Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksifantasioista puhuminen

Vierailija
06.01.2024 |

Katsoimme uutenavuotena mieheni kanssa sohvalla elokuvaa ja huomasin että hän on mietteissään, no mieheni avautui siinä sitten eräästä mielihalustaan. Lopputulos oli että kiivastuin ja lähdin pois kotoa lenkille kesken elokuvan. Suutuin miehelleni kun tajusin miten hän oli koko päivän yrittänyt puhua asiasta ja oli yrittänyt olla minulle liian miellyttävä takaa ajatuksineen. lenkiltä palatessani oli nihkeä ilmapiiri ja loppuillasta taisin vielä suutuspäissäni sanoa hänelle miten ällöttävästä asiasta oli kyse. Mieheni pyysi kyllä toivettaan anteeksi, ongelma on että meillä on ollut siitä lähtien hyvin nihkeä ilmapiiri enkä tiedä miten asian yli päästään.

Minulle riittää hyvä tavallinen seksi (1-2 xkk). En kaipaa enkä halua erikoisuuksia kuten dildon työntämistä miehen tuhkaluukkuun hyi etova ajatuskin. Huomaan heti, kun miehelläni on jotain mielessään ja ahdistun suunnattomasti kun tiedän että se liittyy johonkin etovaan seksiin kuten dildoon tai minun hepeneisiin pukeutumiseen. :-(

Miten palstan muilla perheillä puhuuko ukkonne seksistä tai seksiin liittyvistä toiveista? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää

Vierailija
2/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, trolli sai "mies pani siskoa" -ketjun pakettiin, niin menestyksestään (kymmeniä vastauksia, muutama jopa ihan tosissaan kirjoitettu!) rohkaistuneena päätti saman tien laittaa uutta matoa koukkuun.

Kireitä siimoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssiä on kaikki se, mitä ei ole kokeillut ja se, mitä on kokeillut, mutta mistä ei ole pitänyt. Miehesi on mielestäsi perverssi, minun mielestäni ei. Ja kaikkea keskinäistä pitää kokeilla edes kerran, jos jompikumpi sitä haluaa. Jos ei kokeile, jää elämässä monesta kivasta paitsi, on meillä periaatteena. Mutta me ihmiset olemme erilaisia, enkä tuomitse mielipiteitäsi, vaikka se ilmeisesti haittaakin teidän seksielämäänne.

Vierailija
4/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähetään tähä leikkiin. 

Kyllä minöki kerroin ukolle mun fantasiosta saada nuoren kollin munaa joka reikään niin ettei viikkoon voi istua. Ukolle en oo antanu edes käsihoitoa kuukausiin. Kyllä se siitä sitten suuttuki.

Eli älkää vaan kukaan puhuko puolisollenne siitä mitä haluatte, tappeluksi menee kumminkin. Parempi vain että kaikki jatkaa samalla tapaa kunnes on niin vanha ettei kykene edes siihen.

Vierailija
5/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehesi, niin toivoisin sinun jääväsi auton tai lumivyöryn alle lenkilläsi.

Tais ap jäähäkki kun katos ketjusta saman tien trollattuaan

Vierailija
6/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tällainen irrationaalisesti ajattelevaksi naiseksi tekeytyvä trolli. Mikä on näissä motiivina?

Vierailija
7/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taas tällainen irrationaalisesti ajattelevaksi naiseksi tekeytyvä trolli. Mikä on näissä motiivina?

Ei mikään erityisesti, Ylilaudalta vaan taannoin karkoitettiin maksamattomia asiakkaita ja harhailivat sitten tänne.

Vierailija
8/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehesi, niin toivoisin sinun jääväsi auton tai lumivyöryn alle lenkilläsi.

Aloittaja on mies. Todennäköisesesti joku ulisjonne jonka äiti ei ole maksanut palstamaksua ja tullut tänne siksi trollailemaan. 

Tosiaan tuon mies pani siskoa-ketjun aloittaja.

Vierailija
9/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että on ihmisiä joiden takia ei uskalleta avata suutaan omista toiveista. 

Minä olen menettänyt monta parisuhdetta kerrottuani ajatuksistani seksin suhteen. 

Kerran nainen meni ns. kylmäksi ja vältteleväksi kun mainitsin autoreissulla kuinka olis kiva saada suihinotto autossa. Viikon päästä pakkas kamansa ja lähti. Toinen jätti kun kerroin toiveestani että käyttäisimme hänen omia dildoja yhdessä ollessa. Kolmas kerta loppui kun vihjasin toiveestani sitoa hänen kätensä sängyn päätyyn. 

Oliko noissa mitään painostusta tai mitään "normaalista" poikkeavaa. Ei ollut ei ja silti nämä naiset ovat aiheuttaneet sen etten enää kerro mistään toiveista kellekkään, en edes siitä mihin haluaisin lomailemaan tai mitä tänään syötäisiin.

Vierailija
10/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eilen kertoi. Kokeiltiin. Hurjan hauska oli. Kiva oli.

Huumori auttaa.

Vierailija
11/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä että on ihmisiä joiden takia ei uskalleta avata suutaan omista toiveista. 

Minä olen menettänyt monta parisuhdetta kerrottuani ajatuksistani seksin suhteen. 

Kerran nainen meni ns. kylmäksi ja vältteleväksi kun mainitsin autoreissulla kuinka olis kiva saada suihinotto autossa. Viikon päästä pakkas kamansa ja lähti. Toinen jätti kun kerroin toiveestani että käyttäisimme hänen omia dildoja yhdessä ollessa. Kolmas kerta loppui kun vihjasin toiveestani sitoa hänen kätensä sängyn päätyyn. 

Oliko noissa mitään painostusta tai mitään "normaalista" poikkeavaa. Ei ollut ei ja silti nämä naiset ovat aiheuttaneet sen etten enää kerro mistään toiveista kellekkään, en edes siitä mihin haluaisin lomailemaan tai mitä tänään syötäisiin.

Minä olen oppinut saman läksyn kokemuksen kautta. Elämä on sitten helpompaa "ihan sama, päätä sinä" tyylillä vaikkei saisikaan haluamaansa, saa ainakin jotain.

Vierailija
12/12 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saada tällainen marginaalinen tapa toimia näyttämään naisten perustoiminnalta. Mitä useammin tätä pastaa jauhaa sitä enemmän se jää steretypiaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän