Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että Kelassa matkakorvauksen käsittely kestää kuukauden

Vierailija
05.01.2024 |

Ihan käsittämätöntä toimintaa. Peruskorvaus, jonka käsittelyn voisi automatisoida robotille ja rahat saada tilille parissa päivässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi asiakaspalvelua, tehostaisi toimintaa ja vähentäisi työvoiman tarvetta Kelassa.

Ei, ei tosiaankaan sellaista voi Kelalta odottaa.

Vierailija
2/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Kelassa on kaikki resurssit kiinni tukien käsittelyssä kohdistuen itärajalta tulleiden kunniakansalaisten talouden turvaamiseksi. Ei meillä riitä käsittelijöitä normikansalaisten hakemuksille. Odottakaa nyt ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa itse matkasi tai ole matkustamatta. On kuin olisi hemmotteluun tottuneita lapsia, aina käsi ojossa vaatimassa äidiltä ja isältä rahaa.

Vierailija
4/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi matkakorvaukset yleensä liity työmatkoihin tai opiskeluun. Kukaan ei maksa työnantajan laskuja

Vierailija
5/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noi matkakorvaukset yleensä liity työmatkoihin tai opiskeluun. Kukaan ei maksa työnantajan laskuja

Ja sairauteen, siis matkat hoitoon ja takaisin.

Vierailija
6/6 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa itse matkasi tai ole matkustamatta. On kuin olisi hemmotteluun tottuneita lapsia, aina käsi ojossa vaatimassa äidiltä ja isältä rahaa.

Tuo kuntoutus maksaa minulle jo kolmisen sataa viikossa tulonmenetyksenä, joten mielihyvin kuittaan edes matkakorvauksen, ettei tule lisää persnettoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi