* TOIVEET SYKSYYN 07 * viikolla 2!
Kommentit (30)
toivottavasti saadaan monelta positiivisia uutisia loppu viikosta!
täälläkin sängyn jouset saanu kyytiä ja parhainta oli kun tunteroisen verran jumpan jälkeen tunsin ovulaation :) jo on *piip* jos ei tuo ajoitus pidä tätiä poissa kylästä :D sanoisin että nappi ajoitus.
Noh, kun tallanen hatahousu olen, niin tein sen testin uudelleen sitten tana aamuna; ja plussaa naytti! En nyt kuitenkaan missaan pilvissa leiju; joten varovasti edetaan!
Ekan haamun / negan tein kp 27; nyt siis kp 31/26-32 etta tallaista!
- levinia -
Sydämelliset onnittelut plussasta. Ja roppakaupalla onnea matkaan kohti syyskuista nyyttiä!
Plussasäteitä tasapuolisesti kaikille muillekin, nyt on ovi selvästi raollaan tuonne o-puolelle...
Itse varasin ekan neuvolan eilen, pari viikkoa on sinne vielä odoteltava. Oireita ei juurikaan ole muutakuin jatkuva väsymys edelleen ja ehkä orastavaa pahoinvointia, mutta ei pahasti.
Jondeliini rv5+6
Onpa upea juttu, että plussasit. Uskon, että olet vielä ilossasi varovainen, mutta me muut saamme hehkuttaa, eikös. ;) Tosi hieno uutinen.
Nyt kaikille muillekin tuhansittain plussasäteitä! +++++++++++++++
Västis ja Taimi 8+4
Toivottavasti täältä tullaan perässä. Alamaissa jo valmiiksi odottelen menkkoja, tuskinpa nytkään on tärpännyt, kun ei kerta edellisillikään kierroilla ja samoilla määrillä yritystä. Saas nähdä!
Täytyy kyllä sanoa, että alkaa tuntua henkisesti jo aika raskaalta ja voisin uskoa, että vaikuttaa seksielämäänkin. Tajusin juuri, että olen ruvennut välttelemään tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin, paitsi silloin kun on tärppipäivät. Katsokaas siksi, että miehellä riittäisi " mehut" . Taidan olla aika kamala ämmä.
-kärttyli-
MILJOONASTI onskuja Levinialle plussasta!!!!
Ihunaa ihunaa ihunaa!!!
Tarrasukkia ja vauvaliimaa aivan älyttömästi!!
Ja kaikille muille plussajunaan lippuja!
+++++++++++++++++++++++++
Jushka ja Naksu 14+4
levinia: ONNEA HIRMUSTI PLUSSASTA! Mä toivon tulevani perässä syyskuisiin...
kärttyli: Mä mietin tossa just pari pvä sitten, että oon aika kamala akka. Kun ihan selkeesti tässä kuussa oli oviksen aikoihin hirveät himot ;) ja sitten, kun ovis oli mennyt, ei huvittanut enää ollenkaan. Luulen, että osittain oli alitajuntaista, mutta osin kyllä ihan pelkkää fyysistä hormonikeikutusta...
ON: Mua jänskättää nyt oikein kunnolla! Mulla tulee nimittäin rinnoista maitoa... (Esikkoraskaudessa alkoi tulla joskus rv 20 paikkeilla.) Ei mulla kyllä koskaan esim. menkkojen takia ole tullut. Nännit edelleen tosi kipeet, rinnat turpeet ja aristavat, alavatsalla painon tunne. Janottaa koko ajan, finnejä pukkaa...
Voi, kun tämä nyt olis sitä itseään. Lauantaina kp29 siis teen testin, siihen asti kärvistelen (oletuksella, että menkat ei ala).
Voitteko kaikki ilmoitella tuolla esittelylistalla mukanaolosta kuukauden sisällä. (Riittää, kun vastaat jotain siihen pinon perään, nään sitten nimimerkit siitä.) Voisin sitten kuukauden päästä poistella nicejä, jotka eivät enää halua Syksyn toiveissa olla.
isot onnitteluhalaukset sinne ulkomaille! hienoa ja upeeta!
tuutupiille ja kärttylille paljon plussasäteitä. tuutupiin oireet on ainakin tosi lupaavat.
omassa navassa ei mitään. odotellaan gyneaikaa ja koitetaan pöllytellä peittoja säännöllisesti.
heltsy kp 10 yk5
plussaonnea kaikille testaaville! perässä tullaan :)
hei lilliputti_83, mulla on just sama kp kun sulla eli tänään kp20/27.
mä tunsin tällä kierrolla ensimmäistä kertaa oviskipuja mut en tiedä missä vaiheessa ne tuli.. no, toivotaan et tärppäs. meillä kans peittoja pöllytelty joka toinen pvä.
nyt ollut sellaista pientä alavatsapistelyä. mitä lie..
pitäis tää viikko jotenkin päästä loppuun ( onneks on jo maanantai-ilta, heh) ja vkloppuna on varmaan pakko testailla hieman etukäteen ;)
mukavaa viikkoa kaikille!