"Säästäkää sähköä huomena"
Kuule kun ajattelin tuhlata sitä.
Tarviiko oikeesti edes kehoittaa, kun hinta 2e?
Kommentit (28)
Kas kun tätä säästäkää sähköä-itkua ei kuulunut pörssisähköfanaatikoilta silloin, kun pörssisähkö oli - 50 senttiä. Silloin mahdollinen sähköpula ei ollut mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
|goria naurattaa pjersaukisten suomalaisten kuhina.
Mijista Igjorillakaan elektrisiteettiä on?
Fjortumin lahjavoimalat tuuppaa elekrisiteettiä minkä kerkiää. Jgor kiittää EU:ta suomalaisten lahjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteällä hinnalla tuhlaan oikein urakalla kiusallani
Sama juttu. Normisti joudun maksamaan ahneelle sähköyhtiölle enemmän mitä sähköyhtiö siitä sähköstä maksaa joten nyt mä käytän ihan surutta sähköyhtiölle kallista sähköä. Mä olen maksanut sen jo moneen otteeseen eikä kiinnosta ketunvittuakaan vaikka sähköyhtiö ottaisi kuinka takkiinsa.
Toisekseen mä en ole tänne tuulivoimaa ollut haluamassa enkä haalimassa eli ei ole mun syy ettei meillä ole riittävästi sähköntuotantoa just silloin kun sitä sähköä eniten tarvittaisiin eli tyynellä pakkassäällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne pörssisähköläiset kuukausi sitten tuhlasivat sähköä kun siitä maksettiin. Kuka tunnustaa?
itse en ainakaan tuhlannut, hinnasta loppupeleissä viis, järkevä ihminen käyttää sähkö sen verran kun tarvitsee. Ja nyt kun kehotetaan säästämään, niin varmaan valtaosa pystyy jättämään sen saunan yhdeltä päivältä väliin ja hoitaa pyykkivuoren pesun ja kuivauksen joku toinen päivä?
Minä määräaikaisella sopimuskella elän huomenna täysin normaalisti. Olen siitä jo etukäteen maksanut kalliilla hinnalla.
Ei pysty säästämään kun pakko laittaa uuni päälle kun kämpäs noin +13. Patterit haaleat paitsi yksi.
No minä sain 3 vuoden sopimuksen kun oli vielä halpaa, maksan noin 10snt siirtoineen päivineen. Huomenna käytän normaalisti. Illalla saatan lämmittää saunan, toki voin katsoa tilanteen mukaan, jos on paha tilanne, voin jättää saunomattakin. En ole ksipää, vähän kuin ne pörssisähköläiset ketkä tahallaan kulutti paljon, kun hinnat miinuksella. Sitten sulakkeet poksui.
Kyllähän ne pörssisähköläiset kuukausi sitten tuhlasivat sähköä kun siitä maksettiin. Kuka tunnustaa?