Napsautatko saunan päälle illalla?
Ihanaa, laitan 19.00 saunan ja ulkoporeammeen päälle. On mukavaa näin kovalla pakkaskelillä vähän pulahdella.
Onneksi on koko viikonloppu kova pakkanen niin saunominen tekee hyvää iltasella.
Kommentit (40)
Saatko mistään muusta orgasmia kun tästä aloituksestasi?
Kyllä laitan ja näyttää osuvan kalleimpaan pörssisähkön aikaan. Jokunen eurohan siinä menee mutta käyn saunassa joka päivä eikä ole mitään syytä sitä tapaa muuttaa. Sähkölasku tulee e-laskuna pankkiin ja maksu hoituu automaattisesti eräpäivänä. Tällä palstalla on kova tarve ihmisillä toitottaa kuinka persaukisia ovat. Osa ei edes ymmärrä niin tekevänsä. Aika moni ei ole persaukinen tällaisessa teollisuusmaassa missä koulutus on kustannettu verorahoista. Minun ei ole tarvinnut koulusta valmistumisen jälkeen miettiä kertaakaan paljonko jotkut käyttötavarat tai muut välttämättömät hyödykkeet maksavat. Suosittelen tätä muillekin, olen ollut todella tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti saa, ei edes erektiota. Täällä taas vanhat työttömät äijät retostelee kaupungin vuokrakämppänsä sähkösaunan lämmittämisestä, kuin kyse olisi jostain elämää suuremmasta kokemuksesta, että pääsee siihen hikikoppiin istumaan. Toivottavasti jää vitjamunat lauteitten väliin 😳
Vierailija kirjoitti:
Ei se kiuas kyllä ihan pelkästään napsauttamalla syty, mutta laitan kyllä saunan lämpeämään illemmalla.
Hommaa sellainen ladattava plasmasytytin, sytyttää hyvin yhdellä napsautuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti saa, ei edes erektiota. Täällä taas vanhat työttömät äijät retostelee kaupungin vuokrakämppänsä sähkösaunan lämmittämisestä, kuin kyse olisi jostain elämää suuremmasta kokemuksesta, että pääsee siihen hikikoppiin istumaan. Toivottavasti jää vitjamunat lauteitten väliin 😳
Miksi et ole iloinen heidän puolestaan?
Illalla sauna päälle niinkuin aina perjantaisin. Onhan se sikakallista, mutta en laske hintaa saunomisesta.
Meillä on puulämmitteinen kiuas ja talossa lämmön talteenotto.
Taitaa sauna tänään lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kiuas kyllä ihan pelkästään napsauttamalla syty, mutta laitan kyllä saunan lämpeämään illemmalla.
Hommaa sellainen ladattava plasmasytytin, sytyttää hyvin yhdellä napsautuksella.
Ne hukkuvat aina. Tuohikori ja tikkuaski riittää hyvin.
Normaalisti saunoisin, mutta tänään en. Syy ei ole sähkön hinnassa vaan siinä, että leikannut lääkäri kielai. Ensi viikolla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte napsauttaa muuta kun tulitikkua jolla sytyttää puhtaat ja kuivat perussuomalaiset puut palamaan ja sitten voi saunoa koko illan miettien pörssisähköä käyttävien punavihervassareiden kohtaloa joilla ei varaa käydä tänään saunassa😜
En tiedä mitä on persupuut, mutta mun punavihervassaripuut on itse tehtyä kymmenen vuotta kuivunutta koivuklapia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on puulämmitteinen kiuas ja talossa lämmön talteenotto.
Taitaa sauna tänään lämmitä.
Pyöriikö teillä ilmastointi näillä keleillä? Niin että siitä LTO:sta on mitään todellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laitan ja näyttää osuvan kalleimpaan pörssisähkön aikaan. Jokunen eurohan siinä menee mutta käyn saunassa joka päivä eikä ole mitään syytä sitä tapaa muuttaa. Sähkölasku tulee e-laskuna pankkiin ja maksu hoituu automaattisesti eräpäivänä. Tällä palstalla on kova tarve ihmisillä toitottaa kuinka persaukisia ovat. Osa ei edes ymmärrä niin tekevänsä. Aika moni ei ole persaukinen tällaisessa teollisuusmaassa missä koulutus on kustannettu verorahoista. Minun ei ole tarvinnut koulusta valmistumisen jälkeen miettiä kertaakaan paljonko jotkut käyttötavarat tai muut välttämättömät hyödykkeet maksavat. Suosittelen tätä muillekin, olen ollut todella tyytyväinen.
Lainarahalla me täällä eletään ihan jokainen, kuvittelisi koulutetun sen tietävän.
Voi yhä yksinkertaisuus! Nyt ei tarvitse säästää rahaa, vaan sähköä, että sitä riittäisi kaikille eivätkä herkät verkostot särkyisi. Pörssisähkön pauloihin joutuneet varmaan ymmärtävät tämän, mutta kiinteän määräaikaisen sopparin tehneet eivät sitä ymmärrä - vielä!
Vierailija kirjoitti:
Voi yhä yksinkertaisuus! Nyt ei tarvitse säästää rahaa, vaan sähköä, että sitä riittäisi kaikille eivätkä herkät verkostot särkyisi. Pörssisähkön pauloihin joutuneet varmaan ymmärtävät tämän, mutta kiinteän määräaikaisen sopparin tehneet eivät sitä ymmärrä - vielä!
Mutta kun minäminäminä ja minun vähäiset rahat.
Ehkä ne sitten tajuavat kun ne sähköt vedetään poikki. Silloin ei toimi kaukolämpökään niissä 25 asteeseen lämmitetyissä kerrostalokopeissa ja niissä ei ole vaihtoehtoista lämmitysmuotoa. Tai no, tuskinpa ne silti mitään tajuavat. Ihmiset on nykyään jostain syystä todella tyhmiä eikä ajatus kovin pitkälle riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainarahalla me täällä eletään ihan jokainen, kuvittelisi koulutetun sen tietävän.
En minä ainakaan elä. Olen ins. AMK.
On niin kylmät kelit, että taidan tosiaan laittaa illalla saunan päälle (ja mulla kiinteähintainen sähkösoppari, joten ei tule edes kalliiksi...)
Vierailija kirjoitti:
On niin kylmät kelit, että taidan tosiaan laittaa illalla saunan päälle (ja mulla kiinteähintainen sähkösoppari, joten ei tule edes kalliiksi...)
Minulla on pörssisähkö ja laitan illalla saunan päälle. En pidä kalliina. Persaukisille kaikki on kallista.
Mihin se lämpö sieltä saunasta katoaa? Pääosin hukkalämpönä muualle rakennukseen joka pitäisi lämmittää joka tapauksessa. Ei se saunan lämmittäminen siis mitään ylimääräistä maksa tai kustannus on hyvin marginaalinen. Tai jos tuntuu kalliilta niin sitten on ongelma elämän hallinnassa eikä sähkön hinnassa. Eikä ole mitään ymmärrystä peruskoulutasoisesta fysiikasta.