Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen teiniprostituoitu vastaa kysymyksiin.

Vierailija
08.01.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin irti kun halusin lopettaa, siihen asti olin tykännyt saada helppoa rahaa. Eipä tuo juuri ole elämääni vaikuttanut, joku psykologi voisi olla asiasta eri mieltä.

-ap

Vierailija
2/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko asiakkaat vanhoja ja teitkö asioita joita et olisi halunnut tehdä? Voitko luottaa miehiin noin yleensä? mikä oli taksasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin paljon kaupungilla jo 13-vuotiaasta, ja join alkoholia jo silloin. Usein pyydettiin kavereiden kanssa tuttuja miehiä hakemaan meille kaljaa, tai käytiin bileissä juomassa muiden pulloista.

Kerran sitten eräs tuttu kundi (varmaan jotain 25 silloin) sanoi että saan lisää kaljaa jos annan hiplata. Olin jo vähän kännissä ja suostuin.

Siitä se vähitellen lähti. 14-vuotiaana otin suihin ja runkkasin miehiä ensin kaljasta, sitten rahasta. Yhdyntään suostuin ekan kerran maksusta 15-vuotiaana, sain siitä 600 markkaa, se oli niin iso raha että halusin lisää...

-ap

Vierailija
4/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina olin kännissä. Vanhin mies oli yli viisikymppinen. En tehnyt mitään hirveän pervoa, normaalia seksiä vaan eri asennoissa, suuseksiä, muutaman kerran anaalia.

Koskaan mua ei hakattu, uhattu, tai muuta sellaista.

Mieheni tietää että olin nuorena aivan hukassa, ja makasin monen kanssa myös rahasta. Olen siis naimisissa ja pienen pojan äiti.

-ap

Vierailija
5/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheeni luotan, ja hänen isäänsä sekä veljeensä, muita miehiä en lähemmin tunnekaan.

Kadulla kulkiessani en pelkää jokaisen vastaan tulevan miehen raiskaavan minut tai muuta sellaista.

-ap

Vierailija
6/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijoita, tai sitten kaljaveikkoja.

Muutama perheenisä oli joukossa, ja pari vanhempaa (yli 40 v) miestä jotka varmaan oli naimisissa, en koskaan kysynyt.

-ap

Vierailija
7/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun annettiin kuljeskella 13-vuotiaana yökausia kaduilla?

Vierailija
8/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on alkoholisti, jolla on kuusi lasta viidelle eri miehelle. Minä ja vuotta nuorempi pikkuveljeni oltiin ainoita, joita ei otettu huostaan, oltiin siis nuorimpia ja äidin elämä oli näennäisesti kunnossa. Ei meidän perään koskaan katsottu, käytiin koulussa kun jaksettiin, heti peruskoulun jälkeen äiti soitti sossuun ja hankki meille asunnot.

En ole äitini kanssa juurikaan tekemisissä.

Jos saan tyttären, aion katsoa hänen peräänsä ja olla hänelle äiti, ei tosiaan ole okei jos hän juoksee 13-vuotiaasta kartsalla ja tulee kotiin kännissä fritsut kaulassa!

-ap

Vierailija
9/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimerkiksi tullut noloja tilanteita entisten asiakkaiden käveltyä vastaan tms? Seuraako maine sinua edelleen?

Vierailija
10/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muistatko kaikki asiakkaasi?

Mihin käytit saamasi rahat? Oliko se sen arvoista näin jälkikäteen ajatellen?

Vierailija
11/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kyllä kondomia lähestulkoon aina.

Itse asiassa pidän nykyään kehostani, nuorempana sillä ei ollut niin väliä. Nyt olen ollut raskaana ja synnyttänyt lapsen, ja osaan arvostaa kehoani.

-ap

Vierailija
12/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se viisaus kumpusi?

Vaikutat fiksulta ihmiseltä. Mitä sanoisit vastaavassa tilanteessa olevalle nuorelle kokemuksen rintaäänellä?

Vierailija
13/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla paikkakunnalla käyn pari kertaa vuodessa. Kun näen vanhoja asiakkaitani vaimojensa ja lastensa kanssa, sanon moi. Ei se oikein tunnu miltään. Olen nähnyt siis niitä jotka olivat tapahtumien aikaan vähän yli kaksikymppisiä, ja joiden kanssa olin tekemisissä paljon.

Kaikki siellä tietää millaista roskasakkia meidän perhe oli, kyllä ne varmaan ihmettelee miten minusta silti tuli näin onnistunut. Mulla on hyvä mies, ihana lapsi, ja rahaakin meillä on riittävästi.

Huoraamisesta saaduilla rahoilla ostin vaatteita, meikkejä, tupakkaa, itselleni ja veljelle. Usein käytiin myös Kotipizzassa yms, ei meillä kotona koskaan mitään ruokaa ollut, joskus maksalaatikkoa yms. Äiti käski syödä koulussa tai kavereilla.

Ei se sen arvoista ollut, mutta mun eväät elämään oli vaan aika heikot alun alkaenkin. Äitiäni syytän aika pitkälti kaikesta, kun ei koskaan kasvattanut meitä, tai huolehtinut muusta kuin oman röökin ja viinan saamisestaan.

Lopetin 17-vuotiaana kun päätin, että minusta ei tule samanlaista luuseripaskaa kun äidistäni. Hain vanhan opettajani avulla asunnon itselleni toisesta kaupungista, ja menin opiskelemaan. Äitiä ei kiinnostanut.

-ap

Vierailija
14/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itse ainakaan olisi ketään kuunnellut. Ilmoittaisin kyllä nyt sosiaaliviranomaisille jos tietäisin 14-vuotiaasta huorasta. Varmaan suuttuisi, mutta pitkällä tähtäimellä se olisi hänelle hyväksi.

-ap

Vierailija
15/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, kun en tiedä...

-ap

Vierailija
16/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ekan kerran sanan varsinaisessa merkityksessä ollessani 19-vuotias, sänkyyn suostuin vasta 5 kk seurustelun jälkeen. Ihana poika, häneltä opin että toisesta voi välittää ja voi olla lähekkäin vaikka ei olisikaan seksiä.

-ap

Vierailija
17/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan olla, että olisit vaan jatkanut juomista niinkuin äitisi, jos siihen ei miltään taholta erityisemmin puututtu. Mikä sai sinut lopettamaan juomisen tai huoraamisen?

Vierailija
18/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin äitiäni, ankeaa asuntoamme, ja totesin että en halua samanlaista elämää. Halusin myös näyttää äidilleni, ja kaikille minua haukkuneille että pystyn parempaan.

Onneksi sain apua entiseltä opettajaltani, muuten en olisi päässyt pois. Jos en olisi muuttanut kauas kotinurkista, en varmaan olisi koskaan lopettanut juomista ja huoraamista.

-ap

Vierailija
19/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
20/21 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en tarvitse mitään terapiaa.

Puhun mieheni kanssa paljon asioista, ja minulla on erittäin läheiset välit anoppiini. Hän on ikään kuin äidin korvike minulle. Oma äitini on etäinen, ja pidän yhteyttä häneen lähinnä pakosta (kukaan sisaruksistani ei pidä).

Nyt poika heräsi, lähdetään ulkoilemaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan