Bootcut-lahkeet farkuissa ei vieläkään näytä hyvältä mun silmiin
Oon viimeiset 13 vuotta käyttänyt pelkästään skinnyfarkkuja eli pillifarkkuja. Ne kuulemma ovat täysin out of style. Tänään viimeksi farkkuostoksilla ollessani kokeilin bootcut-lahkeisia farkkuja (joissa siis hieman levenevät lahkeet) ja ne ei vieläkään näyttäneet kivoilta. Bootcut farkkuja käytettiin yleisesti vielä 2000-lubulla. Olin ihan vanhan ja ummehtuneen näköinen niissä. Kokeilin myös suoria leveitä lahkeita ja ne näytti ihan hölmöltä talvisaappaiden kanssa.
Sitten sovitin pillifarkkuja ja näytin tyylikkäältä, siistiltä ja viehättävältä. Talvisaappaat näyttivät hyviltä, samoin puolipitkä talvitakki. Ostin siis taas pillit.
Miksi mun tyylisilmä ei mukaudu enää bootcutiin? Nuorena käytin niitä koko ajan.
Kommentit (10)
No ei se, miltä ne näyttää, vaan että ovat aika epäkäytännölliset.
Mulla just päinvastoin. Nuorena oli pelkkää pilliä, kolmekymppisenä kyllästyin niihin ja tykästyin bootcutiin. Enkä enää vaihda takaisin, muodille annan piutpaut.
Vertaat nykyistä peilikuvaasi siihen miltä nuorena näytit ne päälläsi. Olet jo vanha akka, eli sinun ei tarvitsekaan käyttää muotivaatteita vaan voit käyttää juuri niin epämuodikkaita vaatteita kuin haluat.
Miksi aikuisten naisten ongelmat ovat samaa tasoa kuin teinitytöillä?
Sulla on vääränlaiset takki ja saappaat.
Kuka kutsuu itseään viehättäväksi😵💫
Ei kai bootcut levenee, vaan pysyy suorana kolo matkan. Trumpettilahkeet levenee.
Bootcut näyttää hyvältä jos on hoikat reidet.
Kaikilla samanlaiset lahkeet eivät näytä yhtä hyviltä, toisille sopivat paremmin leveät ja toisille kapeat vartalonmallista ja pituudesta riippuen.
Koska olet jo vanha. Miksi sinun pitäisi kulkea muodin mukana?
Pöllöjä kaikki torvimallit, oli sitten leveämpää tai pilliä. Suora lahje on kaikkein parhaimman näköinen.
Korjauta itsellesi bootcut silmäluomet ja saksi ripset pois. Miltähän sitten näyttää?