Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitus naisten aloitteettomuudesta samalla kun ei aiota nähdä vaivaa naisen nautinnon eteen

Vierailija
05.01.2024 |

Mikä logiikka on tässä yhdistelmässä??? Täällä samat tyypit ilmoittavat etteivät aio pistää sitten tikkua ristiin naisen seksuaalisen nautinnon eteen kun se on niin uskomattoman hankalaa jajokainen on itse vastuussa omasta orgasmistaan, ja seuraavaksi valittavat että vaimo on tehnyt aloitteen seksiin viimeksi viisi vuotta sitten. Voisikohan asiaa auttaa se, että tehdään siitä seksistä naiselle yhtä hauskaa kuin miehelle???..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs päättelit että samat tyypit? Aika moni naisestaan valittava on minun mielestäni kertonut tekevänsä kaikki mahdolliset jutut, mutta turhaan.

Ettet vain olisi vastakkainasettelua rakentelemassa?

Vierailija
2/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on noin riitaisaa porukkaa jo valmiiksi, niin keidenkäs välille minä tässä jotain vastakkainasettelua olen rakentamassa??... 😃

Kyllä sen nyt vaan tietää että samat vihaajat  täällä valittaa naisille kaikesta mistä keksivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enhän väittänyt että täällä kaikki olisivat vihaajia, ei sentään ihan kaikki ole.

Vierailija
4/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on noin riitaisaa porukkaa jo valmiiksi, niin keidenkäs välille minä tässä jotain vastakkainasettelua olen rakentamassa??... 😃

Kyllä sen nyt vaan tietää että samat vihaajat  täällä valittaa naisille kaikesta mistä keksivät.

Jaa anteeksi, en tiennyt että oletkin selvänäkijä (koska itse en ole). Eihän tässä sitten edes kannata mitään keskustelua käydä, kun sä pystyt näkemään sen lopputuloksen ja kuka mitäkin on kirjoittanut ja millä perusteilla...

Vierailija
5/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vihaajien pitäisi nyt vain nöyrästi MYÖNTÄÄ olleensa väärässä ja että jos meinaavat aloitteellista vaimoa saada, niin sen eteen täytyy nähdä vaivaa. Vaikka ei se monille edes mitään vaivaa ole. 

Vierailija
6/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden vihaajien pitäisi nyt vain nöyrästi MYÖNTÄÄ olleensa väärässä ja että jos meinaavat aloitteellista vaimoa saada, niin sen eteen täytyy nähdä vaivaa. Vaikka ei se monille edes mitään vaivaa ole. 

🥱 Haukotus.

Vierailija
7/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu seksiin ja orgasmiisi, niin johan alat tulemaan.

Vierailija
8/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni! Pärähti selvästi tähän ketjuun just nää tyypit joista puhuin! 😆 

9/10 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat osapuolet huomioiva seksi eikä pelkkä tuikkaus ja ravistus.

Vierailija
10/10 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa hyvää namiseksiä, niin sitten sitä vaan haluaa ja haluaa. Oli sitten mies tai nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi