»»»Kymppikerho-07, vko2»»»
Kommentit (25)
Mä en vielä ilmoita tuloksia, koska se tais olla lauantai kun liityin tähän pinoon joten olkoon lauantai punnituspäivä!
Laitetaan vaan tavoitteet vyötärönympäryksellekin, mulla se vois olla näin aluksi se 80 cm, ehkä vähän allekin.. :)
Lenkkiä oon jaksanut tehdä tosi hyvin, paitsi eilen kun oli aikasta kova vesisade. Pääsääntöisesti kävelen reipasta vauhtia, mutta välillä otan pieniä hölkkäpyrähdyksiä (jos oon yksin, vaunujen kans ei oikein onnistu..). Aina lenkin aikana tulee olo, että voi vee ku tääki on niin hikistä hommaa, mutta kunhan pääsee kotiin ja on puuskuttanu hetken, niin on kyllä hyvä fiilis! Samoin seuraavana päivänä ei oikein edes malta odottaa että pääsee rääkkäämään itteään :D Vatsalihaksia teen silloin tällöin, n. joka toinen päivä.
Herkkujakin oon pystyny välttämään ihan kiitettävästi, pari suklaapalaa on tullu tosin syötyä.. :/ Jännittää jo punnitus... mut vaikka ei oliskaan paino pudonnut, niin ainakin on selvästi jotenkin kevyempi olo, kun ei oo jatkuvasti laittamassa jotain suuhun!
Niin ja tosi hyvinhän oli jo teistä monella paino tippunut, hyvähyvähyvä!!! :)
Oottepa hienosti kaikki saanut painoa pois :)
Mulla laihdutus otti vähän takapakkia kun oli esikoisen synttärit viikonloppuna ja siellä tuli herkuteltua vähän...Ja vielä kaiken kukkuraksi mulla meni vasemmasta olasta lihas kramppiin, mikä aiheutti et hermo jäi puristuksiin :( Eli ihan sietämätön alkuviikko ollut, nyt vasta jaksoin koneellekkin tulla. Mutta nyt siihen tärkeimpään eli painoon:
Aloituspaino: 69 kg
Paino nyt: 68.7 kg
Tavoite. 55 kg
Vyötärö: -4 cm :D (ennen 90, nyt 86)
Nämä mitat mitattu siis maanantaina.
Painonvartijoiden pisteillä olen tähän pudotus urakkaan lähtenyt. Viime tiistaina kävin liittymässä ryhmään ja toivon et ens viikolla olis jo kilon pudotus ainakin täynnä. Hitaasti hyvää tulee... ;) Nyt vaan ei malttas millään odotella vaan haluasi päästä läskeistä eroon nopesti! :)
Paino alussa 80.0kg BMI 28.3
paino nyt 79.6kg BMI 28.2
tavoite 69.9kg
Pituus 168cm
Vyötärö 98cm / Lantio 114cm
Tulikohan tähän nyt kaikki tiedot. Noit lantio/vyötärö mittoja en muistanut viime viikolla mitata.
Tosi hyvi pudotuksia on ollut! Hienoa tytöt, tästä on hyvä jatkaa. Oikein keveää viikonloppua kaikille! :)
lähtöpaino: 80 kg (ja joitain satoja grammoja päälle, en muista...)
paino nyt: 79,6 kg (BMI nyt 25,5)
pudotus: -400 g
No joo, kai se ihan jees on... enemmänkin olis voinu tippua mut pääasia on ettei tullut extraa!
Mä en jaksa vielä tota vyötäröä mittailla, ehkä kerran kuussa vois odottaa tuloksia tapahtuneen..
Tästä eteenpäin vaan, edes sitten hitaasti mutta varmasti! ;)
Moi!l
Enpä eilen huomannut että täällä oli hienosti jo perustettu uusi pino :-) taitaa pukata meikäläisellä liian kiirettä ja tulee sähellettyä oikein kunnolla muutoinkin... mutta tässä rivi tännekin:
lähtöpaino 77,7kg/paino nyt 76,1 kg/tavoite 67kg/ yht. -1.6 kg
pituus 167 cm
Kiitos Marja08:lle päivityksestä! Mun mielestä alle 80 cm on oiva tavoite vyötärönympärykselle.
Mulle on kanssa helpompaa totaalikieltäytyminen karkeista. Jotain herkkuja (esim. jädeä.. pullaa ja sitten ehkä keväällä yksi suklaapatukka :-) aion jossain vaiheessa syödä, mutta en ihan näin alkutaipaleella.
Joku kirjoitteli lasten jättämien ruokien syömisestä. Mä tein päätöksen että heitän kylmästi pois. En rupea omaa ruokamäärääni sitä kautta lisäämään.
Ensi viikkoon! " Kiusausten" vastustuskykyä kaikille!