Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Marrasmurujen viikko 2**

08.01.2007 |

Ajattelin aloitella nyt ihan uuden pinon tälle viikolle kun edellisessä oli sivuja jo niin monta...

Se on nyt tosiaan uuden vuoden toinen viikko alussa ja mä oon tässä yrittäny kovasti alottaa uutta vuotta uusin kujein ;) Eli siis niin, että en stressaa kotihommista ja sellasta niin pahasti kun oon tän alkuajan vauvan kanssa tehny.

On tuntunu että ei oo tarpeeks siistiä, ja että koko ajan pitäs muka tehä täällä kotona jotain hommia kun poika nukkuu. Mutta nyt päätin, että kyllähän kotihommat tehtyä tulee eikä tarvi pingottaa siivouksista nyt niin paljon kun pikkuvauva on talossa :) Että tottakai on pyykkiä ja tavaraa ehkä vähän enemmän muualla kun omalla paikallaan, mutta se on ihan ok kun ei kuitenkaan mikään kaaos ole. Ei tarvi olla mitenkään täydellisen siistiä :)

Että voisin vaan relata ja nauttia rauhassa ajasta vauvan kanssa ja siivoilla rauhassa vaikka kerran viikossa vauvan unien aikana tai kun hän ulkoilee isänsä kanssa.

Pienet on mulla nää " ongelmat" , oikein hävettää edes kirjottaa tällasista kun ottaa huomioon esim. Tiitiäisen tilanteen mutta kai se on jokaisella aina vähän se oma tilanteensa ja sen mukaan mennään.

Tiitiäiselle muuten edelleenkin voimia ja tsemppiä! Hienoa että vauvalla on paino saatu nousuun :)

Piparminttu ja pikku-ukko

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siirrän tekstini sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla