Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* TOIVEET SYKSYYN 07 * viikolla 2!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupiin oireet kyllä todellakin kuulostavat lupaavilta, toivottavasti plussaat.

Mulla ei ole menkat vielä alkaneet, joten hiukkasen toivoa on. En uskalla enää kohta käydä vessassa kun pelkään niiden alkamista... Testi odottaa kaapissa, on odottanut jo yli kolme kuukautta. Mieli tekisi jo testata, mutta huomiseen odottelen, jos niitä menkkoja ei kuulu.

Miehelle eilen avauduin ja kerroin ahdistuksesta ja stressistä. Sovittiin, että jos nyt menkat alkaa, niin yksi kierto yritetään oikein kunnolla ja jos ei tärppää, niin sitten pidetään vähän taukoa tässä hommassa. Ja minä keskityn hetken enemmän muihin juttuihin. Itse asiassa reilun viikon päästä vietetään tytön 3-vuotissynttäreitä ja niitäkin pitäisi suunnitella. Ja sitten heti alkaa keittiöremppa, eli keittiökin pitäisi äijien tieltä tyhjentää.

-Kärttyli kp 28/28-

Vierailija
2/30 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negaahan se näytti, jospa ne menkatkin kohta alkaisivat...

-Kärttyli kp 29/28-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nää päivät voi mennä näin hitaasti?! argh!

välillä ajattelen että testaan huomenna ( jos sattuis edes haamu näkymään... ) ja välillä taas ajattelen että testaan vasta sitten kun menkat on kunnolla myöhässä..

en haluaisi kyllä enää yhtään negatiivista testiä nähdä. mutta kyllähän se verenvuoto v**ttaa ihan yhtä paljon.

oireina menkkakipuilun tyyppistä nippailua ja tissit kipeet..

valituksesta huolimatta:

PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!

m@mm@76 kp23/27

Vierailija
4/30 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea levinia!!! otetaas tytöt mallia ja plussataan mekin tästä kierrosta ;)

ja sitten niitä näitä kaalin päitä. pakko kehua kuinka eriasia on käydä mies kampaajalla kuin naisella. aikaisemmin on aina ollut naiskampaaja ja vaikka olenkin tyytyväinen ollut palveluun ja lopputulokseen niin nytten kun oli mies oli lopputulos juuri sellainen mitä toivoin ja sen lisäksi tunnelma oli tällä kertaa rennon jutusteleva (eikä sellainen tekohymy huulilla väännetään ja väkisin jutustellaan) ja kampaaja tarjosi aivan ihanaa turkkilaista teetä (jossa tosin poltin kieleni :) ). mukava turkkilainen mieskampaaja. seuraavalla kerralla taidankin pyytää varta vasten tuolle miekkoselle aikaa :)

ja vauvantekohommiin. oli eilen hassu juttu. vaikka muuten on joka päivä tehnyt mieli narisuttaa sängyn jousia niin eilen ei edes mieheni tehnyt tippaakaan mieli, ei sitten pisaraakaan. oikein naurettiin sille että miten on mahdollista että kerrankin kummankaan ei tee mieli edes sen vertaa että puolihalulla mentäisiin yrittelemään pikku heppua panemaan alulle. eikä oltu edes väsyneitä. vauvakuume toiveajattelulla voisikin ajatella että oliskohan tärpännyt ja sen takia ei itselläni tee mieli, ikään kuin ei enää tarvitsisi ja miehellä alkukantainen vaisto sanoisi että ei tuota lehmää enää tarvitse siittää, homma hoidettu :D jep jep. toiveajattelua tosiaankin :D

Vierailija
5/30 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Nyt alkaa tuntua siltä että kyllä ne menkat kohta alkaa, kp24/28. Jo pari viikkoa ollut rinnat arat ja nippaillu alavatsaa ja minä jo ajattelin että nyt tärppäsi mutta mutta....tänään on tosissaan ollut menkka kipuja vaikka vuoto ei ole alkanut, on just sellainen olo että kohta ne alkaa..vessassa käydessä on ihan pikkasen näkynyt punaista paperissa=(. No elättelen toiveita vielä maanantaihin asti mutta aika valmistautunut sihhen että ei tärpännyt tästä kierrosta. Ihmetyttää vaan tuo rintojen arkuus kun ei rinnat mene kipeäksi kuin pari päivää ennen menkkoja..... Olipas sekava tilitys=)

Vierailija
6/30 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni väärään " pinoon" , anteeksi. Piti kirjoittaa " toiveet vuodelle 2007" mutta kirjoitinkin tänne. on niin monta melkein samannimistä ketjua että menee sekaisin=)

Vierailija
7/30 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti näytti PLUSSAA!!!

Piti tehdä se vasta huomenaamulla, mutta mies joutuukin töihin huomenna ja halusin, että se on paikalla, kun testaan. Mutta tosiaan, plussa sieltä tuli jo tänään! :) Kp 28/30-32, eli aika ajoissa olin liikenteessä. Plussa oli selkeä ja oireitakin on ollut enenevissä määrin. Voi, mä oon niin onnellinen! Toisaalta persiissä puristaa pelko, että mitenköhän tässä käy, tuulimuna on liian hyvässä muistissa... Mutta yritän nyt nauttia tästä enkä panikoida turhaan. LA näillä näkymin 23.9. :)

--freya--: Mulla kanssa himot hyrräsi *virn* ovulaation aikaan ja lopahti heti, kun ovis oli ohi. Ihmettelin vähän yliaktiivisuuttani, kun oviksen piti tulla vasta myöhemmin. No, tulikin siis laskettua aikaisemmin ja siitä siis johtui myös tuo mun aktiivisuus... Ja tärppäsi siis. :) Lykkyä pyttyyn teillekin, freya. ;)

Tuutupii rv 3+5 (niin vähän, mutta tästä se lähtee...) :)

Vierailija
8/30 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös muut plussanneet!

omaa napaa sen verran että kävin ostamassa äsken tuplapakkauksen testejä ja päätin testata huomenaamulla.

tänään menossa kp 24/27. Toivottavasti onnaa!!!

-m-

Vierailija
9/30 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno uutinen! Paljon tarrasukkia matkaan!

Jo kolme plussaa syyskuuhun, vai unohdinko jonkun? Lisää varmaan tulee! Plussasäteitä kaikille! +++++

(.) Huimailu astunut kuvaan. Päätä ei voi yhtään pitää alaspäin ja yölläkin huimaa kyljen kääntäminen. Eka neuvola viikon kuluttua.

Odotuspuolella ei ole syystoiveiden pinoa. Pitäiskä jo perustaa?

Västis + Taimi rv9

Vierailija
10/30 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tänne kurkkimaan, ja mitä huomasinkaan!!! Levinia, Jondeliini ja Tuutupii ovat plussanneet!!! Suuret onnittelut teille!!! (ja tottakai muillekin plussanneille!

Voih, mäkin niin haluisin päästä tuonne odottajiin, mutta eipä taida meille tässäkään kuussa tulla plussaa, niisk! Ja sen takii mä oon pitänyt vähän taukoa tässä palstalla pyörimisessä... Musta vaan tuntuu että kaikki nyt tökkii... Siis miehen kanssa menee tosi hyvin ja tuo esikkokin on aivan ihana (ikää nyt 11kk) ja kotonakin saan olla ensi elokuulle saakka. Mutta tää " uusin" projekti ei vaan näytä onnaavan! Ja tuntuu että kaikki tutut (niin täällä palstalla kuin muutenkin) saavat plussia, paitti me, nyyh! Taidan ottaa tässä lähiaikoina puheeksi miehen kanssa taas noi hoitoon menot, jotta lähtisi tää vauvajuttukin taas pyörimään nopeampaa. (meillä siis poika saanut alkunsa hormoonien avulla...)

Mutta nyt taidan painua taas tuonne takavasemmalle omine suruineni... Heippa!

Katka ja kp:stä ei tietoo...

Vierailija
11/30 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas täällä plussia ropisee! hienoa tuutupii

m@mma@76: peukutan tässä sulle kans ihan kympillä plussaa, vaikka jo heti huomiseks.

k@tk@n kanssa mulla samanlaisia ajatuksia. tuntuu että lapsenteko ja plussaaminen lähipiirissä menee hirmu helposti ja joka puolelta kuulee uutisia perheenlisäyksestä. hienoa ja ihanaa, vilpittömästi onnittelen ja kaikkea hyvää heille toivon. mutta. kyllä joskus huonoina päivinä tuntuu niin pahalta ja odottavan aika niin pitkältä, että itku tulee silmään. kyllä sitä silloin kun ehkäisy jätettiin pois luuli ja toivoi että plussa tulisi piankin. tulevaisuuttakin ajatteli siltä kantilta, että silloin olen jo äitiyslomalla jne. enää en katso edes toivottua laskettua aikaa ja muutenkin suhtautuu asioihin paljon kyynisemmin.

huoh. anteeksi tämä masentava omanapaisuus. ei ole tarkoitus latistaa kenenkään hyviä uutisia eikä muutenkaan valittaa. joskus vaan tuntuu niin turhalta, tiedätte varmaan mitä tarkoitan.

joka tapauksessa hyvät viikonloput kaikille!

Vierailija
12/30 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Tuutupiille onnea ja tervetuloa kaveriksi odottajiin! Ja odotus puolella on jo pino syksyisille!

Voikaa kaikki hyvin

- levinia rv5 -

Vierailija
13/30 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa että edes joku plussaa, itellä alkaa olla aika epätoivoinen olotila ja masis pukkaa päälle ja luovuttaminenkin on käynyt mielessä. Kemiallisia kemiallisen perään tulee, gyne ei ota asiaa vakavasti sano vaan ettei sille mitään mahda jos ei kiinnity niin ei kiinnity, voi kökkö!!! biologinen kello tikittää ja eipä paljon naurata. Onneksi sentään kaveripiirissä ei oo ketään raskaana, vois olla hiukan vaikeeta suhtautua myönnän! Tässä kierrossa olen nyt PÄÄTTÄNYT että kiinnittyy ja perhana mukana pysyy, jos toisin käy niin sitten pidetään taukoa yrittämisessä, mutta siis nyt alkaa POSITIIVINEN ajattelu!!ovis oli eilen tai tänään ja nyt kamut peukut pystyyn että ois meidän vuoro. Tietysti peukutan myös teidän muiden puolesta ihan hirveesti,tehdään nyt unelmista totta koko poppoo.

Vierailija
14/30 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat sitten torstai-iltana. Eli nyt sitten yritetään vielä tämä kierto kunnolla ja sitten varmaan rauhoitun.

Vkl oltiin tytön kanssa juhlimassa tätini synttäreitä ja toisaalta oli ihan hyvä, ettei tarvinnut selitellä mitään alkoholin käytöstä yms. Vaikka joinkin vain vajaa kaksi siideriä ja juhlistä lähdettiin jo yhdeksältä. Mutta mukavaa oli.

Ja tuutupiille onnea, käykeehän kuitenkin plussanneet aina meitä muita tervehtimässä.

-Kärttyli-

Vierailija
15/30 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, että plussia tulee. Varmaan tuolla syyskuisissa sitten tavataan.

Ja sylintäydeltä voimia ja tsemppiä yritykseen ja plussatuulia kaikille muille!!

Itsellä ympärivuorokautinen pahoinvointi ja aivan järkyttävä väsymys jatkuu, mutta en valita!!

jondeliini rv6+5

Vierailija
16/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikon viestit olikin hiukan negavoittoisia, ainakin puheet!

Talle viikolle sitten sadetellaan kaikki positiiviset voimat ja loppuviikosta alkaa plussat tuulemaan...

On edelleen odottelen, jos viela ke ollaan tassa jamassa testailen 2. kerran.

- levinia kp 30/ 26-32 -

Vierailija
17/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen pitäisi olla alkamatta keskiviikkona. Tuntemuksia ei ole kyllä puoleen eikä toiseen, toiveita kylläkin. Torstaina testailen jos on tarvis...

-Kärttyli kp 27/28-

Vierailija
18/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt jaksettu joka toinen päivä peittoa heiluttaa ja odotukset on korkealle, mutta jotenkin vaisto sanoo, että menkat alkaa. Toivottavasti tällä kertaa olisi se kuuluisa naisen vaisto ihan väärässä. Menkkojen pitäisi ensi viikolla alkaa ja oireet on ollut vähän sen suuntaiset, että sieltä ne tuleekin. Vatsa oli päivän sekaisin, kuten aina viikkoa ennen menkkoja ja tänään on sitten selkä vihoitellut. Selän vihoitteluun en kyllä muuta syytä keksi kuin että olen taas nukkunut eriskummallisessa asennossa.

Silloin, kun esikoista alettiin tekemään, otin asian jotenkin paljon rennommin. Tulee jos on tullakseen tyylillä. Pitäisi kai yrittää samalla kaavalla nytkin, mutta tuntuu olevan vaikeaa.

Lillis kp 20/27-28 (?)

Vierailija
19/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti vähän nopsaan. uusi vuosi, uusi kierto ja uusi elämä. alotin työt, esikoinen meni hoitoon, asunto on myyty ja uusi on tilauksessa, nyt ei puutu muutakuin rtestiin 2 viivaa niin johan ois muutoksia tiedossa :) viime viikon raskausoireet on laantuneet ja lauantaina testasin negan että jotain muuta häikkää mulla on. kiireistä ainakin on elämä sitä ei voi kieltää.

Vierailija
20/30 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menossa kp 24/n.30. Oireita on, mutta en tiedä, onko ne raskaus- vai menkkaoireita...

Ajattelin testailla lauantaina sittenkin, jos tarvetta on. Esikon plussan sain 13. pvä (ja oli vielä perjantai), joten josko tuo 13. pvä nytkin olis hyvänonnen päivä. Taikauskoa? Eh-ei suinkaan.

levinialle ja kärttylille hirrrrrmusti plussasäteitä, ois erimahtavaa, jos saatais kaikki kolme plussa tällä viikolla.