Miksi niin monet keski-ikäiset miehet on jatkuvasti huonotuulisia?
Mietityttää et mistä se johtuu.
Naisissakin huonotuulisia toki mutta ei niin suurissa määrin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pllun puute.
Tämä. Kun ei seiso, niin ei seiso.
Niimpä koska ne syö, paskoo, makkoo ja dokaa
Työelämää takana ns riittävästi, mutta edessäkin vielä masentavan paljon.
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta, jo vain me kimpassa tuumattiin.
Perhe-elämän ihanuus ja oravanpyörä laittavat hymyilemään.
Keski-ikäiset miehet on enenevässä määrin johtotehtävissä ja heidän tekemisensä vaikuttavat muihin ihmisiin. Vastuuta ja omaisuutta. Jonkun elokapinallisen on vähän vaikea sitä tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu ja raha painaa.
Sepä se.
Eipä täällä taida paljon muilla kuin niillä keski-ikäisillä ukoilla olla aavistusta siitä, mitä täällä oikeasti tapahtunee.
Naisten kognitiiviset kyvyt ei vaan riitä ja lapsukaisilla ei ole muistikuvia ja vertauskohtaa.
Olen itse mies. Usein tapaan ihan täysiä kyrpiä vanhempia ukkoja. Silloin totean olevani nuori, hyvässä kunnossa ja vaimoni on kaunis. Selkeästi huomaa tuon lauseen käyvän tunteisiin ja pahasti. Osa alkaa huutamaan, osa murjottaa. Väkivaltaiseksi eivät kuitenkaan ala, koska ymmärtävät miten siinä sitten käy. Toivottavasti en koskaan vanhene:D
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies. Usein tapaan ihan täysiä kyrpiä vanhempia ukkoja. Silloin totean olevani nuori, hyvässä kunnossa ja vaimoni on kaunis. Selkeästi huomaa tuon lauseen käyvän tunteisiin ja pahasti. Osa alkaa huutamaan, osa murjottaa. Väkivaltaiseksi eivät kuitenkaan ala, koska ymmärtävät miten siinä sitten käy. Toivottavasti en koskaan vanhene:D
Juu minäkin muistan millaista oli olla epävarma nuori mies.
Ihan siitä samasta syystä miksi niin monet keski-ikäiset naiset on jatkuvasti huonotuulisia.
Tuossa iässä huomaa konkreettisesti, että kun on tukenut kaikkia, yhteiskunta mukaanlukien, vuosikymmeniä, kukaan ei välitä paskan vertaa miehen ongelmista, eikä auta ja tue mitenkään.
Ymmärtää, että koko miehen elämä on kusetus tässä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Avaapa hiukan miten olet päätynyt ilmeisesti jo useammin tilanteeseen jossa koet tarvetta nostaa itseäsi tuollaisella kertomuksella?
Ei mun keski-ikäinen mies ole huonotuulinen.