustelua.

Vierailija
44/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mielenkiintoista se vaimo viestittelee?

Vierailija
45/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihana nainen tämä keski-ikäinen suomalainen 130 kiloa painava keijukainen? Jos vastasit kyllä, niin syy on sinun läskeissäsi, et ole miehesi mielestä viehättävä. Et ole hänestä lapsiperheen arvoinen. Tekisit jotain niille roikkuville läskeillesi, niin että miehellä alkaa ottamaan eteen ja parisuhdekkin piristyy. Syy löytyy yllättävän usein peilistä. Kannattaa katsoa välillä sinne peiliin.

Vierailija
46/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

No miksei kiinnosta? 

Oman ikäset näyttää paljon kypsemmiltä joltain 40 uranaisilta ja niillä on paljon elämän kokemusta lukuisista parisuhteista. Tulee ulkopuolinen olo.

No ehkä se johtuu siitä, että heillä on muutakin elämänkokemusta kuin pelituolilla istuskelu?

eri

No niin, tulihan se sieltä taas. En vaivaudu edes vastaamaan tämän enempää, koska kommentistasi näkyy naisvihamielinen asenne, tylsämielisyys ja suoranainen junttimaisuus. Jatka pelaamistasi vain.

Vierailija
47/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä peli hakkaa huonon pillun 6 - 0.

panseksuaalina naisena olen samaa mieltä

Vierailija
48/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nelikymppinen, et kolmekymppinen. Tuon ikäisellä pitäisi kyllä olla muutakin mielenkiintoa elämässä kuin jotkut nettipelit. Tosin vaikuttaa siltä, että olet jämähtänyt teini-ikään älyllisesti, joten unohda kommenttini.

Mars takaisin ensimmäiselle luokalle, jos luulet, että 37 on "nelikymppinen" ikä. Oletko kuullut numerosta kolme? Se tulee ennen numeroa neljä. Tiedoksi vain. Ja minulla on paljonkin elämässäni. Sinähän et tiedä siitä yhtään mitään. Itse olet viestisi perusteella aidosti jälkeenjäänyt ja jotenkin vaikeasti kehitysvammainen. Tsemppiä sinulle. 

Vierailija
49/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kannattaa vaihtaa miestä, jos meno ei miellytä. Ei niitä lapsia vauvapalstalla vinkumalla tule. 

Vierailija
50/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonetuoli on mukavampi miehelle kuin työleiri.

Vierailija
51/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars takaisin ensimmäiselle luokalle, jos luulet, että 37 on "nelikymppinen" ikä. Oletko kuullut numerosta kolme? Se tulee ennen numeroa neljä. Tiedoksi vain. Ja minulla on paljonkin elämässäni. Sinähän et tiedä siitä yhtään mitään. Itse olet viestisi perusteella aidosti jälkeenjäänyt ja jotenkin vaikeasti kehitysvammainen. Tsemppiä sinulle. 

Heh. Nelikymppisen miehen on nähtävästi vaikea hahmottaa jo ala-asteella opetettuja sääntöjä. 35:n jälkeen olet auttamatta nelikymppinen ennemmin kuin kolmekymppinen. Sattuuko totuus noin kovasti, että piti oikein vammaiseksi haukkua? :D :D :D

Vierailija
52/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokonetuoli on mukavampi miehelle kuin työleiri.

Niin on. Siinä samalla kehittyy mukavat miestissit ja naisellinen lantionkaari ihan huomaamatta!

Vierailija
53/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta isäksi olisikaan.

Kierrä kaukaa. Älä vain tuu raskaaksi.

Vierailija
54/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että nyt oli paha, taisi sinulle osua? Tiedätkö mikä on se ensimmäinen kymppi? Jos on 37 niin elää neljättä kymppiä, pahoittelen jos tunnet nyt itsesi wanhaksi.

Vierailija
55/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita ton ikäsiä miestrolleja on paljon internetissä ja tosta vielä vanhempiakin. Kaverit eivät tee mitään muuta elämällään kuin nyhjäävät kotona ja ärsyttävät/trollaavat netissä. Sen päälle ihmettelevät kun naiset sylkee päälle. Mikään ei ole säälittävämpi olento kuin mies jonka elämätehtäväksi on muodostonut trollaileminen netissä. 

Jankuttaa päivät jostain Venäjän bensatilanteesta ja ihmettelee kun ei saa naista :D Niiku bro mene joskus ulos ja laita ittes kuntoo

Jep Noi on niitä pahimpia ja säälittävimpiä tapauksia ketkä kuvittelee tekevänsä jotain maanpalvelusta sillä että ne jankuttaa propagandaa päivät yksin kotona :D Siinä saa oikeasti vaipua ihminen todella isoon epätoivoon itsensä kanssa että oma arki on mennyt siihen. Naiset ei ainakaan kattele.

Vierailija
56/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala pelata sen kanssa yhdessä. 

N37, parisuhteessa jossa molemmat pelaavat

Olette varmaan lihavia? -ohis

Ei yhtä lihavia kuin sä.

Vierailija
57/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita ton ikäsiä miestrolleja on paljon internetissä ja tosta vielä vanhempiakin. Kaverit eivät tee mitään muuta elämällään kuin nyhjäävät kotona ja ärsyttävät/trollaavat netissä. Sen päälle ihmettelevät kun naiset sylkee päälle. Mikään ei ole säälittävämpi olento kuin mies jonka elämätehtäväksi on muodostonut trollaileminen netissä. 

Jankuttaa päivät jostain Venäjän bensatilanteesta ja ihmettelee kun ei saa naista :D Niiku bro mene joskus ulos ja laita ittes kuntoo

Jep Noi on niitä pahimpia ja säälittävimpiä tapauksia ketkä kuvittelee tekevänsä jotain maanpalvelusta sillä että ne jankuttaa propagandaa päivät yksin kotona :D Siinä saa oikeasti vaipua ihminen todella isoon epätoivoon itsensä kanssa että oma arki on mennyt siihen. Naiset ei ainakaan kattele.

No ilman b.ensaa ei pääse naisen luokse, daa.

Vierailija
58/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla helvetin tyhmä että tähän maahan ja tähän maailmantilanteeseen hommaa lapsia.

Vierailija
59/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Nelikymppisen miehen on nähtävästi vaikea hahmottaa jo ala-asteella opetettuja sääntöjä. 35:n jälkeen olet auttamatta nelikymppinen ennemmin kuin kolmekymppinen. Sattuuko totuus noin kovasti, että piti oikein vammaiseksi haukkua? :D :D :D

Mikäs tämä "erilaisten lasten koulu" oikein oli, jonka kävit? Vai onko tämä vammainen "sääntö" olemassa vain omassa päässäsi? :D Vi tun va jakki.

Vierailija
60/84 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

No miksei kiinnosta? 

eri

No niin, tulihan se sieltä taas. En vaivaudu edes vastaamaan tämän enempää, koska kommentistasi näkyy naisvihamielinen asenne, tylsämielisyys ja suoranainen junttimaisuus. Jatka pelaamistasi vain.

En ollu minä joku otti viestiketjun haltuun ja ajoi sen karille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan