Olli Rehn olisi sivistynyt ja inhimillinen koko kansan presidentti
Ihmeellistä, että täältä palstalta häviää Rehniä koskevat aloitukset alta aikayksikön. Juuri ehdin kommentoida äskeiseen ASIALLISEEN ketjuun kun se jo hävisi. Joten uudelleen:
Itse äänestän myös Rehniä. Olen politiikan suurkuluttaja ja nytkin lukenut, kuunnellut ja muutoin ahminut kaiken mahdollisen tiedon kaikista ehdokkaista, jotta voisin tehdä hyvän äänestyspäätöksen, enkä nojata pelkkiin mielikuviin tai kompastua muiden ehdokkaiden kannattajien propagandaan.
Olli Rehn vaikuttaa aivan heittämällä parhaimmalta mahdolliselta ehdokkaalta. Hänessä on sitä kaikkea mitä presidentiltä kaivataan: erinomaisen hyvää osaamista sekä omia mielipiteitä joiden takana seisoo. Inhimillisyyttä ottaa huomioon myös heikommassa asemassa olevat ja silti hahmottaa taloutta. Ymmärrystä maailmantilanteesta, Venäjästä, omista puolustusmenoista ja -tarpeistamme. Hahmottaa myös m''hanmuuton/kotoutumisen haasteet olematta kuitenkaan r'sisti. Kaiken päälle hänellä on oikeanlainen luonne menestyä tehtävässä.
En siis ala tässä nyt luettelemaan muiden ehdokkaiden ilmiselviä heikkouksia, vaan totean että Olli on ainoa järkevä valinta Suomelle.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Stubbin kampanjaväki taitaa olla jo paniikissa, kun nar*kupojan suosio on laskusuunnassa. :)
Meidän koko perhe äänestää Rehniä.
enpä usko, että porvariäänestäjät paljoa rehniä äänestävät. Viimeisen ulostulon jälkeen en itse äänestä rehniä missään tapauksessa, hamuaa selvästi ääniä vihervassuilta. Mikä onkin kepulaiselle luonnollista viime hallitustaipaleen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa tännekin ketjuun vielä vinkiksi se jonkun vinkkaama REHNI PAITA. Minusta tuo on nerokas ja osoittaa todellakin ehdokkaalta hyvää huumorintajua 😂
Joo, täytyy hankkia sellainen. Sieluni silmillä näen näkymän Rehnistä 'reenaamassa' ihan tavallisen suomalaisen pulliaisen tapaan. Tuo tavallisuus on juuri sitä symppiyttä hänessä.
Zele on symppis! Zele Suomeen pysyvästi!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "politiikan suurkuluttaja"???
Täällä toinen politiikan suurkuluttaja. Minulle se tarkoittaa sitä, että luen kaiken ajankohtaisen politiikasta, niin ulkomailta kuin Suomesta. Mietin ja pohdin, katson haastatteluja, dokumentteja, mietin kaikenlaisia syitä ja seurauksia. Käytän aikalailla kaiken liikenevissä olevan aikani politiikan seuraamiseen ihan siis kansainvälisestikin. Minulla on monia kanavia, joita seuraan.
Pekka armeijan käymätön homoseksuaali.
Ehdoton ei.
Alex (bi) Stubb
Ruotsalainen kaappihomo ulkomaisine puolisoineen.
Ehdoton ei.
Olli Rehn (res. luutnantti)
Kyllä
Kuunnelkaa Yle areenasta Politiikkaradio, siellä on jokainen ehdokas yksin tentittävänä ja saavat sanoa rauhassa sanottavansa. Mulla on vielä puolet kuuntelematta. Stubb ainakin täysi floppi ja valehtelee sekä kiertelee kysymyksiä hyvin sujuvasti. Vaikka en äänestä Aaltolaa niin hänkin on paljon miellyttävämpi ja maanläheisempi ihmisenä tavalliselle eläjälle ja puhuu hyvin. Jos noista kahdesta pitäisi valita niin tietysti jälkimmäinen.
Mutta kuunnelkaa itse,laitan linkiksi yhden ja loput löytää samasta osoitteesta
Kuuntele Yle Areenassa:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä unohtaa hänen sotilasarvoaan verrattuna muihin. Sillä on merkitystä näin epävarmoina aikoina, kun presidentti on puolustusvoimain ylipäällikkö.
Aivan, tämä myös! -AP
Haluaa Turkin Euroopan Unioniin, luulee että sukupuolia on enemmän kuin 2, yrittää servata Halla-ahoa vaikka Halla-aho servaa Ollin jo kesken lauseensa.... ei tämmöistä presidentiksi eikä yhtään mihinkään muuallekaan.
https://www.youtube.com/shorts/NiBIEdS5TQ0
Meinasin äänestää Rehniä mutta kun se meni sekoilemaan sukupuolten määrässä niin äänestäkin Halla-ahoa. Ei saa presidentille olla perusbiologia noin epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin kampanjaväki taitaa olla jo paniikissa, kun nar*kupojan suosio on laskusuunnassa. :)
Suurinpiirtein ne jotka ovat äänestyskäyttäytymistään kommentoineet joulun aikaan, niin meikäläisen koko suku äänestää Rehniä. Totesivat kuin yhteen ääneen, että eihän tässä mitään muuta voi ajatellakaan. Eli nyt ollaan järkisyillä liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "politiikan suurkuluttaja"???
Täällä toinen politiikan suurkuluttaja. Minulle se tarkoittaa sitä, että luen kaiken ajankohtaisen politiikasta, niin ulkomailta kuin Suomesta. Mietin ja pohdin, katson haastatteluja, dokumentteja, mietin kaikenlaisia syitä ja seurauksia. Käytän aikalailla kaiken liikenevissä olevan aikani politiikan seuraamiseen ihan siis kansainvälisestikin. Minulla on monia kanavia, joita seuraan.
Hyvin muotoilit, suunnilleen samoin olisin määritellyt itsekin. -AP
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä unohtaa hänen sotilasarvoaan verrattuna muihin. Sillä on merkitystä näin epävarmoina aikoina, kun presidentti on puolustusvoimain ylipäällikkö.
Ei ole mitään verrattuna Zelenskyyn joka on ollut tositoimissa. Voisiko Suomi yhdistyä Ukrainaan?
Täytyy muistaa kepulaisten ristiriitaisuus: Nyt laitetaan Suomen talous kuntoon (v. 2015) ->
= Nyt laitetaan Suomen talous pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Joku reservin tusinluutnantti, ikääkin jotain 70 vuotta. Mitä arvoa tuo muka tuo? Minäkin monni olisin parempi ylipäällikkö kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Joku reservin tusinluutnantti, ikääkin jotain 70 vuotta. Mitä arvoa tuo muka tuo? Minäkin monni olisin parempi ylipäällikkö kuin tuo. Olli Rehn ole varmaan koskaan edes nähnyt oikean pommin räjähtävän.
Vierailija kirjoitti:
Joku reservin tusinluutnantti, ikääkin jotain 70 vuotta. Mitä arvoa tuo muka tuo? Minäkin monni olisin parempi ylipäällikkö kuin tuo. Olli Rehn ole varmaan koskaan edes nähnyt oikean pommin räjähtävän. Olli Rehn ei sodan aikana kyllä olisi missään muualla kuin jossain esikunnan toimistotehtävissä pällistelemässä.
Turhaa on tämä, sori. Haavisto ja Stubb vie, Rehn vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinpiirtein ne jotka ovat äänestyskäyttäytymistään kommentoineet joulun aikaan, niin meikäläisen koko suku äänestää Rehniä. Totesivat kuin yhteen ääneen, että eihän tässä mitään muuta voi ajatellakaan. Eli nyt ollaan järkisyillä liikkeellä.
Eli äänestetään, koska on sukulainen. Ihan sama minkälainen, pääasia, että sukulaista äänestetään.
Kepun puoluetoimisto spämmää Olli-poikaa paniikissa. Kutistuneen puolueen rahat eivät riitä mainostamaan kuin Vauva-palstalla.
9 prosentin Olli on tehnyt säälittävän laskujohtoisen kampanjan. Vaali-iltana näemme tämän pienen miehen puhkeavan kyyneliin ja juoksevan toimittajia karkuun surkeasti mutisten.
Minä seurailen kaikkien ehdokkaiden somea ja täytyy kyllä sanoa että Rehn erottuu edukseen. Hänellä on hyviä ajatuksia, selkeitä mielipiteitä ja hän vaikuttaa juuri sellaiselta henkilöltä mitä odotan presidentiltä.