Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 2,5-vuotias laulaa nuotin vierestä...

Vierailija
08.01.2007 |

...onko se merkki epämusikaalisuudesta? Onko peli " menetetty" ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat 2,5-vuotiaat laulavat nuotin vierestä.

Vierailija
2/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaa täysin nuotilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättele siitä sitten..

Vierailija
4/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia, jotka hoksaavat nuotin jo 1-vuotiaana, toiset kouluiässä, toiset eivät koskaan.

Meidän tyttö oppi laulamaan nuotilleen vasta 6-vuotiaana. Ei ole mitenkään erityisen lahjakas musiikillisesti, mutta osaa perustaidot (nuottikorva ja rytmitaju).

Vierailija
5/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Nyt 4,5-vuotias laulaa jo paljon paremmin nuotilleen, kun kiinnittää siihen enemmän huomiota. Pienempänä lähinnä rallatteli niitä sanoja. Olen itse opiskellut laulua, joten olin vähän harmissani samasta asiasta...

Vierailija
6/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella taas laulu oli vähän hakusessa ja ei mennyt aina nuotilleen. Nyt on hyvä laulaja muttei yllä vieläkään samalle tasolle tuon absoluuttisen nuottikorvan omaavan kanssa. Innokkuutta on ja laulaa paljon ja on pyydetty koulun kuoroon muttei halua esiintyä.

Peli ei ole ihan menetetty. Tärkeää on että lapsi saa kuulla musiikkia ja esittää sitä haluamallaan tavalla kotioloissa. Mihinkään pakottamiseen älä ryhdy jos se ei ole hänen juttunsa. Joku muu voi olla hänelle sopivampi harrastus.

Vierailija
7/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotit 25- vuotias?

Meijän 2- vuotias ei vielä puhu, saati sitten laula.. Taputtaa ja tanssii kylläkin. Tiedä sitten jos siitä vaikka tulee tenori isona.. :D

Vierailija
8/8 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkäpä tämä ko. lapsi onkin lahjakas liikunnassa, kuvaamataiteissa, matikassa, kielissä...

eihän kaikki ole monilahjakkuuksia!

(paitsi tietty fiksut av-lapset...)